تبلیغات

تبلیغات

هتل ساسان تهران

hotlesasan

هتل ساسان تهران

شهر تهران پایتخت ایران است و تقریباً برای همه ما پیش می آید که برای کار یا مسافرت های شخصی، به این شهر سفر کنیم. برای کسانی که بودجه محدودی جهت اقامت در شهر تهران در نظر گرفته اند، خیلی مهم است که بتوانند یک هتل به صرفه با امکانات خوب را پیدا کنند.

هتل ساسان تهران، یکی از هتل های باسابقه و خوش قیمت در شهر تهران است که در خیابان شریعتی تهران قرار دارد. این هتل، دسترسی خوبی به مراکز خرید و مکان های دیدنی تهران دارد و همچنین امکانات خوبی را برای رفاه مشتریان خود ارائه می دهد.

اگر می خواهید به تهران سفر کنید و دوست دارید اقامتی اقتصادی و خوب را در این شهر تجربه کنید، از شما دعوت می کنیم که تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا با امکانات رفاهی و مزایای رزرو هتل ساسان تهران بیشتر آشنا شوید.

معرفی هتل ساسان تهران

هتل ساسان تهران، یکی از هتل های باتجربه در تهران است که از سال 1350، فعالیت خود را آغاز کرده و بیش از نیم قرن است که از مسافران شهر تهران میزبانی می کند.

ساختمان این هتل دو ستاره 5 طبقه است که حال و هوای آن، می تواند شما را به روزهای قدیم تهران ببرد. دکوراسیون این هتل به صورتی است که خاطرات نوستالژیک را برایتان تداعی خواهد کرد و حس خوبی را به شما منتقل می کند.

در هتل ساسان تهران، شما می توانید از بین واحدهای اقامتی یک تخته، دو تخته دابل، دو تخته توئین و سه تخته دابل سینگل، اتاق موردنظر خودتان را انتخاب کنید و اقامتی راحت و بی دغدغه را در این هتل داشته باشید.

موقعیت مکانی هتل ساسان تهران

وقتی حرف از مسافرت به تهران می شود، همه ما می دانیم که این شهر شلوغ و پرتردد است و باید در جایی اقامت کنیم که گرفتار ترافیک نشویم و بتوانیم به راحتی به جاهای دیدنی این شهر برویم.

با رزرو هتل ساسان تهران، شما می توانید به راحتی به موزه های تاریخی شهر تهران و مکان های دیدنی این شهر دسترسی داشته باشید.

اگر با خودروی شخصی به تهران مسافرت می کنید، نیازی نیست نگران طرح ترافیک باشید؛ چون این هتل در مسیر طرح ترافیک قرار ندارد و محدودیتی در این زمینه نخواهید داشت.

امکانات رفاهی هتل ساسان تهران

شما با اقامت در هرکدام از واحدهای اقامتی هتل ساسان تهران، می توانید به امکاناتی مانند یخچال، حوله، توالت فرنگی، دستمال توالت، تلویزیون، گیرنده دیجیتال، اینترنت پرسرعت، کولر آبی، شوفاژ، مبلمان، کمد لباس، لوازم بهداشتی و صندوق امانت دسترسی داشته باشید.

همچنین بخوانید  ۷ زبان برنامه نویسی پردرآمد برای فریلنسرها

همچنین این هتل خدماتی مانند خدمات خشکشویی و اتاق چمدان را نیز ارائه می دهد که با استفاده از این خدمات، می توانید اقامتی راحت و بی دغدغه را در این هتل تجربه کنید.

رستوران هتل ساسان تهران

هتل ساسان تهران، یک رستوران ایرانی دارد که در این رستوران، شما می توانید انواع غذاهای ایرانی را میل کنید و از خوردن آنها لذت ببرید. اگر زمان کافی برای تهیه غذا را ندارید، رستوران این هتل گزینه خوبی برای شما خواهد بود.

رزرو هتل ساسان تهران از سامانه سفربازی

هتل ساسان تهران به خاطر قیمت مناسب و امکانات خوبی که ارائه می دهد، یکی از بهترین انتخاب ها برای افرادی است که می خواهند سفری ارزان به شهر تهران را تجربه کنند.

برای رزرو هتل ساسان تهران، همین حالا به سامانه سفربازی مراجعه کنید و اتاق دلخواه خود را با بهترین قیمت در هتل ساسان رزرو کنید تا بتوانید اقامتی دلچسب و راحت در شهر تهران داشته باشید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *