تبلیغات

تبلیغات

دانلود نرم‌ افزار آموزش سریع زبان انگلیسی برای اندروید

narm-and-eng

انگلیسی محبوب‌ترین زبان برای یادگیری در جهان است. اما یادگیری آن به تنهایی شاید دشوار باشد، به همین منظور از زمان‌های گذشته تا به امروز افراد مختلف در تلاش‌اند تا روش‌های جدید، ساده و پربازده را برای یادگیری انگلیسی و یا هر زبان دیگری ابداع کنند. امروزه روش‌های زیادی برای مطالعه زبان انگلیسی در خانه و به طور خود خوان وجود دارد و یکی از موثرترین راه‌ها، دانلود نرم افزار آموزش سریع زبان انگلیسی برای اندروید است. تنوع این نرم افزارها بسیار بالا است و شاید بالای 10000 اپلیکیشین در این راستا طراحی و منتشر شده باشند.

از سوی دیگر یکی از روش‌هایی که بازدهی زیادی در یادگیری مهارت‌ها و علوم مختلف دارد مشاهده فیلم‌های آموزشی است؛ خوشبختانه مجموعه آموزشی فرادرس توانسته است با منتشر کردن آموزش‌های کاربردی جای خالی فیلم‌های آموزشی به زبان فارسی را به خوبی پر کند. در حال حاضر این مجموعه آموزشی در زمینه‌های گوناگون از جمله زبان انگلیسی فیلم‌های آموزشی را منتشر کرده است که می‌توانید برای مشاهده عناوین آن با مراجعه به لینک زیر مجموعه آموزش زبان انگلیسی فرادرس را دریافت کنید:

بهترین برنامه‌ها برای یادگیری زبان انگلیسی کدامند؟

تعداد زیادی اپلیکیشن برای یادگیری زبان وجود دارد. برخی از این اپلیکیشن‌ها دارای دوره‌های طولانی هستند که شامل جنبه‌های مختلف زبان، مانند گرامر، واژگان، گفتاری و… می‌باشد. برخی از برنامه‌ها نیز فقط بر روی یک مهارت تمرکز می‌کنند. استفاده ترکیبی از این برنامه‌ها سبب می‌شود تا به طور هم زمان تمامی زمینه‌های زبان انگلیسی را به خوبی یاد گرفته و به سطح بالایی در یادگیری و فهم این زبان برسید. یکی از فواید یادگیری هم زمان این است که به شما کمک می‌کند تا مانند یک بومی انگلیسی صحبت کنید. بنابراین در این قسمت لیستی از بهترین برنامه‌های یادگیری زبان انگلیسی را برایتان آماده کردیم. پس از مطالعه این لیست می‌توانید به دانلود نرم افزار آموزش سریع زبان انگلیسی برای اندروید بپردازید.

  • ELSA
  • Drops
  • Babbel
  • FluentU
  • Lingoda
  • Duolingo
  • Pimsleur
  • Duolingo
  • MosaLingua
  • Rosetta Stone
  • EnglishClass101
  • Rocket Languages
  • اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس

در ادامه چند نمونه از اپلیکیشن‌های فوق را با هم بررسی می‌کنیم

نرم افزار‌های آموزش سریع زبان انگلیسی

حال به بررسی چند نمونه از بهترین اپلیکیشن‌ها که به آموزش سریع زبان انگلیسی معروف‌اند می‌پردازیم. تمامی این اپلیکیشن‌ها برای سیستم عامل اندروید قابل استفاده هستند.

Rocket Languages

این اپلیکیشن یک نمونه بسیار خوب برای مبتدیان است. کودکان و نوجوانان و عملاً هر فردی که در ابتدای راه یادگیری زبان انگلیسی است می‌تواند از Rocket Languages استفاده کنند و با آن به یادگیری زبان بپردازد. Rocket Languages دارای یک دوره انگلیسی با کیفیت بالا و دروس صوتی بوده که بر روی مکالمه و تلفظ تمرکز دارد. همچنین دارای اخبار و مطالب مفیدی است که به کاربر کمک می‌کند تا همچون یک انگلیسی زبان طبیعی صحبت کنید. کاربران با دانلود این اپلیکیشن فرصت 7 روزه استفاده رایگان از آن را دارند. پس از آن و در صورت تمایل نیاز به خرید اشتراک برای ادامه استفاده از اپلیکیشن و دسترسی به مطالب آن است. دوره انگلیسی Rocket Languages به دلیل کیفیت دروس جزو بهترین برنامه‌ها برای یادگیری زبان انگلیسی به شمار می‌آید. همان‌طور که گفتیم این اپلیکیشن به افراد کمک می‌کند تا از سطح مبتدی و به طور پایه‌ای و کامل به مکالمه زبان انگلیسی بپردازند.

از جمله ویژگی‌های کلیدی Rocket Language می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • برقراری ارتباط به زبان انگلیسی از ابتدا
  • ساختار انعطاف پذیر برای انتخاب دروس
  • تدریس صوتی
  • محیط کاربری جذاب و پوشش دهی مطالب مفید و روزمره

 

نرم افزار اندروید

اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس

از دیگر اپلیکیشن‌های خوب و حرفه‌ای برای یادگیری زبان انگلیسی به طور سریع، اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس است. دانلود نرم افزار آموزش سریع زبان انگلیسی برای اندروید فرادرس به کاربران کمک می‌کند تا در زمان کوتاهی به یادگیری و سطح خوبی از زبان انگلیسی برسند. کار کردن با این اپلیکیشن سخت نبوده و محیط کاربری و طراحی آن بسیار ساده است، بدین صورت که هر فرد روزانه ۱۵ الی ۲۰ دقیقه زمان نیاز دارد تا به کمک این اپلیکیشن زبان انگلیسی را یاد بگیرد. فرقی نمی‌کند که شما مبتدی هستید یا تا حدودی با این زبان آشنایی دارید، به کمک اپلیکیشن فرادرس می‌توانید مهارت خود را در زبان انگلیسی افزایش دهید؛ برای دانلود و نصب اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس روی لینک زیر کلیک کنید:

اپلیکیشن Babbel

اپلیکیشن Babbel یک اپلیکیشن بسیار مناسب برای افراد مبتدی است. نرم افزار فوق به شما کمک می‌کند تا تمام مهارت‌های لازم برای شروع سریع صحبت کردن انگلیسی را تمرین کنید. طول درس‌ها در این اپلیکیشن کوتاه بوده و کاربر خسته نمی‌شود، به همین دلیل تمایل برای کار با اپلیکیشن و یادگیری زبان بیشتر می‌شود. Babbel یکی از جامع‌ترین برنامه‌ها برای یادگیری زبان انگلیسی است، چرا که شامل خواندن و تلفظ، نوشتن، مکالمه و شنیدار است. عملاً این اپلیکیشن تمامی جنبه‌ها زبان انگلیسی را پوشش می‌دهد و فرد را به طور کامل آماده می‌سازد. به کمک Babbel از همان سطح ابتدایی به تمرین مکالمه پرداخته و مهارت خوبی در زبان کسب می‌کنید. ویژگی منحصر به فردی که این اپلیکیشن را از دیگر نمونه‌ها مجزا و متمایز می‌کند، نکات گرامری آن است. دستور زبان انگلیسی و گرامر آن کمی دشوار است و کمتر اپلیکیشنی به آن می‌پردازد، اما بابل این بخش را به قطعات کوچکی تقسیم کرده تا ضمن جلوگیری از خستگی مخاطب، درک و فهم و یادگیری آسان‌تر شود.

این اپلیکیشن نیز دارای ویژگی‌های کلیدی زیر است:

  • قابلیت تمرین تمام مهارت‌های ارتباطی و جنبه‌های زبان انگلیسی در یک دوره
  • آشنایی با تلفظ و مکالمه افراد بو‌می ‌انگلیسی زبان
  • آموزش به صورت تعاملی
  • طراحی توسط اساتید و زبان شناسان حرفه‌ای و برتر

استفاده از این نرم افزار در ابتدا نیازی به پرداخت هزینه ندارد اما پس از سپری شدن زمانی به خرید اشتراک نیاز دارید. درصورتی‌که اشتراک را طولانی مدت خریداری کنید از تخفیفات نیز بهره‌مند می‌شوید.

نرم‌ افزار آموزش english

 

اپلکییشن Pimsleur

اپلیکیشن Pimsleur یک نمونه بسیار حرفه‌ای از اپلیکیشن‌های آموزش زبان انگلیسی است که بر تلفظ و مکالمه تمرکز دارد. اپلیکیشن فوق این امکان را فراهم آورده که کاربر پس از اولین جلسه نیز بتواند به مکالمه و صحبت کردن به زبان انگلیسی بپردازد. اپلیکیشن فوق یک نمونه بسیار حرفه‌ای برای مکالمه است، اگر به دنبال دانلود نرم افزار آموزش سریع زبان انگلیسی برای اندروید در بخش مکالمه هستید توصیه ‌می‌کنیم که حتما این اپلیکیشن را دانلود کنید. Pimsleur این امکان را برای کاربران فراهم کرده تا در مدت کوتاهی به مهارت خوب در مکالمه برسند. فایل‌های صوتی و ویدیویی آماده شده در این اپلیکیشن به کمک افراد بو‌می‌ انگلیسی آماده شده که لهجه صحیح و تلفظ درست کلمات را به کاربر آموزش ‌می‌دهد، در نتیجه کلمات و عبارات مفیدی که به طور روزمره مورد استفاده قرار ‌می‌گیرند آموزش داده می‌شود. شما می‌توانید اپلیکیشن فوق را به طور ترکیبی با دیگر اپلیکیشن‌ها استفاده کرده و در تما‌می ‌زمینه‌ها و جنبه‌های زبان انگلیسی خود به مهارت برسید.

نرم‌ افزار آموزش english

 

حال باهم ویژگی‌های مثبت و نکات کلیدی این اپلیکیشن را بررسی می‌کنیم

  • دوره آموزشی صوتی بسیار حرفه‌ای
  • یادگیری زبان انگلیسی در هر مکان و هر زمان
  • چیدمان پیوسته و منظم دروس بر اساس سطح مختلف
  • آموزش لغات مفید و کاربردی به کاربران
  • سخنرانی توسط افراد بو‌می ‌برای تلفظ بهتر لغات و بیان جملات

اپلیکیشن فوق ابتدا به صورت رایگان قابل استفاده است، اما پس از گذشت مدت زمانی نیاز به خرید درون برنامه‌ای و پرداخت هزینه دارید. در صورتی که تمایل به استفاده از امکانات خاص اپلیکیشن مانند تمرین‌های تعاملی، تمرین‌های نوشتاری و… را دارید می‌توانید اشتراک آن را تهیه کنید.

اپلیکیشن MosaLingua

MosaLingua یکی دیگر از اپلیکیشن‌های خوب و حرفه‌ای برای آموزش سریع زبان انگلیسی است که در کنار واژگان بر روی گرامر نیز تمرکز می‌کند. این اپلیکیشن دارای یادداشت‌های فرهنگی بسیار جالب و مفیدی است که هم زمان با یادگیری خود زبان، می‌توانید با فرهنگ انگلیسی نیز آشنایی پیدا کنید. مطالب این اپلیکیشن با آهنگ، ویدیو و کتاب‌های الکترونیکی در اختیار کاربران قرار گرفته می‌شود. اپلیکیشن فوق دارای تست ۱۵ روزه رایگان است که با دانلود اپلیکیشن و استفاده از آن می‌توانید میزان رضایت خود را بسنجید و در صورت تمایل برای استفاده دائمی، اشتراک خریداری کنید.

این اپلیکیشن دارای فلش کارت و لیست وسیعی از کلمات و عبارات مفید انگلیسی است که در مکالمات روزمره به کار می‌رود. همچنین یک کتابخانه بسیار بزرگ از انواع آهنگ‌ها و ویدیوها و کتاب‌ها دارد که به کاربران کمک می‌کند در کنار تقویت زبان انگلیسی، درباره فرهنگ کشورهای خارجی نیز اطلاعات کسب کنند. از جمله ویژگی‌های مفید این اپلیکیشن می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • فراهم کردن لیست بزرگی از لغات و عبارات مفید زبان انگلیسی
  • قابلیت جستجوی آنلاین در کتابخانه بزرگ
  • دسترسی به انواع کتاب و ویدیو موسیقی
  • هزینه اشتراک پایین
  • و….

نرم‌ افزار آموزش english

 

چرا باید از اپلیکیشن‌ها برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده کنید؟

روش‌های بسیار مختلفی برای مطالعه و یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد. از جمله روش این روش‌ها می‌توان به استفاده از کتاب‌های کمک درسی، شرکت در دوره‌های آنلاین و آفلاین آموزش زبان انگلیسی، مراجعه به کلاس‌های خصوصی و آموزشگاه‌ها و …. اشاره داشت. اما یک روش بسیار نوین که نسبت به روش‌های سنتی بازده خوبی داشته و به هزینه و انرژی کمتری نیاز دارد، استفاده از اپلیکیشن است. این اپلیکیشن‌ها به کاربران کمک می‌کنند تا در هر زمان و هر مکانی به یک دوره کامل از آموزش زبان انگلیسی در زمینه‌های مختلف نظیر لغت، گرامر، مکالمه، درک مطلب و …. دسترسی داشته باشند.

هزینه و قیمت این اپلیکیشن‌ها در مقایسه با روش‌های دیگر نظیر کلاس خصوصی، آموزشگاه‌ها و یا حتی خرید دوره و ویدیو بسیار ارزان‌تر است. همچنین به دلیل آنکه نوع طراحی و آموزش در اپلیکیشن به شکل بازی و سرگرمی است، مخاطب را بیشتر به خود جذب کرده و مطالب بهتر در ذهن می‌نشیند. آموزش مصور باعث می‌شود که افراد کلمات را با تصویر و در مثال و سؤال یاد بگیرند و یادگیری بدون فراموشی داشته باشند. این اپلیکیشن‌ها در خود فلش کارت، سوال‌های چهار گزینه‌ای، بازی، آزمون‌های مختلف و فعالیت‌های تعاملی متفاوتی دارند که در کنار تمرین و تکرار، یادگیری بهتر را برای مخاطب به ارمغان می‌آورد.

بهترین اپلیکیشن برای یادگیری سریع زبان انگلیسی اندروید کدام است؟

همان‌طور که اشاره داشتیم اپلیکیشن‌های مختلفی در زمینه آموزش زبان انگلیسی طراحی و تولید شدند که هر کدام دارای ویژگی‌ها و مشخصات خاص خود هستند. در صورتی که به دنبال دانلود نرم افزار آموزش سریع زبان انگلیسی برای اندروید هستید، می‌توانید یکی از موارد معرفی شده در متن را مورد استفاده قرار دهید. دقت داشته باشید که یادگیری شما تنها به اپلیکیشن بر نمی‌گردد، بلکه به علاقه، زمانی که برای کار با اپلیکیشن اختصاص می‌دهید، تمرین و تکرار و… نیز بستگی دارد.

در صورتی که هر یک از اپلیکیشن‌های گفته شده در این متن را به درستی مورد استفاده قرار دهید و در کنار آن به روش‌های جانبی نظیر مشاهده فیلم‌های زبان اصلی، شنیدن موسیقی زبان اصلی، مطالعه کتاب و… نیز بپردازید، می‌توانید در مدت زمان کوتاهی به درصد بالای دانش در زبان انگلیسی برسید.

نرم‌ افزار آموزش english

 

کلام آخر در مورد دانلود نرم افزار آموزش سریع زبان انگلیسی برای اندروید

دانلود نرم افزار آموزش سریع زبان انگلیسی برای اندروید دغدغه بسیاری از افرادی است که در تلاش‌اند در مدت زمان کوتاهی، به سطح بالایی از این زبان برسند. برای این منظور در این مقاله چند نمونه از اپلیکیشن‌های کاربردی را به شما معرفی کردیم. با استفاده از این اپلیکیشن‌ها و تمرین و تکرار می‌توانید زبان انگلیسی را به خوبی یاد بگیرید. یادگیری با اپلیکیشن این امکان را به افراد می‌دهد تا در هر ساعت از شبانه روز و هر مکانی، به آموزش‌ها و ویدیوها دسترسی داشته باشند.

همچنین محیط کاربری اپلیکیشن‌ها به گونه‌ای طراحی شده که آموزش با بازی و سرگرمی و به شکل مصور انجام می‌گیرد، در نتیجه بهتر در ذهن می‌نشیند و فراموشی آن دیرتر است. اپلیکیشن‌های نامبرده یا به طور رایگان هستند یا نمونه‌های پولی آن دارای مدت زمان معین برای استفاده بدون هزینه می‌باشند. شما می‌توانید هر یک از اپلیکیشن‌های فوق را دانلود کرده و پس از استفاده یک هفته‌ای و در صورت رضایت، برای پرداخت هزینه و خرید اقدام نمایید. همچنین اگر مایلید به مجموعه کاملی از آموزش زبان‌های مختلف مانند آلمانی،‌ روسی، فرانسوی و… دسترسی داشته باشید می‌توانید با مراجعه به لینک زیر مچموعه آموزش زبان خارجی فرادرس را دریافت کنید:

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *