تبلیغات

تبلیغات

مزایای خرید نمایندگی هاست لینوکس لیمو هاست

leemohost

شرکت‌های میزبانی وب، گزینه‌های بسیار متنوعی را برای میزبانی وب‌سایت‌ها برای توسعه دهندگان و مدیران وب‌سایت‌ها ارائه می‌دهند. سرویس‌های نمایندگی هاست لینوکس یا Linux Reseller Hosting، یکی از گزینه‌هایی است که می‌توانید برای میزبانی چندین وب‌سایت از آن استفاده کنید. در این مقاله به بررسی مفهوم نمایندگی هاست می‌پردازیم و برخی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و امکاناتی که یک سرویس نمایندگی ها­­­­­­­­­­­ست لینوکس در اختیار شما قرار می‌دهد را ذکر می‌کنیم.

خرید نمایندگی هاست

 

نمایندگی هاست لینوکس چیست و چه کاربردی دارد؟

برای اینکه بدانیم نمایندگی هاست لینوکس چیست، ابتدا باید با مفهوم کلی‌تری به نام نمایندگی هاست آشنا شویم. نمایندگی هاست یا ریسلری، یکی از انواع سرویس‌هایی است که توسط شرکت‌های میزبانی وب، در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. سرویس‌های نمایندگی هاست، مانند سرویس‌های هاست معمولی دارای کنترل پنل هستند. اما کنترل پنل یک سرویس نمایندگی دارای تفاوت‌هایی با یک سرویس هاست معمولی است. این تفاوت‌ها به دلیل متفاوت بودن سطح دسترسی یک کاربر عادی با یک نماینده ایجاد می‌شود. به عبارت ساده‌تر، کاربرانی که یکی از پلن‌های سرویس نمایندگی را خریداری می‌کنند، دارای سطح دسترسی بالاتری نسبت به کاربران سرویس‌های هاست معمولی هستند.

یک سرویس نمایندگی هاست لینوکس، در واقع همان نمایندگی هاست یا ریسلری است که سیستم عامل سرور میزبان آن لینوکس باشد. سیستم عامل لینوکس، یکی از محبوب‌ترین و قابل اعتمادترین سیستم عامل‌ها در جهان است. این سیستم عامل به صورت متن باز (open source) و رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. سیستم عامل لینوکس به دلیل بهینه بودن و توانایی بالا در مقیاس پذیری با توجه به نیازهای کاربر، مورد استقبال بسیاری از شرکت‌های میزبانی سایت قرار گرفته است.

مزایا و امکانات نمایندگی هاست لینوکس لیمو هاست

با تهیه سرویس نمایندگی هاست لینوکس لیمو هاست، سطح دسترسی شما بالاتر از دسترسی یک هاست معمولی خواهد بود. در واقع با خرید نمایندگی هاست لینوکس، دسترسی یک پنل نمایندگی برای شما ارسال خواهد شد؛ با داشتن این سطح دسترسی، شما می‌توانید اکانت‌های هاست را با منابع متنوع و دلخواه ایجاد کنید. نمایندگی هاست لینوکس لیمو هاست، مزایا و امکانات دیگری را هم برای کاربران ایجاد می‌کند. در ادامه برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های سرویس‌های نمایندگی لیمو‌ هاست را بررسی می‌کنیم.

1.امکان میزبانی و مدیریت چندین سایت

در سرویس‌های نمایندگی لینوکسی لیمو هاست، شما می‌توانید با خرید یک سرویس نمایندگی تعداد زیادی وب‌سایت را راه اندازی و مدیریت کنید. تعداد وب‌سایت‌هایی که می‌توانید تحت مدیریت پنل نمایندگی خود داشته باشید، با توجه به پلن خریداری شده شما ­­­متفاوت خواهد بود.

2.گارانتی بازگشت وجه

لیمو هاست، سرویس‌های نمایندگی هاست لینوکس را با گارانتی بازگشت وجه سی روزه ارائه می‌کند و شما می‌توانید با خیال آسوده سرویس را خریداری و در مدت زمان کافی آن را تست کنید.

همچنین بخوانید  معرفی سایت تخصصی فراسیب

3.قیمت به صرفه

اگر به هر دلیلی نیاز به مدیریت هم زمان چند وب‌سایت دارید، استفاده از سرویس نمایندگی هاست می‌تواند در کاهش هزینه‌های میزبانی سایت‌ها تاثیر چشمگیری داشته باشد. شما به جای خرید تعداد زیادی سرویس هاست لینوکس می‌توانید از یک پنل نمایندگی هاست لینوکس استفاده کنید.

4.اختیار کامل امور مدیریتی

در پلن‌های سرویس نمایندگی لیمو هاست، اختیار کامل مدیریت سرویس‌هایی که در پنل ایجاد می‌کنید، از جمله قیمت گذاری، مدیریت صورتحساب‌ها و پرداخت‌ها، پیکربندی و … برای شما وجود دارد.

5.بکاپ گیری منظم

 

خرید نمایندگی هاست

سرویس‌های نمایندگی هاست لینوکس لیمو هاست درست مانند سرویس‌های هاست، دارای خدمات بکاپ گیری هستند و به صورت روزانه از اطلاعات تمام وب‌سایت‌های موجود در نمایندگی شما بکاپ گیری می‌شود.

6.امکان ایجاد پلن های اختصاصی

با خرید هاست نمایندگی لیمو هاست، در واقع در منابع شرکت سهیم شده‌اید و می توانید پلن‌های مهندسی شده و برنامه ریزی شده را به مشتریان خود بفروشید.

7.پشتیبانی ۲۴ ساعته

سرویس‌های نمایندگی هاست به صورت ۲۴ ساعته پشتیبانی می‌شوند و در هر ساعت از شبانه روز که مشکلی برای پنل نمایندگی شما ایجاد شود، می‌توانید جهت رفع مشکل با پشتیبانی در ارتباط باشید.

8.امکان ارتقا

با خرید سرویس نمایندگی هاست، هر زمان که نیاز به میزبانی تعداد سایت بیشتر یا استفاده از منابع بالاتری را داشته باشید، امکان ارتقا پلن برای شما فراهم است.

استفاده از نمایندگی هاست لینوکس برای چه کسانی مناسب است؟

سرویس‌های نمایندگی هاست لینوکس برای افراد و کسب و کارهای متنوعی کاربرد دارند. در ادامه به بررسی برخی از کاربردهای محبوب سرویس‌های نمایندگی هاست لینوکس می‌پردازیم:

مناسب برای طراحان سایت

سرویس‌های نمایندگی هاست عموما برای افرادی مناسب است که نیاز به مدیریت چندین وب‌سایت دارند. ممکن است شما یک طراح سایت باشید و نیاز داشته باشید برای مشتریان خود از سرویس‌های هاست جداگانه استفاده کنید. در این صورت می‌توانید با استفاده از یک سرویس نمایندگی هاست، تمام وب‌سایت‌های مورد نظر خود را راه اندازی و به آسانی مدیریت کنید.

در بسیاری از مواقع توسعه دهندگان برای اینکه بتوانند سرویس‌های میزبانی در اختیار خود را بهتر مدیریت کنند، به سراغ پلن‌های نمایندگی هاست می‌روند. به این ترتیب می‌توانند برای سرویس‌های در اختیار خود، با توجه به میزان مصرف هر سرویس، پلن‌هایی با منابع اختصاصی ایجاد کنند.

خرید نمایندگی هاست

 

فروش سرویس هاست

یکی دیگر از کاربرد‌های سرویس های نمایندگی لینوکس، فروش هاست است. همانطور که گفته شد، شما با خرید یک پلن نمایندگی هاست می‌توانید تعداد زیادی اکانت هاست در نمایندگی خود ایجاد کنید. تمام موارد مدیریتی از جمله تعیین میزان منابع، قیمت گذاری و … نیز در اختیار شما خواهد بود. به این ترتیب شما هم می‌توانید مانند شرکت‌های هاستینگ، به فروش هاست در مقیاس کوچکتری بپردازید.

همچنین بخوانید  با بکارگیری تجربیاتم درآمدم افزایش یافت

استفاده برای وب سایت‌ های شخصی

برخی کاربران فقط وب‌سایت شخصی دارند. گاهی اوقات حتی این دسته از کاربران هم پنل‌های نمایندگی هاست را به استفاده از یک سرویس هاست معمولی ترجیح می‌دهند. زیرا با استفاده از پنل نمایندگی، می‌توانند وب‌سایت‌های خود را به صورت جداگانه در سرویس‌های مختلف میزبانی کنند و به آسانی تمام آن‌ها را مدیریت کنند.

جمع بندی

سرویس نمایندگی هاست لینوکس یا Linux Reseller Hosting یکی از انواع سرویس‌های میزبانی وب است که توسط بیشتر هاستینگ‌ها ارائه می‌شود. نمایندگی هاست دارای دسترسی سطح بالاتری نسبت به سرویس هاست معمولی است و با خرید نمایندگی هاست لینوکس، امکان راه اندازی و مدیریت چندین وب‌سایت برای شما فراهم خواهد شد.

در این مقاله سعی کردیم مفهوم سرویس نمایندگی هاست لینوکس را توضیح دهیم. همچنین در مورد مزایا و کاربردهای سرویس‌های نمایندگی هاست لینوکس توضیح دادیم. پس از خواند این مقاله می‌توانید تصمیم بگیری که آیا استفاده از پلن‌های نمایندگی هاست لینوکس برای شما مناسب است یا خیر!

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *