تبلیغات

تبلیغات

امکانات اپل واچ

applewatchh2

اگر از وفاداران برند اپل هستید و موبایل و دیگر محصولاتش را دارید و حال می خواهید ساعت هوشمند بخرید، احتمالا اولین گزینه‌ای که سراغش می‌روید اپل واچ است. امکانات اپل واچ آن‌قدر متنوع و هیجان‌انگیز است و ظاهر ساعت روی دست آن‌قدر جذاب است که نظر هر کسی را به خود جلب می‌کند.

در ادامه، با بررسی قابلیت های اپل واچ، به علت محبوبیت آن بین کاربران و عاشقان برند اپل پی می‌بریم و می‌بینیم چرا بعضی افراد حاضرند یک عالمه پول بدهند تا ساعت اپل روی دست خود ببندند و سراغ برندهای دیگر نمی‌روند.

طراحی جذاب

اپل واچ از طرح‌هایی ساده و مینیمال با تنوع کم برخوردارند اما همین طرح‌ها، همه پسند هستند و به گونه‌ای‌ می‌باشند که برای موقعیت‌های مختلف، اعم از مهمانی، ورزش، موقعیت‌های رسمی یا صرفا کاربری روزمره و معمولی مناسب هستند.

امکانات اپل واچ

برخلاف برندهای دیگر که اسمارت واچ‌ها را در حالت گرد هم درست می‌کنند، اپل واچ تمام ساعت‌هایش را مستطیلی و با نمایشگری به اندازه‌ی تقریبا ۲ اینچ می‌سازد. جنس بدنه معمولا آلومینیوم است اما در برخی مدل‌ها، جنس‌های استیل یا حتی نمونه‌های اقتصادی‌ با قیمت کمتر هم تولید می‌شود.

نمایشگر ساعت نیز از کیفیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است و با فناوری Ion-X از صفحه نمایشگر محافظت می‌کند. فناوری Ion-X مقاومت نمایشگر در برابر خط و خش و ضربات را بالا می‌برد؛ پس اگر همیشه ساعت روی دستتان هست و مدام با این‌ور و آن‌ور برخورد می‌کنید، این فناوری از آسیب دیدن ساعت جلوگیری می‌کند.

تنوع سنسورها و قابلیت های اپل واچ

اپل واچ‌ها آن‌قدر قابلیت دارند که تقریبا در هر لحظه از شبانه‌روز دارند کاری برای شما انجام می‌دهند. برای مثال، از طیف گسترده‌ای از ورزش‌ها و فعالیت‌های بدنی پشتیبانی می‌کنند. یوگا و پیلاتس، کوهنوردی و سنگ‌نوردی، پیاده‌روی، دو، ورزش‌های رزمی نظیر کاراته، ایروبیک و رقص، تنها تعدادی از مودهای ورزشی‌ای هستند که اپل واچ‌ها ساپورتشان می‌کنند. اگر شناگر هستید، خوب است بدانید که مود شنا هم در لیست مودهای ورزشی وجود دارد و این ساعت تا عمق ۵۰ متر ضدآب است؛ پس در حین شنا، موج سواری یا دوش گرفتن هم می‌توانید این ساعت‌ها را روی دستتان نگه دارید.

امکانات اپل واچ

از موارد دیگر کارایی ساعت هوشمند اپل می‌توانیم این‌طور بگوییم که با داشتن این ساعت انگار یک پرستار تمام وقت در کنارتان است. اپل واچ‌ها به‌طور تمام وقت ضربان قلب، سطح اکسیژن و فشار خون، وضعیت خواب، و وضعیت سلامت خانم‌ها از جمله چرخه‌ی تخمک‌گذاری و پریود را بررسی می‌کند. همچنین، شمار گام‌ها و کالری‌های مصرفی‌تان در طول روز نیز از ویژگی‌های دیگر اپل واچ‌ها هستند.

همچنین بخوانید  کاربرد PLC در ماشین آلات بسته بندی از نگاه تیم البرز ماشین کرج

به‌جز این موارد، ساعت‌های اپل مانند یک موبایل همراه عمل می‌کنند. این گجت با آیفون سازگار است و می‌توانید در صورت دم دست نبودن موبایلتان، به تماس‌ها و پیام‌های خود جواب دهید.

امکانات اپل واچ

مناسب برای انواع کاربری‌ها

ساعت‌های اپل برای انواع کاربری‌ها متناسبند. اگر می‌خواهید در یک جلسه‌ی کاری مهم یا یک موقعیت رسمی شرکت کنید، می‌توانید این ساعت‌ها را دستتان کنید. اگر به یک مهمانی دعوت شده‌اید، این ساعت استایلتان را تکمیل می‌کند. اگر ورزشکارید، استفاده‌ از ساعت هوشمند اپل به علت داشتن مودهای ورزشی، مهم است و وضعیت بدنتان در حین ورزش را بررسی می‌کند. همچنین، تنوع لوازم جانبی اپل واچ، به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید بندهای مختلفی برای ساعتتان تهیه کنید.

امکان شخصی سازی واچ‌ فیس‌ها

شما می‌توانید واچ فیس خود را به سلیقه خودتان شخصی‌سازی کنید. از طریق اپ استور، می‌توانید واچ فیس مناسب خودتان را پیدا کنید.

ویژگی‌ها و قابلیت‌های مناسب برای کودکان

کودک شما هم می‌تواند با ساعت شما تماس بگیرد، پیام ارسال کند یا از سیری سوال بپرسد. همچنین، اگر روی درس خواندن فرزندتان حساس هستید، با Schooltime mode در زمان درس خواندن، می‌توانید دسترسی او به بعضی از برنامه‌ها و اپ‌ها را محدود کنید.

جمع بندی

ساعت‌های هوشمند اپل قیمت بالایی دارند؛ همچنین فقط با گوشی‌های آیفون سازگار هستند. این ساعت‌ها قابلیت‌های بسیار زیادی دارند، اما با توجه به تحریم‌ها، ممکن است محدودیت‌هایی در استفاده از قابلیت‌های آن‌ها سد راهتان قرار بگیرند. پس خوب است پیش از خرید، از امکانات اپل واچ که در ایران کارآیی دارند مطلع شوید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *