تبلیغات

تبلیغات

ساخت اپلیکیشن دلخواه در 10 دقیقه

sakhtapplication

با رونق گرفتن استفاده از گوشی‌های اندرویدی، بازار استفاده از اپلیکیشن‌های آموزشی برای یادگیری مباحث مختلف آموزشی نیز داغ شده است. اگر شما هم مایلید تا یک اپلیکیشن آموزشی طراحی کنید پیشنهاد می‌کنیم تا انتها با ما همراه باشید تا بتوانید به راحتی و در کمترین زمان یک اپلیکیشن آموزشی متناسب با نیاز خود طراحی کرده و آن‌را در اختیار علاقه‌مندان به مباحث آموزشی مورد نظر خود قرار دهید.

وب سایت‌های طراحی رایگان اپلیکیشن

از جمله راهکارهایی که می‌توانید به راحتی با استفاده از آن‌ها اپلیکیشن آموزشی مورد نظر خود را طراحی نمایید استفاده از وب سایت‌های ایرانی و خارجی است که برای همین منظور در دسترس علاقه مندان قرار گرفته‌اند. در این وب سایت‌ها می‌توانید به راحتی با یک کشیدن و رها کردن المان‌هایی که مایلید را در اپلیکیشن خود قرار دهید، اجزای مختلف اپلیکیشن آموزشی مورد نظر خود را طراحی کرده، در انتها لوگو و آیکون اپلیکیشن را بارگزاری کرده و نامی برای اپلیکیشن خود در نظر بگیرید و فایل نصبی آن‌را دریافت کنید.

در زیر لیست وب سایت‌هایی که به کمک آن‌ها می‌توانید اپلیکیشن آموزشی خود را آسان و سریع طراحی کنید را آورده‌ایم.

اپلیکیشن ساز اپ تو

اپتو را می‌توان یکی از جمله مطرح‌ترین وب سایت‌های ساخت اپلیکیشن آنلاین دانست. با استفاده از این وب سایت می‌توانید در کنار طراحی اپلیکیشن‌های آموزشی، بسیاری از سبک‌های اپلیکیشن را نیز طراحی کنید و در اختیار مخاطبین خود قرار دهید.

استفاده از این سایت در پلن پایه رایگان بوده و شما می‌توانید به راحتی اپلیکیشن خود را به واسطه افزونه‌های ارائه شده توسط آن بسازید. پس از اینکه این اپلیکیشن ساخته شد و خود رضایت کافی را داشتید می‌توانید با خرید هر یک از پلن‌های ارائه شده توسط وب سایت اپتو نسبت به فعال سازی اپلیکیشن و دریافت فایل‌های apk آن اقدام نمایید.

اپلیکشن ساز پازلی

اپلیکیشن ساز پازلی نیز مانند سایر وب سایت‌های ساخت اپلیکیشن انلاین بستری را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید با استفاده از افزونه‌ها و ماژول‌هایی که در اختیارتان قرار می‌گیرد یک اپلیکیشن اندروید برای خود بسازید. از جمله تفاوت‌هایی که پازلی با سایر اپلیکیشن سازهای آنلاین دارد این است که برای راحتی شما، تعدادی اپلیکیشن از قبل آماده شده در اختیار شما قرار داده است و این امکان برای شما فراهم شده است تا با تهیه فایل خام این اپلیکیشن‌ها نسبت به شخصی سازی آن‌ها اقدام نمایید و دیگر نیازی به طراحی اپلیکیشن از صفر نداشته باشید.

پلن پایه این اپلیکیشن ساز آنلاین نیز رایگان بوده و شما می‌توانید پس از رضایت از اپلیکیشن طراحی شده خود نسبت به شارژ سالانه اکانتتان اقدام و فایل apk اپلیکیشن طراحی شده‌تان را دریافت و آن را در بسترهای انتشار اپلیکیشن بارگزاری نمایید.

همچنین بخوانید  پارچه گردباف تشکی و مقایسه با دیگر پارچه‌ ها

اپلیکیشن ساز اپ پاش

یکی دیگر از وب سایت‌های آنلاین فعال در زمینه طراحی اپلیکیشن با یک کلیک به صورت آنلاین وب سایت اپ پاش است. این وب سایت متناسب با نیاز شما در زمینه‌های خدمات آموزشی، فروشگاه‌های اینترنتی و بسیاری دیگر از زمینه‌های فعالیتی امکان ارائه خدمات ساخت آنلاین اپلیکیشن را می‌دهد. کافی است تا متناسب با نیاز خود نسبت به ساخت اکانت در این سایت اقدام نموده تا بتوانید اپلیکیشن مورد نیاز خود را بسازید. از جمله تفاوت‌های این اپلیکیشن ساز آنلاین نسبت به سایر اپلیکیشن سازهای انلاین را می‌توان زمان بندی کمتر از یکسال برای شارژ و همچنین هزینه پایین‌تر آن دانست، بدین صورت شما می‌توانید اکانت خود را 3 و 6 ماهه ثبت کنید و در صورتی که از ارائه خدمات و اپلیکیشن طراحی شده توسط این اپلیکیشن ساز راضی بودید نسبت به تمدید اشتراک خود اقدام نمایید.

ساخت اپلیکیشن

اپلیکیشن ساز فور اپ

برای ساخت اپلیکیشن آموزشی می‌توانید در وب سایت فور اپ ثبت نام کرده و نسبت به طراحی و ساخت اپلیکیشن خود به صورت آنلاین با استفاده از ماژول های ارائه شده توسط این سایت اقدام نمایید.

اپلیکیشن ساز نوین اپ ساز

نوین اپ ساز یکی دیگر از وب سایت‌های ارائه دهنده خدمات آنلاین ساخت اپلیکیشن است. در این وب سایت می‌توانید پس از ارائه نام اپلیکیشن و لوگو مورد نظر خود، در آن ثبت نام کنید و سپس نسبت به استفاده از ماژول‌هایی که در پنل برای شما در نظر گرفته شده است اقدام نمایید و اپلیکیشن مورد نظر خود را بسازید. 14 روز استفاده از امکانات پنل نوین اپ ساز رایگان بوده و پس از آن می‌توانید نسبت به خرید پلن‌های سالانه ارائه شده توسط این وب سایت اقدام نمایید.

مزایای استفاده از اپلیکیشن سازهای آنلاین

1 . راحتی در استفاده

2 . عدم نیاز به دانش فنی

3 . آماده سازی سریع

4 . قالب های آماده و از پیش ساخته شده

معایب استفاده از اپلیکیشن سازهای آنلاین

1 . محدودیت ابزار و ماژول

2 . محدودیت سبک طراحی و قالب اپلیکیشن

3 . محدودیت موضوع کاری

4 . عدم دسترسی به سورس کدها

5 . عدم ایجاد تغییرات دلخواه خارج از چارچوب تعریف شده در سایت

6 . نیازمند تمدید سالانه و ماهانه

ساخت اپلیکیشن

پیشنهاد ویژه به افرادی که به دنبال طراحی اپلیکیشن حرفه ای هستند

آن دسته از افرادی که به دنبال طراحی اپلیکیشن حرفه ای در زمینه‌های مختلفی همچون طراحی اپلیکیشن آموزشی، اپلیکیشن‌های فروشگاهی، شرکتی، خدماتی و … هستند و مایلند یک اپلیکیشن ایده‌آل و حرفه‌ای در اختیار داشته باشند می‌توانند با مراجعه به وب سایت ویرا سفارش طراحی اپلیکیشن مورد نیاز خود را ثبت کنند. متخصصان این مجموعه پس از دریافت نقطه نظرات و نیازهای شما اپلیکیشنی بدون محدودیت و با کارایی بالا، قابل ارتقا و به روز رسانی را طراحی کرده و در اختیار شما و مخاطبینتان قرار خواهند داد. بدین صورت در آینده نیز می‌توانید به راحتی نسبت به ارتقا یا تغییر تمام یا قسمتی از اپلیکیشن مورد نظر خود اقدام نمایید و محدودیتی در این زمینه نخواهید داشت.

همچنین بخوانید  تازه ترین قیمت گوشی ‌های آیفون در ایران

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *