تبلیغات

تبلیغات

چگونه ابزارک گوگل را به گوشی آیفون خود اضافه کنیم؟

How-to-add-Google-widget-to-your-iPhone

انتشار نسخه 16 iOS قابلیت و ویژگی های جدیدی را در گوشی های آیفون به ارمغان آورد. این تغییرات شامل، نمای نوتوفوکیشن باز طراحی شده، والپیپرهای زنده در صفحه قفل، حالت فکوس بهبود یافته و قابلیت جدید FaceTime است.

با این حال، صفحه قفل نیز قابلیت جدیدی را اضافه کرده است که به شما امکان می دهد تا ویجت های مورد نیاز خود را اضافه کنید، رنگ و یا نوشتار آن را تغییر دهید و یا صفحه های قفل اضافی در تلفن همراه خود بی افزایید. ما در این مقاله سعی کرده ایم تا نحوه افزودن ویجت گوگل را در تلفن های آیفون مورد بررسی قرار دهیم تا بتوانید به چنین ابزارهایی دسترسی داشته باشید.

الزامات افزودن ابزارک گوگل در آیفون

به طور کلی برای افزودن ویجت ها در آیفون، می بایست از جدیدترین نسخه iOS در تلفن همراه خود بهره ببرید. این ویژگی برای مدتی در تلفن های آیفون وجود داشته اند، اما به تازگی و با معرفی نسخه 14 iOS ظاهر خود را اصلاح کرده اند.

از این رو، اگر می خواهید ابزارک های گوگل را در صفحه اصلی آیفون قرار دهید می بایست تلفن همراه شما از iOS 14 پشتیبانی کند. با این حال، اگر می خواهید ابزارک ها را در صفحه قفل نمایش داده شوند می بایست آیفون خود را به iOS 16 به روزرسانی کنید.

مهمتر از همه، می بایست برنامه های مناسبی از گوگل را در تلفن هوشمند خود نصب کرده تا بتوانید ابزارک های مربوط به آن را در صفحه اصلی خود اضافه کنید. به عنوان مثال، اگر می خواهید ویجت مربوط به Google Maps را داشته باشید، می بایست خود این نرم افزار را از اپ استور دانلود نمایید.

نحوه افزودن ابزارک گوگل به صفحه اصلی آیفون

صفحه اصلی آیفون

پس از نصب برنامه مورد نظر گوگل در آیفون، فرایند نسبتا ساده ای را برای اضافه کردن ابزارک به صفحه اصلی آن در پیش دارید. در این بخش از مقاله می توانید نحوه انجام این فرایند را مورد بررسی قرار دهید:

  • وارد صفحه اصلی آیفون شوید.
  • در فضای خالی موجود انگشت خود را برای چند ثانیه بفشارید.
  • بر روی نماد مثبت (+) در گوشه سمت ضربه بزنید تا منوی ابزارک ها نمایش داده شود.
  • از نوار جستجو برای یافتن برنامه Google استفاده کنید. به عنوان مثال، ما در این بخش از ابزار Google Maps استفاده کرده ایم.
  • از بین موارد پیشنهادی ابزارک مورد نظر خود را انتخاب کرده تا در صفحه اصلی به نمایش گذاشته شود.
همچنین بخوانید  نحوه حذف مخاطبین در آیفون

پس از اتمام فرایند، شما می توانید در هر زمان با فشردن انگشت خود بر روی ابزارک، و انتخاب گزینه Remove Widget از منوی زمینه، این ویجت را از صفحه اصلی خود حذف کنید.

نحوه افزودن ابزارک گوگل به صفحه قفل آیفون

صفحه قفل آیفون

با فرض اینکه آیفون شما نسخه 16 از iOS را اجرا می کند، نحوه افزودن ابزارک گوگل به صفحه قفل را مورد بررسی قرار حواهیم داد. برای انجام این کار، می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • برای چند ثانیه در صفحه قفل، انگشت خود را بفشارید.
  • بر روی گزینه Customize در پایین صفحه ضربه بزنید.
  • هنگامی که در حالت ویرایش قرار گرفت، بر روی گزینه Add WIDGETS ضربه بزنید.
  • برای یافتن ویجت مورد نظر خود در لیست موجود حرکت کنید.
  • بر روی ابزارک Google Maps ضربه بزنید تا در صفحه قفل شما ظاهر شود.

این فرایند برای اکثر برنامه هایی چون، جستجوی گوگل، مرورگر کروم، درایو، نقشه ها، جیمیل، عکس ها، یوتیوب و اخبار پشتیبانی می شود تا شما را در اجرای راحت تر هر یک از آنها کمک کند.

از ابزارک های گوگل در آیفون استفاده کنید

ویجت های اندروید خیلی وقت هستند که در صفحه قفل گوشی مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین خوب است که بالاخره این قابلیت نیز در سیستم های عامل iOS راه پیدا کرده است. اگرچه ارائه اطلاعات توسط این ویجت ها بسیار کم است، اما زمانی که از آنها استفاده کرده باشید، بازگشت به عقب را دشوار می کند.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *