تبلیغات

تبلیغات

ابر سرور مجازی پیشرفته ابر آسیاتک

abrasiatech

ابر سرور مجازی بخش مهمی از تکنولوژی رایانش ابری می‌باشند و با بکارگیری جدیدترین و پرسرعت‌ترین قطعات سخت افزاری، شبکه‌ای یکپارچه و امن برای کاربران فراهم می‌آورند. سرور مجازی نسب به سرورهای فیزیکی از قابلیت‌ها و عملکردهای بسیاری برخوردار می‌باشند. کاربران با خرید ابر سرور مجازی می‌توانند بدون نگرانی از ظرفیت زیرساخت خود، داده‌ها و اطلاعات را پردازش نمایند. در ادامه شما را با این نوع از خدمات رایانش ابری، مزایا و بهترین ارائه دهنده آن آشنا خواهیم نمود.

ابر سرور مجازی چیست

ابر سرور مجازی بخشی از سرور فیزیکی می‌باشد که توسط هایپروایزر به قسمت‌‌های مختلف تقسیم شده است و منابع، داده‌ها و سایر اطلاعات را ازطریق شبکه در اختیار کاربران قرار می‌دهد. هزینه خرید، نگهداری و تعمیر سخت‌افزارها در سرورهای مجازی ابری برخلاف سرورهای فیزیکی برعهده شرکت ارائه دهنده می‌باشد و خریداران سرور مجازی ابری هیچ مسئولیتی در قبال نگهداری از زیرساخت را برعهده ندارند.

با استفاده از سرورهای ابری کاربران می‌توانند سیستم‌عامل‌ ویندوزی و لینوکسی خود را بدون نیاز به چندین سرور، به طور همزمان در یک ابر سرور مجازی اجرا نمایند و استفاده از سخت‌افزار را به حداکثر برسانند.

ابر سرور‌ها یکی از فناوری‌های برتر در سراسر جهان به شمار می‌آیند که شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌توانند با استفاده از خدمات آن با سرعت و ظرفیت ذخیره‌سازی مقیاس پذیر برای پیشبرد اهداف خود استفاده کنند و پاسخگوی نیاز‌های کاربران باشند.

ابر سرور مجازی

مزایای ابر سرور مجازی

خرید سرور ابری یا همان ابر سرور برای تمامی کسب و کارها حتی شرکت‌های نوپا بسیار مقرون به صرفه و کاربردی تلقی می‌شود. سرور ابری این امکان را برای سازمان‌ها فراهم می‌آورد تا بتوانند نرم‌افزارها و فرآیندهای خود را به دور از مشکلات زیرساختی پردازش نمایند و از هر مکانی به اطلاعات خود دسترسی داشته باشند.

کاربران با خرید ابر سرور، دیگر نیازی به خرید، نصب و راه اندازی سرور یا حافظه‌های فیزیکی ندارند و به راحتی می‌توانند با استفاده از سیستم‌های پردازش ابری، نرم‌افزارهای خود را با همکاران و مشترکین خود به اشتراک بگذارند. بدین صورت سازمان‌ها با استفاده از سرور ابری می‌توانند هزینه‌های سازمانی خود را کاهش دهند.

از دیگر مزایا ابر سرور مجازی می‌توان به انتخاب سیستم عامل دلخواه، ارتقا سریع منابع سخت افزاری، پرداخت  PAYG، پایداری و آپتایم بالا، دسترسی پذیری، دیسک‌های پرسرعت، توزیع بار، افزونه‌های قدرتمند، راه‌اندازی سریع و مدیریت آسان اشاره نمود. در ادامه به بررسی برخی از مزایای سرور ابری خواهیم پرداخت.

پرداخت ساعتی (PAYG)

ابر سرور مجازی با پرداخت هزینه منابع به صورت ساعتی (PAYG)، این شرایط را برای کاربران فراهم می‌آورد تا بتوانند با توجه به منابع مصرفی خود از RAM ،CPU  و DISK حتی برای مدت محدود، اقدام به شارژ پنل خود نمایند و در مواقع غیرضروری با خاموش‌کردن سرور در هزینه‌های مصرفی RAM  و CPU صرفه‌جویی نمایند.

همچنین بخوانید  طراحی سایت فروشگاهی وردپرس با کدنویسی!

بسیاری از ارائه‌دهندگان ابر سرور هزینه منابع را به صورت دوره‌ای کسر می‌نمایند، در این صورت کاربران حتی اگر برای چند روز و چند ساعت به استفاده از منابع احتیاج داشته باشند، نمی‌توانند با توجه به منابع مصرفی خود هزینه پرداخت کنند. استفاده و خرید سرور ابری به کاهش هزینه‌های عملیاتی کمک کرده و نقش چشمگیری در کاهش هزینه‌های سازمانی خواهد داشت.

دسترسی پذیری

دسترسی پذیری سرور مجازی ابری این امکان را برای کاربران فراهم می آورد تا در صورت از دسترس خارج شدن یک سرور، اطلاعات به صورت خودکار از طریق سرور دیگری در اختیار آنها قرار گیرد. در این شرایط و با وجود این ویژگی سرور با توجه به درخواست کاربر روشن خواهد ماند.

مقیاس پذیری

با وجود ویژگی مقیاس پذیری، استارتاپ‌ها و شرکت‌های نوپا می‌توانند با گسترش و توسعه سازمان خود میزان  RAM، CPU و DISK را با توجه به نیاز شرکت افزایش و یا کاهش دهند و هیچ محدودیتی برای استفاده از منابع نداشته باشند.

همچنین اگر سرویس‌ها به دلیل ترافیک بالا نیازمند منابع بیش‌تری باشند و درخواست پیاده‌سازی قابلیت جدیدی را ارائه دهند، موارد خواسته شده به شکل یکپارچه در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت.

پشتیبانی 24*7

ارائه پشتیبانی حرفه‌ای از جانب ارائه‌دهندگان سرور از دیگر ویژگی‌های سرور مجازی ابری می‌باشد تا بدین وسیله بتوانند در هر ساعت از شبانه روز پاسخگوی سوالات و مشکلات کاربران باشند.

ابر سرور مجازی

کاربرد ابر سرور مجازی

سرور مجازی ابری تمام عملکردهای سرور فیزیکی مانند ارائه قدرت پردازش، ذخیره‌سازی و پشتیبانی از سیستم عامل‌ها و برنامه‌ها را انجام می‌دهد و به کسب ‌وکارها کمک می‌کند تا مدیریتی هوشمندانه، کارآمد و بهینه‌ در حوزه فناوری اطلاعات داشته باشند و بتوانند به اطلاعات موردنیازشان در هر زمان و مکان دست یابند. با استفاده از ابر سرور مجازی می‌توان انواع سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها را مدیریت نمود و داده‌های مختلف را به صورت همزمان پردازش کرد.

ابر سرور مجازی

ابر سرور مجازی ابر آسیاتک

ابر آسیاتک به‌عنوان یکی از بهترین ارائه‌دهندگان سرور ابری شناخته می‌شود که با ارائه نسل جدیدی از VPS با نام سرور مجازی ابری قابلیت‌های بسیاری نسبت به سرور مجازی به کاربران ارائه می‌دهد و این امکان را برای صاحبان کسب و کار فراهم می‌آورد تا اطلاعات و داده‌های خود را در مرکز داده‌ای ایمن نگهداری نمایند.

ابر آسیاتک با بکارگیری از جدیدترین سخت افزارها و نرم افزارهای امنیتی همانند Google Cloud، AWS،  DigitalOcean توانسته به یکی از پیشرفته‌ترین مراکز داده خصوصی تبدیل شود و اقدام به ارائه ابر سرور نماید.

سرور مجازی ابری آسیاتک بر روی بهترین دیتاسنترهای کشور میزبانی می‌شوند و از آپ‌تایم بالایی برخوردار می‌باشند و این امکان را برای کاربران فراهم می‌آورند که بتوانند به صورت آنی میزان CPU ، Disk و RAM خود را تغییر دهند و در زمان خاموشی فقط هزینه IP و Disk را پرداخت نمایید.

همچنین بخوانید  خرید ممبر تلگرام | روشی نوین برای افزایش ممبر واقعی تلگرام

هزینه خرید سرور مجازی ابری آسیاتک، برای شرکت‌ها، سازمان‌ها و حتی کسب و کارهای کوچک بسیار مقرون به صرفه می‌باشد و کاربران می‌توانند در کسری از ثانیه، سرور خود را خاموش نمایند و فقط هزینه منابع مصرفی را پرداخت کنند.

کاربران با ورود به سایت ابر آسیاتک به آدرس https://asiatech.cloud می‌توانند در چند ثانیه و تنها با چند کلیک در بهترین دیتاسنترهای موجود در ایران سرورهای خود را با سیستم عامل دلخواه راه اندازی نموده و در کاهش هزینه‌ها موثر باشند چرا که نحوه محاسبات ابر آسیاتک به صورت ساعتی و روزانه یا به عبارتی PAYG می‌باشد و کاربران می‌توانند به کاهش هزینه مربوط به سازمان کمک شایانی نمایند. ابر آسیاتک با ارائه خدمات نوین، پیشگامی در عرصه خدمات رایانش ابری می‌باشد.

پشتیبانان مجرب ابر آسیاتک، هر روز هفته به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات کاربران ازطریق تیکت و تماس تلفنی در حین ثبت نام، خرید، و هرگونه سوال فنی می‌باشند.

 

ابر سرور رایگان

با مطلع شدن از ویژگی‌ها و مزایای ابر سرور، می‌توانید با مراجعه به سایت ابر آسیاتک و بهره‌مندی از نسخه دمو تنها با چند کلیک سرور خود را راه‌اندازی نموده و از کارا بودن دمو سرور مجازی ابری برای کسب و کار خود اطمینان حاصل نمایید.

پلتفرم پیشرفته ابر آسیاتک در نسخه دمو این امکان را برای کاربران فراهم می‌آورد تا همانند نسخه اصلی بتوانند دیتاسنتر و سیستم عامل دلخواه خود را به همراه توزیع‌های مختلف آن انتخاب نمایند.

همچنین کاربران با در اختیار داشتن 4 هسته CPU  و 8 گیگ  RAM در ابر سرور رایگان می‌توانند به مدت 24 ساعت از منابع استفاده نمایند و سپس بعد از اتمام ساعت مصرف خدمات رایگان، در نسخه اصلی با انتخاب مجدد دیتاسنتر، سیستم عامل و منابع مصرفی به میزان دلخواه، اقدام به پرداخت نمانید.

کارشناسان ابر آسیاتک هفت روز هفته به صورت 24 ساعته حتی در ایام تعطیل پاسخگوی هرگونه سؤال همچون نحوه کار با پلتفرم، راهنمایی برای خرید سرور ابری و دیگر مشکلات کاربران در هنگام استفاده از خدمات ابری در سریع‌ترین زمان ممکن می‌باشند تا بدون هیچ‌گونه مشکل، به بهترین شکل تجربه استفاده از خدمات ابری آسیاتک را داشته باشند.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *