تبلیغات

تبلیغات

معرفی هتل‌ های اطراف بازار رضا مشهد

bazarrezahotle

یکی از اصلی ترین گزینه ها در انتخاب محل اقامت، نزدیکی به مراکزی است که مسافر قصد بازدید از آن‌ها را دارد. بازار رضا، یکی از معروفترین بازارهای مشهد است که بسیاری مسافران در کنار زیارت از حرم امام رضا، حتما سری به آن می‌زنند. بنابراین با رزرو هتل های اطراف بازار رضا مشهد مانند هتل رفاه مشهد هم به حرم و هم بازار دسترسی خوبی خواهید داشت. در ادامه با تعدادی از این هتل های مشهد بیشتر آشنا شوید.

آشنایی با بازار رضا مشهد

مشهد، مسافران زیادی دارد. حتی کسانی که تابه‌حال به این شهر سفر نکرده‌اند هم اسم بازار رضا را به‌ عنوان بزرگ‌ترین بازار سرپوشیده‌ مشهد شنیده‌اند. بازدید از این بازار قدیمی و معروف شهر، برای خرید سوغاتی پیشنهاد می‌شود.

جواهرات، زعفران، خشکبار و عطر، عمده‌ محصولات موجود را تشکیل می‌دهند. بازار رضا به ‌سبک معماری اسلامی ساخته شده است. در نتیجه توصیه می‌شود حتی اگر قصد خرید ندارید، گشت‌وگذار در آن را از دست ندهید. در ادامه این مطلب شماری از هتل‌ های نزدیک به بازار رضا معرفی می‌شوند.

هتل اترک مشهد

هتل اترک از بهترین هتل ‌های شهر مشهد است که در مجاورت بازار رضا قرار دارد. این هتل چهار ستاره به‌ سبب موقعیت مکانی فوق‌العاده‌ی آن، بهترین انتخاب برای زائران و کسانی است که به‌قصد خرید از مشهد دیدن می‌کنند. این هتل از پرسنلی مجرب و کارآزموده برخوردار است که همواره آماده‌ سرویس‌دهی به مسافران داخلی و خارجی هستند.

هتل اترک از 144 واحد اقامتی برخوردار است. مهمانان می‌توانند با اقامت در این هتل از امکاناتی نظیر استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، سالن همایش، سالن بدنسازی، اینترنت رایگان، صرافی و خشک‌شویی هم استفاده کنند.

هتل‌ های اطراف بازار رضا

رستوران هتل اترک از منوی متنوعی برخوردار است و انواع غذاهای سنتی و بین‌المللی را سرو می‌کند. همچنین این مجموعه دارای دو رستوران و کافی‌شاپ است که یکی در طبقه اول قرار گرفته و دیگری با چشم‌انداز زیبای حرم، در پشت‌بام هتل واقع شده است. اقامت در هتل اترک مناسب کسانی است که به کیفیت خدمات محل اقامت خود اهمیت می‌دهند.

هتل رفاه مشهد

هتل رفاه مشهد، واقع در خیابان امام رضا 12، از هتل ‌های نزدیک به بازار رضا است. این هتل از سال 1397، مشغول به‌ کار است و از گردشگران پذیرایی می‌کند. از آن‌جا بازار رضا و حرم مطهر در نزدیکی یکدیگر قرار دارند، با اقامت در هتل رفاه دسترسی ساده‌ای به هر دو مکان خواهید داشت.

این هتل با قرارگیری در بافت قدیمی شهر، امکان دسترسی به اماکن تاریخی را هم فراهم کرده و بازدید از خانه‌ ملک و باغ نادرشاه با صرف زمانی اندک امکان‌پذیر است. این هتل 16 طبقه، 115 واحد اقامتی دارد که همگی از امکانات رفاهی مناسبی برخوردارند.

همچنین بخوانید  آیا اعطای تسهیلات میلیاردی به فرزند هم بخشی از مسیر توسعه است؟

نزدیکی به فرودگاه، راه‌آهن و ترمینال مسافربری، از دیگر ویژگی‌های مثبت اقامت در هتل رفاه مشهد است. این هتل چهار ستاره، با فضایی مدرن، تمامی خدمات لازم جهت اقامتی راحت و آرام را در اختیار مهمانان می‌گذارد. امکان سرو صبحانه در اتاق هم فراهم است و افراد می‌توانند درصورت تمایل از خدمات آن استفاده کنند.

پشت‌بام مجموعه با چشم‌انداز خیره‌کننده‌ای از حرم امام رضا، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی از سفر به مشهد را رقم می‌زند.

هتل‌ های اطراف بازار رضا

سالن همایش، استخر، جکوزی، فوتبال دستی، باشگاه بدنسازی، خشکشویی و صندوق امانات، شماری از خدمات اقامت در هتل رفاه مشهد است. تمامی امکانات ضروری جهت تامین رفاه معلولین در طراحی هتل تعبیه شده و اقامتی همراه با آرامش و راحتی را برای همگان فراهم می کند.

هتل رضویه

هتل رضویه یک هتل سه ستاره و قدیمی در مشهد است که در مجاورت بازار رضا قرار دارد. شماری از اتاق‌های این هتل از چشم‌انداز حرم برخوردارند و دسترسی آسان به مراکز گردشگری شهر، از مزایای اقامت در هتل رضویه محسوب می‌شود. هزینه‌ اسکان در این هتل معقول است و بهترین گزینه برای کسانی است که علاوه ‌بر دسترسی خوب، تمایل دارند سفری اقتصادی داشته باشند.

هتل منجی

هتل منجی، اقامتگاهی 7 طبقه است که در مجموع، 45 اتاق دارد. اتاق‌ها ظرفیتی بین یک تا پنج نفر را پوشش می‌دهند. این هتل سه ستاره، جنب ضلع جنوبی بازار رضا واقع شده و یک کیلومتر تا حرم فاصله دارد. این هتل لوکس، مجهزبه سالن کنفرانس، چایخانه‌ی سنتی و سالن اجتماعات است. پارکینگ اختصاصی، سونا، جکوزی، سیستم گرمایشی و سرمایشی و اینترنت پرسرعت، از دیگر امکانات اقامت در هتل منجی مشهد است.

هتل کیان

هتل کیان یک هتل سه ستاره است که در نزدیکی بازار رضا قرار دارد و میان هتل‌های میان‌رده و اقتصادی، از کیفیت خوبی برخوردار است. این هتل تا ورودی باب‌الرضای حرم، تنها پنج دقیقه فاصله دارد. پشتیبانی 24 ساعته از خدمات اقامت در هتل کیان است.

تمام اتاق‌ها در این هتل مجهزبه حمام و سرویس بهداشتی، تهویه، یخچال، سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب و لوازم بهداشتی هستند. همچنین برخورداری از مبلمان راحتی و پنجره‌های بزرگ، فضایی متفاوت ایجاد کرده است. خدمات عمومی هتل کیان هم شامل پارکینگ، رستوران، کافی‌شاپ، تاکسی سرویس، اینترنت، صبحانه‌ رایگان، خدمات ویژه‌ی معلولین و خدمات باربری می‌شود.

رزرو هتل های اطراف بازار رضا مشهد در فلای تودی

بازار رضا یکی پرطرفدارترین جاذبه های شهر مشهد است. افراد می‌توانند انواع کالاها و محصولات را از این بازار خریداری کنند. لازم به ذکر است که بهترین سوغات‌فروشی‌های شهر هم در بازار رضا هستند. معماری زیبا و سنتی این بازار هم یکی دیگر از دلایلی است که افراد را مشتاق به بازدید از آن می‌کند. در مجموع، هتل‌های اطراف این بازار دسترسی خوبی به اماکن تاریخی، مراکز زیارتی و بازارهای مهم مشهد دارند و قرارگیری در بافت قدیمی شهر، تجربه‌ای متفاوت از سفر به مشهد را رقم می‌زند. برای رزرو متنوع ترین هتل های مشهد از لوکس تا اقتصادی می توانید به سایت فلای تودی مراجعه کنید. در این سایت با یک مقایسه ساده میان امکانات و قیمت اتاق ها به راحتی می‌توانید مناسب ترین گزینه را با توجه به بودجه خود و در کمترین زمان ممکن رزرو کنید. فلای تودی ارزانترین مرجع خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل مشهد با پشتیبانی 24 ساعته می باشد.

همچنین بخوانید  با پول مسیر گنج رویایی ام را پیدا کردم

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *