تبلیغات

تبلیغات

تنظیمات ارسال پیام در گوشی سامسونگ را جدی بگیرید

amootsms

در صورتی که تنظیمات پیامک گوشی سامسونگ شما دچار مشکل شده است و در ارسال و دریافت پیامک به مشکل برخورد کردید، یا نمی دانید چطور پیامک های طولانی خود را در قالب پیامک ارسال کنید و مشکل آن را رفع کنید، با مقاله تنظیمات ارسال پیامک در گوشی سامسونگ با ما همراه باشید.

تنظیمات گوشی سامسونگ برای ارسال پیام

گاهی اوقات به دلایل مختلف، گوشی سبب ایجاد اختلال در دریافت و ارسال پیامک می شود که علت آن می تواند نرم افزاری نباشد. گاهی اوقات تنظیمات پیامکی گوشی سامسونگ محدودیت هایی را دارد که موجب ایجاد مشکلاتی می شود به طور مثال در گوشی سامسونگ خود پیامکی که ارسال می کنیم نباید بیشتر از تعدادی مشخص کاراکتر باشد که در چنین مواقعی باید پیام را به چند قسمت تقسیم کرده یا به صورت MMS ارسال نمایید، در غیر اینصورت باید تنظیمات پیامکی گوشی سامسونگ خود را تغییر دهید یا از برنامه های قابل اعتماد در این زمینه مانند پنل اس ام اس استفاده نمایید و سپس پیامک طولانی خود را ارسال کنید.

گاهی اوقات به علت های مختلف در گوشی مشکلاتی ایجاد می شود که پیام های کوتاه ارسال نشوند یا هیچ پیامی را دریافت نمی کنید در ادامه مطلب زیر راه حل ها بررسی شده است.

تنظیمات ارسال پیامک گوشی سامسونگ

تنظیمات گوشی سامسونگ برای ارسال پیام

اگر در تنظیمات گوشی خود گزینه GSM  را فعال نمایید می توانید مسئله ارسال پیامک طولانی در گوشی سامسونگ خود را رفع کنید که برای انجام آن این دو مرحله را باید انجام دهید :

  • وارد بخش تنظیمات پیام رسان شوید
  • از بخش creation Mode گزینه  Restricted را انتخاب کنید.

مرحله دوم :

  • پس از اینکه مرحله اول را انجام دادید پیام رسان گوشی خود را انتخاب کنید.
  • به بخش منوی برنامه گوشی سامسونگ خود وارد شوید
  • به قسمت تنظیمات گوشی خود وارد شوید.
  • در قسمت Input mode گزینه GSM Alphabet را انتخاب کنید.

با انجام مراحل بالا شما می توانید کاراکترهای بیشتری در پیام خود وارد و ارسال کنید و در صورتی که اگر همچنان قادر به ارسال متن طولانی در پیامک خود را ندارید باید با خرید پنل پیامکی آموت این مشکل را به بهترین شکل ممکن رفع نمایید.

دلایل دریافت نکردن پیامک ها در گوشی سامسونگ

دلایل دریافت نکردن پیامک ها در گوشی سامسونگ

سه عامل مهم در گوشی ها با یکدیگر همکاری می کنند تا پیام رسان تلفن همراه کار خود را به درستی انجام دهد. این سه عامل عبارتند از : گوشی، سیم کارت و نرم افزار ارسال پیام که با یکدیگر تعامل دارند. در نتیجه عوامل مختلفی وجود دارد که باعث ایجاد مشکل در پیامک های گوشی سامسونگ می شود :

  • وارد کردن شماره در بلک لیست
همچنین بخوانید  خرید بهترین دستگاه تصفیه آب با فناوری اسمز معکوس

یکی از موارد  مشکلات پیامک گوشی های سامسونگ وارد کردن شماره مخاطب خاص خود در بلک لیست می باشد که ممکن است به طور ناخواسته یک شماره وارد بلک لیست شده باشد که باعث می شود پیامک از آن شماره  به دست شما نرسد که در ابتدا این موضوع باید مورد بررسی قرار بگیرد.

  • آنتن دهی گوشی خود را چک کنید

گاهی مواقع به دلیل آنتن نداشتن گوشی سامسونگ خود پیامکی دریافت نمی کنید و این مسئله ساده را گاهی مواقع فراموش می کنید.

  • حالت پرواز گوشی را چک کنید

ممکن است گوشی شما بر روی حالت پرواز قرار گرفته باشد که پیامک از گوشی سامسونگ شما ارسال یا دریافت نمی شود. برای حل این مشکل گزینه Airplane mode گوشی را خاموش کنید. در صورت روشن بودن حالت پرواز، کل ارتباطات بی سیم گوشی شما قطع می شود.

  • گوشی سامسونگ خود را خاموش و روشن کنید

خاموش و روشن کردن گوشی سامسونگ موجب حل اغلب مشکلات در آن می شود. در صورتی که پیامکی دریافت نمی کنید این روش را امتحان کنید که در بیشتر مواقع مشکل رفع می شود.

  • حافظه گوشی خود را چک کنید

گاهی اوقات حافظه گوشی سامسونگ چنان پر می شود که فضایی حتی به اندازه یک پیامک ندارد. بنابراین حافظه گوشی خود را چک کنید و آن را خالی کنید.

  • پیام های اسپم را چک کنید

روش اخر هم به لیست پیام های اسپم خود مراجعه کنید و شاید پیام مورد نظر خود را در آنجا نگهداری می کنید.

دلیل عدم ارسال پیام در گوشی سامسونگ

مشکلات ارسال نشدن پیام در گوشی سامسونگ معمولا به علت طولانی بودن پیامک می باشد.

مشکل ارسال پیامک طولانی در سامسونگ

حتما تا کنون با این مسئله ارسال پیامک طولانی در گوشی سامسونگ مواجه شده اید که یا باید پیام ها را چند قسمت کنید و یا به صورت mms ارسال کنید که در لینک زیر توضیحات کامل داده شده است چطور این مسئله را رفع کنید.

https://www.amootsms.com/dedicated-lines

تنظیمات ارسال پیام در گوشی سامسونگ

رفع مشکل عدم ارسال پیامک در گوشی سامسونگ

در صورتی که نمی توانید هیچ پیام کوتاهی از گوشی خود ارسال کنید دو حالت دارد، یا گوشی شما دچار مشکل شده است یا سیم کارت شما مشکلی برایش ایجاد شده است. باید برای رفع آن راهکارهای زیر را انجام دهید تا مشکل شما را رفع نماید :

  • اپراتور سیم کارت خود را چک کنید

اگر افراد دیگر در نزدیکی شما چنین مشکلی دارند پس صبر کنید تا این مشکل رفع شود، در غیر اینصورت آنتن دهی گوشی خود را چک کنید در صورتی که مشکل از سیم کارت شما نباشد راه کار دیگر را امتحان کنید

  • سیم کارت خود را خارج و مجددا وارد کنید وگوشی خود را ری استارت کنید
  • برنامه های شخص ثالث را غیر فعال کنید
همچنین بخوانید  آیا لازم است برای رشته شینیون مو مدرک فنی حرفه ای بگیریم؟

ارسال نشدن پیامک در گوشی سامسونگ ممکن است به خاطر دانلود و نصب یک بدافزار باشد. در صورتی که می خواهید این موضوع را بدون حذف برنامه ایی چک کنید ضروری است گزینه safe mode  را در گوشی خود فعال کنید، این گزینه سبب غیر فعال شدن برنامه شخص ثالث در گوشی شما می شود.

  • کش و داده پیام رسان را حذف نمایید

این کار در اکثر موارد جواب داده است، دیتا ها و کش های پیام رسان را پاک کنید، این کار به احتمال زیاد جوابگو می باشد.

  • نرم افزار سیستم را بروز رسانی کنید

در صورتی که پیام بروز رسانی پیام رسان خود را دریافت کردید ولی بروز رسانی انجام نداده اید سریعا آن را بروز رسانی کنید.

در حالی که اکثر افراد از مزایای پیامک اطلاع دارند اما این نوع پیام رسانی یک سری معایب نیز دارد که در زیر چند مورد از معایب آن را ذکر کرده ایم :

  • هزینه ارسال پیام با آن نسبت به دیگر رسانه های اجتماعی بالاتر است
  • در یک زمان تعداد محدودی می توانید پیام ارسال کنید و همیشه این کار موفقیت آمیز نمی باشد
  • مقدار کارکترهای آن محدود می باشد
  • سرعت آن نسبت به تعداد افزایش کارکتر کاهش می یابد

رفع مشکلات با پنل اس ام اس آموت

برای رفع تمام این مشکلات و اطلاع رسانی و تبلیغات کار خود در تعداد نامحدود و ارسال پیام های موفق با کمترین هزینه می توانید از پنل اس ام اس استفاده نمایید. یک پنل اس ام اس امکانات پیشرفته ایی دارد، مانند ارسال پیامک به لیست سیاه مخابرات، ارسال گروهی، دریافت خط اختصاصی خدماتی و بسیاری موارد دیگر که در صورتی که اگر قصد استفاده از این امکانات بی نظیر را دارید، یکی از شرکت هایی که در این زمینه فعالیت های خوبی داشته شرکت آموت می باشد و به شما تضمین ارسال پیامک های موفق را هدیه می دهد که در صورت ارسال نشدن آن هزینه به پنل اس ام اس شما برمی گردد. با خرید پنل پیامکی آموت کسب کار خودتان را  در کمتر از چند ثانیه به افراد زیادی که در سرتاسر ایران هستند به طور هم زمان معرفی کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *