تبلیغات

تبلیغات

هواوی نوا ۱۱ ناچ صفحه نمایش مشابه داینامیک آیلند آیفون ۱۴ خواهد داشت

nova11

می‌دانیم که سری هواوی P60 هواوی هم‌اکنون در حال ساخت است، اما سری بعد نوا به‌نام نوا ۱۱ هم در برنامه‌های کمپانی بوده و این شرکت قصد دارد که از پانچ هول مرکزی مشابه با سری آیفون ۱۴ هم استفاده کند. بر اساس اطلاعاتی که به دست weibo رسیده است، هواوی تست این گوشی را با تراشه پرچم‌دار اسنپ دراگون ۸ پلاس آغاز کرده است. اطلاعاتی از یک رندر به نمایش گذاشته شده و عوامل کلیدی دستگاه‌های آینده سری نوا را هم می‌توانیم ببینیم. طبق تصویر منتشر شده، هواوی نوا ۱۱ پرو می‌تواند طراحی جدیدی به شکل پانچ هول در وسط گوشی صفحه نمایش گوشی هوشمند داشته باشد.

در حال حاضر هواوی از چنین طراحی صفحه نمایشی در گوشی‌های هوشمند استفاده نمی‌کند و می‌توانیم برای اولین بار شاهد این موضوع باشیم. این طراحی پس از آن‌که در سری آیفون ۱۴ شکل گرفت، بعدها در گوشی‌های هوشمند چینی هم معرفی شده است. پانچ هول گسترده هواوی هم احتمالا شامل یک سیستم دوربین دوگانه خواهد بود که یکی برای سلفی و دیگری برای اضافه کردن عمق میدان استفاده می‌شود. این موضوع می‌تواند خرید گوشی هوآوی سری نوا جدید را ارزشمندتر کند. همچنین، این احتمال هم وجود دارد که این طراحی به‌جای نسخه پایه، وارد نسخه پرو این سری جدید شود.

هواوی نوا ۱۱

 

خرید گوشی هوآوی سری نوا

با خرید گوشی هوآوی سری نوا جدید می‌توانید از پرچم‌دار اسنپ دراگون ۸ پلاس با فرکانس بالا هم بهره ببرید. این تراشه جدید مصرف انرژی پایینی هم خواهد داشت. در مقایسه با این، سری هواوی نوا ۱۰ با اسنپ دراگون ۷۷۸ برای نسخه‌های پرو و غیر پرو عرضه شده بود. علاوه بر این، طراحی دوربین هم بار دیگر تازه سازی شده و یک حلقه بزرگ در بالا قرار می‌گیرد که شامل دوربین اصلی است. به دنبال آن، دو دوربین به‌صورت عمودی از جمله یک دوربین پریسکوپ هم وجود خواهد داشت. لازم به ذکر است که طراحی دوربین استوانه‌ای بوده و شباهت زیادی به سری نوا ۱۰ خواهد داشت.

با خرید گوشی هوآوی می‌توانید فناوری تصویربرداری جدید XMAGE هم دسترسی پیدا کنید که برای اولین بار با سری نوا ۱۱ معرفی خواهد شد. در این بین، سری هواوی نوا ۲۰ را هم داریم که اطلاعیه رسمی در این رابطه وجود ندارد. این سری صرفا گزارش‌هایی از لیکرهای معروف این صنعت داشته است و خود هواوی به‌طور رسمی چیزی در این رابطه اعلام نکرده است. سری آیفون ۱۴ امسال تفاوت‌های بیشتری نسبت به سال گذشته داشته است و مخصوصا با خرید نسخه‌های پرو می‌توانید به امکانات جذابی دسترسی داشته باشید. مدل‌های استاندارد این سری تقریبا همان گوشی‌های سال گذشته هستند و صرفا نسخه مینی با آیفون ۱۴ پلاس جایگزین شده است.

همچنین بخوانید  بهترین گوشی های هوشمند 2023 از نظر باتری و نگه داری شارژ ( از ایسوس تا آیفون و سامسونگ)

هواوی نوا ۱۱

 

معرفی آیفون ۱۴

سری آیفون ۱۴ اپل در سپتامبر ۲۰۲۲ معرفی شده و علاقه‌مندان با جدیدترین گوشی‌های پرچم‌دار اپل هم آشنا شدند. در مدل‌های پرو، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی جایگزین لنز ۱۲ مگاپیکسلی نسخه‌های قبلی شده است و می‌توانید کیفیت و جزئیات بیشتری در عکس برداری تجربه کنید. بیاد داشته باشید که تصاویر در خروجی همچنان ۱۲ مگاپیکسلی خواهند بود و این‌بار از فناوری پیکسل بینینگ برای این منظور استفاده می‌شود. نوردهی بسیار بهتر انجام شده و تصاویر بار دیگر با افزایش کیفیت مخصوصا در شرایط کم نور همراه خواهند بود. این گوشی‌ها اکنون با تراشه جدید A16 روانه بازار شده و می‌توانند سیستم ارتباط اضطراری از طریق ماهواره را هم داشته باشند.

با خرید آیفون ۱۴ پرو به سیستم تشخیص تصادف هم دسترسی پیدا کرده و هنگام بروز شرایط خطر، تماس با اورژانس به‌صورت خودکار انجام خواهد شد. مهم‌ترین قابلیت این گوشی‌ها، استفاده از داینامیک آیلند در صفحه نمایش است. این‌بار ناچ صفحه نمایش حذف شده و می‌توانید به این فناوری جدید دسترسی پیدا کنید. با داینامیک آیلند، نوتیفیکیشن‌ها و برخی از عملکردهای مهم گوشی در این فضا نمایش یافته و استفاده بهینه‌ای از آن خواهید داشت. باتری هم اکنون بهینه سازی شده و در حدود ۱ ساعت در هر گوشی می‌توانید ماندگاری بیشتری را تجربه کنید.

 

هواوی نوا ۱۱

بیاد داشته باشید که پنل صفحه نمایش این‌بار از نوع همیشه روشن بوده و میزان روشنایی تا ۱ نیت هم می‌تواند کاهش پیدا کند. اپل در واقع صفحه را بسیار کم نور می‌کند و نوع پیاده سازی آن با گوشی‌های اندرویدی متفاوت است. اگر نگاهی به قیمت گوشی‌های شیائومی بیندازید، متوجه می‌شوید که تفاوت فاحشی بین پرچم‌دارهای این شرکت و آیفون اپل وجود دارد. گوشی‌های شیائومی با قابلیت‌های جذاب خود و مشخصات فنی بالا، بهترین قیمت را در بازار برای‌تان ارائه می‌کنند و کاملا می‌توانید از آن راضی باشید. با خرید گوشی هوآوی سری P هم تا چندین سال می‌توانید به بهترین امکانات دسترسی پیدا کنید.

بررسی قیمت گوشی شیائومی از مقداد آی تی

فروشگاه مقداد آی تی ارائه کننده و مرجع عالی قیمت گوشی شیائومی و برندهای دیگر است و می‌توانید با یک تحلیل و بررسی مناسب شرایط خود و بودجه‌ای که اختصاص می‌دهید، خریدی عالی را از طریق فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی داشته باشید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *