تبلیغات

تبلیغات

نحوه رفع خطای اتصال Fall Guys در ویندوز

How-to-Fix-Fal-Guys-Connection-Errors-on-Windows

خطا های مربوط به اتصال یکی از بدترین اتفاقاتی است که می تواند در حین انجام بازی های آنلاینی چون Fall Guys بی افتد. این فرایند، نه تنها حال و هوای بازی خرب می کنند، بلکه شما را از ادامه بازی و رسیدن به رده بندی باز می دارند.

خوشبختانه، رفع خطای اتصال در Fall Guys بسیار آسان است. در این مقاله قصد داریم به تمامی مقصران ایجاد این فرایند به همراه راه حل هایی برای از بین بردن آن بپردازیم. با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

چه چیزی باعث ایجاد خطای اتصال در بازی Fall Guys می شود؟

فرایند ورود به Fall Guys و انجام بازی در رایانه بسیار آسان است. اما اگر نمی توانید وارد شوید و خطای اتصال را مشاهده می کنید، ممکن است یکی از دلایل زیر علت آن باشد:

  • اتصال اینترنت شما ضعیف و یا ناپایدار باشد.
  • از سرور پروکسی استفاده می کنید.
  • فایروال ویندوز اجرای Fall Guys را محدود کرده است.

اکنون که مقصران احتمالی پشت این مشکل را می شناسیم، بیایید به رفع آن بپردازیم.

اتصال اینترنت خود را بررسی کنید

قبل از هر گونه ایجاد تغییر در تنظیمات شبکه، مطمئن شوید که اتصال ضعیف باعث به وجود آمدن چنین مشکلی در اجرای بازی نشده است. برای انجام این کار، به وب سایت تست سرعت اینترنت رفته و سپس این موضوع را بررسی کنید. در صورتی که نتایج نشان داد که اینترنت شما ناپایدار است، می بایست به پشتیبانی خدمات اینترنت خود تماس بگیرید. در غیر اینصورت، ادامه مراحل ارائه شده در مقاله را مورد بررسی قرار دهید.

برنامه هایی که از شبکه استفاده می کنند را ببندید

بستن برنامه ها با استفاده از ابزار مدیر وظیفه

در اکثر موارد، خطای اتصال، مربوط به اجرای برنامه هایی است که در پس زمینه ویندوز فعال هستند. این برنامه ها بیشتر پهنای باند را مصرف می کنند و اجازه فعالیت را به بازی Fall Guys نمی دهند.

در این حالت، بهترین کار این است که همه برنامه های پس زمینه را جستجو کرده و سپس با استفاده از ابزار Task Manager ببندید.

برای شروع، با استفاده از کلید های ترکیبی Ctrl + Shift + Esc ابزار Task Manager را باز کنید. در تب Processes با مراجعه به بخش Network برنامه هایی که از پهنای باند زیادی مصرف می کنند، شناسایی کنید. در نهایت، بر روی تمامی برنامه های اینچنینی، کلیک راست نموده و سپس از منوی زمینه بر روی گزینه End Task کلیک کنید.

فایروال ویندوز را به طور موقت غیر فعال کنید

قراردادن برنامه در استثناهای فایروال

فایروال ویندوز می تواند در اجرای بازی Fall Guys اختلال ایجاد کند. راه حل این مورد، غیر فعال کردن موقت فایروال است. برای انجام این کار، می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • در نوار جستجوی ویندوز، عبارت Windows Defender Firewall را تایپ کرده و سپس کلید Enter را بفشارید.
  • از پنل سمت چپ بر روی گزینه Windows Defender Firewall on or off کلیک کنید.
  • گزینه Turn off Windows Defender Firewall (not recommended) را در بخش های private و public علامت بزنید.
همچنین بخوانید  گزینه Print در منوی کلیک راست ویندوز 11 وجود ندارد؟ این مراحل را بررسی کنید

پس از اتمام فرایند؛ بازی Fall Guys را اجرا کنید. اگر مشکل شما برطرف شده بود، مجددا فایروال را فعال کرده و سپس بازی را در لیست استثناها قرار دهید. برای انجام این کار، می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • در منوی جستجوی ویندوز، عبارت Allow an app through Windows Firewall را تایپ کرده و سپس اولین گزینه نتیجه را انتخاب کنید.
  • بر روی گزینه Change settings کلیک کرده و سپس Allow other app را انتخاب کنید.
  • در پنجره باز شده بر روی گزینه Browse کلیک کنید.
  • به پوشه نصب Fall Guys بروید. معمولا این پوشه در مسیر C:\Program Files\Epic Games\FallGuys قرار دارد.
  • در نهایت فایل مربوط به FallGuys_client.exe را انتخاب کرده و سپس بر روی گزینه Add کلیک کنید.

پس از اتمام فرایند، Fall Guys را اجرا کرده وسپس به اجرای بازی خود بپردازید.

تمامی پروکسی سرور ها را غیر فعال کنید

اگر به یک سرور پراکسی متصل هستید، این احتمال وجود دارد که باعث بروز مشکلات اینچنینی در اجرای برنامه Fall Guys شوید. بنابراین از هر پروکسی استفاده می کنید، آن را غیر فعال کرده و سپس بررسی کنید آیا مشکل حل خواهد شد یا خیر.

Fall Guys را مجددا نصب کنید

آخرین راه حل ما برای اجرای صحیح Fall Guys، حذف و نصب مجدد این برنامه است. این فرایند به این دلیل است که ممکن است فایل ها و داده های بازی، در گذر زمان دچار اختلال شده باشند. از این رو، اگر هیچ یک از موارد بالا، مشکل شما در این زمینه حل نکر، می توانید Fall Guys را مجددا نصب نمایید.

خطا های اتصال در اجرای بازی Fall Guys را حل کنید

Fall Guys نیز همانند بازی های چند نفره، نیاز به اینترنت پایدار دارد. اما زمانی که نمی توانید به اینترنت متصل شوید، فایده چندانی برای شما ندارد. به این ترتیب، اگر شما نیز با مشکل اتصال در اجرای این بازی مواجه شدید، می توانید به راحتی با استفاده از مراحل ارائه شده در این مقاله آن را حل کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *