تبلیغات

تبلیغات

بهترین سایت های رزرو تور و هتل در ایران

safaras

سایت هایی که مخصوص رزرو تورهای مسافرتی هستند به آن ها سایت های مسافرتی آنلاین هم گفته می‌شود. این آژانس‌ها قیمت بلیط هواپیما و هتل و دیگر امکانات رفاهی را معمولاً با تخفیفات ویژه ای ارائه می دهند.

یکی از بهترین سایت های مسافرتی، سایت سفر آس 24 هست که بهترین خدمات را در اختیار مسافران عزیز قرار می دهد.

به صورت کلی می‌توان گفت که مزایای آنها نسبت به رزرو هتل و تور و… نسبت به روش حضوری خیلی بیشتر است در ادامه با ما همراه باشید تا مزایای سایت های رزرو آنلاین را برای شما توضیح دهیم.

مزایا و معایب سایت های رزرو آنلاین

از مزایایی که برای اژانس های مسافرتی آنلاین می‌توان عنوان کرد راحتی در زمان رزرو بلیط برای سفر هست؛ که یکی از شاخص ترین و اصلی ترین مزایای سایت های رزرو آنلاین به حساب می آید؛ این سایت ها در چند سال اخیر تمام بازار کار را در دست شان می گیرند و هر فرد می تواند با جستجو در موتور جست و جوی اینترنتی هزاران نتیجه مرتبط با پایین ترین نرخ بلیط های هواپیمایی ریلی و جاده‌ای روبرو شود و بهترین قیمت ها را پیش رو داشته باشد.

از مزایایی که برای این گونه رزرو میتوان عنوان کرد این است که با مقایسه قیمت ها میتوانید به تور و یا بلیطی که به بودجه و سلیقه تان نزدیک تر است ان را انتخاب کنید و زمان زیادی را از شما تلف نخواهد کرد.

مزایای دیگری که برای سفرهای با رزرو آنلاین عنوان می‌شود این است که پرواز اولیه‌شان به واسطه شرکت هواپیمایی aو پرواز تهران با شرکت هواپیمایی b و سومین پرواز با یک شرکت هواپیمایی c انجام میشود.

یک سایت رزرو آنلاین قیمت های بسیار منصفانه را برای تهیه بلیت در اختیار شما قرار می دهد. سفرتان را به راحتی می توانید با چندین شرکت هواپیمایی انجام دهید.

سایت های آنلاین هزینه خیلی کمی نسبت به خرید حضوری دارد شما این امکان را دارید تا به پایین ترین قیمت هم دسترسی پیدا کنید.

برخی از سایت های این امکان را به شما می دهد که قیمتی که مدنظرتان است را وارد کنید و طبق آن به شما یک سری پیشنهاد داده می‌شود.

حذف شدن واسطه ها و خرید مستقیم از طریق اینترنت یک خرید کاملا مقرون به صرفه برای شما خواهد بود و از این طریق می‌توانید سفری اقتصادی را در پیش بگیرید.

اگر تصمیم دارید توری سرشار از عشق و هیجان را تهیه کنید و نمی توانید به صورت حضوری به نمایندگی های مسافرتی رزرو بروید بهتریت روش رزرو آنلاین است و با این رزرو و سفری راحت را برای خودتان رقم بزنید.

همچنین بخوانید  شیوه نوین و پربازده دیجیتال مارکتینگ با تبلیغات در واتساپ

سایت مسافرتی نه تنها امکان رزرو در آنها بسیار راحت است بلکه می توانید بازخورد و پیشنهادات نظرات یا حتی انتقادات مسافران قبل را بخوانید و از آنها ایده بگیرید مشتریان می توانند از این طریق نسبت به خدمات آژانس اطمینان حاصل کنند.

زمان استفاده از آژانس بسیار محدود هستند. آژانس مسافرتی آنلاین یکی از برجسته ترین معایبی که دارند این است که حجم وسیعی از اطلاعات می‌تواند باعث سردرگمی شما شود. مثلا اگر شما کم تجربه باشید و اولین بار برای خرید بلیط از آژانس های مسافرتی آنلاین اقدام نمایید ممکن است با یک حجم اطلاعات بسیار زیادی روبرو شوید و متوجه نشوید از کدام قسمت می توانید ثبت و خرید تان را انجام دهید.

اما معمولاً یکسری راهنمایی ها در وب سایت های مختلف برای خرید وجود دارد که پیشنهاد می شود قبل از اینکه خرید و بلیط تان را ثبت کنید حتماً راهنمایی سایت را مطالعه فرمایید تا دچار مشکل نشوید.

بسیاری از سایت های آنلاین که در زمینه سفرهای هوایی تخصص دارند و عکس های با کیفیت بسیار کم در سایت ها قرار داده می‌شود و عدم امکان مشتری و ارتباط با نمایندگی وجود ندارد. پس در زمان روبرو شدن با چنین وب‌سایت‌هایی بهتر است تحقیقات کافی برای خرید تور داشته باشید. قبل از خرید تور با پشتیبانی سایت های سفری صحبت کنید تا سفری عالی را تهیه نمایید.

سایت های آنلاین رزرو هتل و رزرو تورهای مسافرتی معمولا به نوبه خود نوعی واسطه غیر حضوری هستند زمانی که سفر به واسطه این سایتها رزرو می گردد این بدین معنی است که توافق انجام شده است و بازپرداخت و یا لغو یک سری جرایم را در پی دارد.

هزینه بابت ان باید پرداخت کنید. پس پیشنهاد می کنیم قبل از اینکه خریدتان را قطعی می‌کنید تصمیم خود را نهایی کنید و تمام شرایط را در نظر بگیرید سپس اقدام به خرید نمایید.

مقایسه رزرو آنلاین و رزرو حضوری

تقریبا در هر کسب و کار یک سری تخفیفات ویژه ای برای مشتریانی که زودتر خریدشان را انجام می دهند لحاظ می شود، در این زمینه هم آژانس های مسافرتی ترجیح می‌دهند ابتدا حساب های خود را کنترل کنند و سپس اقدام به رزرو هتل و وسیله حمل و نقل نمایید. کمیسیون های سایت رزرو آنلاین و قیمت های هتل ها در نظر گرفته می شود و به همین دلیل معمولاً اتاق ها هتل با نرخ های تخفیف خورده رزرو می شوند و به همین دلیل است که قیمت تورهای آنلاین بسیار کمتر است.

همچنین بخوانید  معرفی دستگاه ماینر مدل BitmainAntminer S19J pro+ 120Th

زمانی که حضوری به ان جا مراجعه می کنید جواب نمی دهند و هتل ها در برابر مسافرین هیچ گونه انعطاف پذیری ندارد و مجبور می شوید اتاقی را انتخاب کنید که خالی است.

اما اگر از قبل اقدام به خرید نمایید می توانید تمامی اتاق ها را به صورت آنلاین مشاهده کنید و نسبت به سلیقه و امکانات آن اتاق بلیط تان را قطعی نمایید.

کسانی که در سایت های آنلاین هستند معمولا امکانات تمام هتل ها و حتی بلیط رفت و برگشت با استفاده از هواپیما و قطار را در کمترین زمان ممکن با هم مقایسه می کنند و تمام اطلاعات مورد نیاز اتاق های هتل و صندلی هواپیما یا کوپه قطار می توانند دریافت کنند.

به عبارت دیگر کسب و کار هتل آنلاین یک حالت رقابتی به خود می گیرد و معمولاً خدمات بیشتری را به مسافرانی که به صورت آنلاین اقدام به رزرو تور کردند ارائه می دهند.

خرید تور به صورت آنلاین

 

سایت های رزرو تور

اگر شما می خواهید که سفر و تور خود را به صورت آنلاین خریداری کنید کار سختی پیش روی تان نیست به طور مثلا اگر برای سفر به مشهد می خواهید اقدام کنید می توانید وارد وب سایت سفرآس ۲۴ وارد شوید.

مثلا اگر تور مشهد مد نظرتان هست، با جستجوی در تورها، تور مشهد مد نظرتان را انتخاب کنید بعد از کلیک بر روی گزینه ثبت نهایی خرید برای شما انجام می‌شود.

البته یک سری مدارک و اطلاعات که شامل شماره ملی با نام و نام خانوادگی و اطلاعاتی از این قبیل است را باید وارد کنید تا خرید به صورت دقیق برای تان انجام شود.

نکات بسیار مهم در زمان رزرو اینترنتی هتل

باید دقت داشته باشه که کل فرایند رزرو اینترنتی هتل تنها چند دقیقه زمان لازم دارد اما در همین چند دقیقه باید کاملاً مراقب باشید از انتخاب سایت هایی که اشتباه هستند خودداری کنید و اطلاعات تان را در هر سایتی وارد نکنید.

باید حتماً رزرو آنلاین را از طریق وب سایت های معتبر و وبسایت طرف قراردادتان انجام دهید. این مسئله بسیار حائز اهمیت است از مزیت‌های رزرو آنلاین هتل این است که شما بهترین اتاق خواب را می توانید انتخاب کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *