تبلیغات

تبلیغات

اپلیکیشن آموزش پیانو برای اندروید؛ معرفی بهترین برنامه آموزش پیانو

pianolearning

یادگیری نواختن پیانو می‌تواند چالش برانگیز باشد. خوشبختانه، در عصر دیجیتال، گوشی هوشمند شما می‌تواند کمک بزرگی باشد. از این‌رو، یادگیری آشپری، برنامه‌نویسی، ساز، طراحی و… بسیار آسان شده است. شما می‌توانید با دانلود و نصب اپلیکیشن‌های مختلف، در هر زمان و مکانی که هستید، آموزش ببینید. چه بخواهید پیانو را برای سرگرمی یاد بگیرید یا فقط بخواهید به بچه‌های خود در آموزش پیانو کمک کنید، تعداد زیادی برنامه برای رفع همه نیازهای شما در فروشگاه Google Play وجود دارد. اما با وجود این برنامه‌های متنوع، انتخاب گزینه مناسب کار دشواری می‌باشد.

از این رو چند نمونه از بهترین اپلیکیشن آموزش پیانو برای اندروید موجود در بازار را بررسی می‌کنیم تا به راحتی بتوانید گزینه مناسب را مطابق با نیازهای خود انتخاب نمایید. در اینجا مایلم مجموعه آموزش مبانی موسیقی فرادرس را به شما معرفی کنم؛ این مجموعه آموزشی در حال حاضر شامل ۷ عنوان آموزشی در زمینه آموزش مبانی موسیقی است که میتوانید به عنوان پیش نیاز یادگیری پیانو این آموزش‌ها را دریافت و یادگیری را شروع کنید. برای دانلود این مجموعه آموزشی روی لینک زیر کلیک کنید:

یادگیری پیانو با اپلیکیشن آموزش پیانو برای اندروید

شما می‌توانید با یک اپلیکیشن نواختن پیانو را بیاموزید. اکثر برنامه‌های پیانو اصول اولیه را به شما نشان می‌دهند؛ این می‌تواند شامل نام نت‌ها، کادر بزرگ، آکوردها، موقعیت مناسب دست و موارد دیگر باشد. برخی از برنامه‌ها از بازی‌ها برای آموزش تئوری استفاده می‌کنند، در حالی که برخی دیگر برای تقویت مهارت‌های بیشتر طراحی شده‌اند. برنامه‌های پیانو می‌توانند روشی سرگرم‌کننده و کم استرس برای کودکان و بزرگسالان جهت یادگیری نواختن پیانو باشند.

برخی از برنامه‌های پیانو برای کودکان مناسب بوده، در حالی که برخی دیگر برای بزرگسالان به کار می‌روند. برخی از برنامه‌ها انعطاف‌پذیر هستند و نیازهای هر دو را را برآورده می‌کنند. آیا می خواهید یک سرگرمی جدید انتخاب کنید؟ یا به دنبال روشی مفیدتر برای گذراندن وقت فرزندتان نسبت به بازی‌های ویدیویی در تمام روز هستید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، در ادامه ما را همراهی کنید.

بهترین برنامه‌های یادگیری پیانو در دستگاه‌های اندروید

دستگاه‌های اندروید و ios هر کدام مزایای خاص خود را دارند، اما همه برنامه‌ها نمی‌توانند روی هر دو پلتفرم اجرا شوند. بنابراین، اگر به دنبال یک برنامه پیانو برای اندروید خود هستید و می‌خواهید مطمئن شوید که یک برنامه سازگار با دستگاه خود را پیدا می‌کنیم، مطالب زیر را با دقت بخوانید.

Simply Piano

اپلیکیشن Simply Piano میلیون‌ها کاربر دارد و برای دستگاه‌های اندروید و اپل در دسترس است. همچنین می‌توانید یک طرح خانواده برای بارگیری در چندین دستگاه خریداری کنید. چه کودک و چه بزرگسال باشید، می‌توانید از روش‌های آموزش گام‌به‌گام این اپلیکیشن لذت ببرید. این اپلیکیشن آموزش پیانو برای اندروید، به سادگی موقعیت دست و نام نت‌ها را نشان می‌دهد و برای پیانو آکوستیک، صفحه کلید برقی یا پیانوی دیجیتال به کار می‌رود. همچنین از یک میکروفون برای گوش دادن در حین تمرین استفاده می‌کند و سپس به شما بازخورد بلادرنگ می‌دهد تا بتوانید اشتباهات خود را اصلاح نمایید. همچنین می‌توانید از کابل MIDI برای اتصال به دستگاه استفاده کنید.

Perfect Piano یک برنامه شبیه ساز پیانو است که به عنوان ابزار آموزش پیانو عمل می‌کند. این برنامه همچنین از چند لمسی پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد عرض صفحه کلید را تنظیم کنید. چندین جلوه صوتی داخلی مانند پیانو بزرگ، پیانوی روشن، جعبه موسیقی، پایپ ارگان و… وجود دارد. همچنین چندین حالت بازی، الگوهای راهنمایی و ویژگی های تنظیم سرعت و سختی وجود دارد. اگر در سفر هستید، دوره لمسی به شما این امکان را می‌دهد تا در حین حرکت، مهارت‌های خود را اجرا کنید. تلفن اندرویدی شما به یک پیانو تبدیل می‌شود، بنابراین تمرین مداوم را از دست نمی دهید. این برنامه با رتبه بالا بیش از ده میلیون بار دانلود شده و  Simply Piano را به یکی از محبوب‌ترین برنامه‌ها در سال 2022 تبدیل کرده است.

نرم افزار اندروید

اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس

در ادامه معرفی اپلیکیشن ها، این بار اپلیکیشنی را معرفی می کنیم که پیشنهاد می‌کنم در اسرع وقت آن را دانلود و نصب کنید. مجموعه آموزشی فرادرس با توجه به نیاز کاربران خود و با هدف دسترسی راحت و سرعت یادگیری مخاطبان خود اقدام به انتشار اپلیکیشن کاربردی برای گوشی‌های هوشمند کرده است. با اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس به تمام مطلب موجود در سایت دسترسی خواهید داشت. شما می توانید از طریق گوشی هوشمند خود به بیش تر از چهار هزار دوره آموزش ویدئویی در حوزه های علوم کامپیوتر، هوش مصنوعی، ادبیات، هنر، موسیقی، کسب و کار، بازاریابی و غیره دسترسی داشته باشید. برای دانلود و نصب اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس روی لینک زیر کلیک کنید:

Perfect Piano

این اپلیکیشن آموزش پیانو برای اندروید یک شبیه ساز پیانو بوده که با ۸۸ کلید برای سیستم‌های اندروید طراحی شده است. اگر پیانو خود را هنگام سفر  با خود حمل نمی‌کنید، می‌توانید با نواختن در گوشی‌تان مهارت‌های خود را حفظ نمایید. همچنین با اتصال یک صفحه کلید USB MIDI مهارت‌های خود را به سطح بعدی ارتقا دهید. آهنگ‌هایی را که یاد می‌گیرید ضبط کرده و ذخیره کنید. این برنامه با ایجاد چالش‌های هفتگی شما را دعوت به رقابت کرده و ابزارهای پخش موسیقی را آموزش می‌دهد. شما همچنین می‌توانید با دوستان خود گروه تشکیل داده و مهارت‌های جدید خود را به آن‌ها نشان دهید.

Real Piano Teacher

کاربران اندروید بالاترین امتیاز را به این برنامه داده‌اند. نسخه دوم اپلیکیشن با اضافه کردن مسابقه، شما را به همراه دوستان و خانواده به چالش می‌کشاند. شما می‌توانید با این برنامه معلم خود باشید و با سرعت یاد بگیرید. اگر می‌خواهید یادگیری را به یک بازی تبدیل کنید، Real Piano Teacher 2 می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

آموزش پیانو

Flowkey

این اپلیکیشن یک راه ساده و سازنده برای یادگیری پیانو است که برای هر دو دستگاه اپل و اندروید در دسترس می‌باشد. در این برنامه تئوری، تاریخچه پیانو و آهنگ‌های محبوبی که می‌توانید با پیانو اجرا کنید، وجود دارد. چه یک مبتدی باشید و چه در حال حاضر مهارت‌های نوازندگی پیانو را داشته باشید، این برنامه می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. این برنامه برای پیانو آکوستیک یا صفحه کلید MIDI به کار می‌رود. میکروفون درون برنامه‌ای به نت‌هایی که پخش می‌کنید گوش می‌دهد؛ به این ترتیب، می‌توانید اشتباهات خود را به سرعت تشخیص دهید. برنامه Flowkey یک ابزار تکمیلی عالی برای جفت شدن با درس‌های حضوری است.

‌Perfect Ear

اگر قبلاً برخی از اصول اولیه پیانو را آموخته‌اید، لازم است تا مجموعه مهارت‌های خود را در زمینه‌های جدید گسترش دهید. برنامه Perfect Ear به عنوان اپلیکیشن آموزش پیانو برای اندروید، بیشتر از قرار دادن انگشت اصلی، بر روی آموزش گوش شما برای تشخیص ریتم‌ها و الگوهای نت تمرکز دارد. تمرین مهارت‌های شنیداری می‌تواند به شما کمک کند تا به درستی بنوازید. چه یک نوازنده مبتدی باشید و چه یک نوازنده با تجربه، می‌توانید مهارت‌های موسیقی خود را با این برنامه افزایش دهید.

Yousician

یک برنامه موسیقی است که برنده جوایز متعددی شده و روشی سرگرم کننده برای یادگیری و نواختن پیانو است. این برنامه آموزش‌های پیانو را در هزاران آهنگ به صورت ویدئویی و گام‌به‌گام در اختیار شما قرار می‌دهد. به دلیل وجود میکروفن، زمانی که شما با ساز واقعی شروع به نواختن می‌کنید، برنامه به آن گوش داده و بازخورد آن را ثبت می‌کند تا آهنگ‌های خود را آپلود و تمرین نمایید. Yousician برنامه‌های درسی مختلفی برای همه از مبتدیان کامل تا حرفه‌ای‌ها دارد. این برنامه‌های درسی که توسط معلمان خبره پیانو طراحی شده‌اند به شما کمک می‌کنند تا مهارت‌های خود را در طول زمان بهبود بخشید. به این صورت می‌توانید پیانو را با سرعت در هر زمان و مکانی بیاموزید.

این برنامه بر روی رایانه شخصی و دستگاه های تلفن همراه در دسترس است و زمان پخش نامحدود و بدون وقفه را در همه سیستم‌ عامل‌ها ارائه می‌دهد. این برنامه دارای یک ویژگی چالش هفتگی بوده و به شما امکان می‌دهد تا با دوستان و میلیون‌ها نوازنده پیانو دیگر، در سراسر جهان رقابت کنید.

Piano – Music Keyboard & Tiles

این اپلیکیشن آموزش پیانو برای اندروید یک برنامه شبیه ساز صفحه کلید می‌باشد که دارای بازی‌های موسیقی سرگرم کننده و جذاب برای کمک به یادگیری کلیدهای پیانو است. می‌توانید آهنگ‌های معروف را با ضربه زدن روی کلیدها پخش کنید. این کار نه تنها حس زمان و سرعت شما را بهبود می ‌خشد، بلکه به شما کمک می‌کند تا صداهای کلیدهای مختلف روی صفحه کلید را شناسایی نمایید. این برنامه دارای یک صفحه کلید کامل 88 کلیدی است و 9 ساز پیانو دارد؛ کیبورد اصلی، پیانو بزرگ، ارگ، هارپسیکورد، آکاردئون، گیتار الکتریک، هارپ، سل پیزیکاتو و پیانو قدیمی. همچنین می‌توانید جلسات بازی خود را ضبط کرده و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

Skoove

یک فضای آموزشی آنلاین پیانو نسبتاً جدید است که به سرعت محبوب شده است. در حال حاضر بیش از یک میلیون کاربر با سطوح مختلف مهارت، مبتدی تا پیشرفته، دارد. درس‌های این برنامه به گونه‌ای طراحی شده‌اند که هر کسی، با هر سطح مهارتی، می‌تواند به راحتی شروع کند. با استفاده از این برنامه، شما می‌توانید یک کاتالوگ غنی و مدیریت شده از موسیقی در ژانرها داشته باشید. Skoove هنگام نواختن پیانو نت‌ها را تشخیص می‌دهد و اگر اشتباهی انجام دادید، شما را راهنمایی می‌کند. از هوش مصنوعی برای ارائه بازخورد شخصی و کمک به شما در بهبود سرعت خود استفاده می‌نماید. همچنین می‌توانید در این برنامه از مربیان خبره پیانو، پشتیبانی دریافت کنید.

Piano

این برنامه که به سادگی پیانو نام دارد، برای یادگیری نواختن پیانو با آهنگ‌های محبوب طراحی شده است. در حال حاضر آموزش‌های پیانو را در بیش از 1000 آهنگ موفق ارائه می‌دهد و آهنگ‌های جدید به صورت روزانه اضافه می‌شود. این برنامه اساساً یک بازی است که در آن شما زمان مناسبی بر روی سقوط حباب‌ها ضربه می‌زنید تا آهنگ مناسب نواخته شود. سطح راحتی و دشواری برنامه مطابق با مهارت‌هایتان تنظیم خواهد شد. شما همچنین می‌توانید با بک آواز و سازها بازی کنید. این برنامه نمرات و بازخورد را در مورد هر مجموعه آهنگ ارائه می‌دهد. شما می‌توانید امتیاز خود را به اشتراک گذاشته و برای کسب بهترین امتیاز با دوستان خود رقابت کنید.

آموزش پیانو

Piano Academy

پیانو آکادمی یکی دیگر از اپلیکیشن آموزش پیانو برای اندروید است. (به ویژه برای کودکان). این برنامه آموزش‌های پیانو را در مورد آهنگ‌های زیادی ارائه می‌دهد که با قافیه‌های محبوب کودکان شروع می‌شود. البته پخش این نوع آهنگ ها آسان است و برای افراد مبتدی، ایده آل است. آکادمی پیانو همچنین ویدیوهای آموزشی را برای آموزش موضوعات تئوری مانند نت‌ها، آکوردها و موارد دیگر و همچنین درس های عملی ارائه می‌دهد. برای شروع، می‌توانید روی صفحه‌کلید مجازی روی صفحه اجرا کنید یا یک ساز واقعی را متصل نمایید. این برنامه به هر نوتی که می‌نوازید گوش داده و بازخورد فوری به شما می‌دهد، بنابراین می‌دانید کجا و چگونه باید آن را بهبود بخشید.

Piano Lessons Best

این اپلیکیشن دارای صفحه کلید کامل 88 کلیدی است. بنابراین هنگامی که اصول اولیه را یاد گرفتید، می‌توانید با استفاده از گوشی خود بنوازید. حتی می‌توانید آهنگ‌هایی را که پخش می‌کنید، ضبط کرده و آن‌ها را با دوستان خود یا سایر کاربران به اشتراک بگذارید. این برنامه آموزش‌های پیانو را در تعدادی از آهنگ‌ها ارائه می دهد. شما می‌توانید روی کلیدهای هایلایت شده کلیک کرده و با هم بازی کنید. همچنین این برنامه زمان ‌ندی و دقت شما را تجزیه و تحلیل کرده و عملکرد شما را ارزیابی می‌نماید. Best Piano Lessons به شما امکان می‌دهد تا تعداد کلیدهای قابل مشاهده پیانو روی صفحه را سفارشی کنید. این اپلیکیشن فوق‌العاده از ویژگی چند لمسی پشتیبانی می کند.

Real Piano Teacher

آموزش‌های پیانو را هم برای مبتدیان و هم برای کاربران پیشرفته با آموزش‌های صوتی کامل آفلاین به زبان‌ها و لهجه‌های مختلف ارائه می‌دهد. می‌توانید یک ساز واقعی را متصل کرده و یا از صفحه کلید مجازی روی صفحه برای تمرین آهنگ‌ها استفاده کنید. این برنامه همچنین از صفحه کلید USB Midi پشتیبانی می‌نماید. دروس تئوری ارائه شده توسط این برنامه شامل نحوه قرار دادن انگشتان خود بر روی پیانو، درک عناصر صفحه کلید، گروه‌بندی و نام‌گذاری کلیدهای مختلف و نت های مربوط به هر موقعیت، کلیدها و آکوردها می‌باشد. هنگامی که بر این کار مسلط شدید، می‌توانید همراه با آهنگ‌ها بازی کنید.

آموزش پیانو

سوالات متداول

برای استفاده از اپلیکیشن آموزش پیانو برای اندروید، به چه سطح مهارتی نیاز دارید؟

اگر در زمینه استفاده از پیانو مبتدی هستید، برنامه‌ای برای شما مناسب است که اصول اولیه را پوشش دهد. با این حال، اگر فقط نیاز به تقویت مهارت‌های خود دارید، در انتخاب برنامه مورد نیاز بیشتر دقت کنید، برخی از برنامه‌ها بر روی بازی‌ها و مهارت‌های بسیار ابتدایی تمرکز می‌کنند، در حالی که برخی دیگر می‌توانند شما را از مبتدی به پیشرفته برسانند.

یک مبتدی با استفاده از اپلیکیشن، در چه مدت زمانی نواختن پیانو را می‌آموزد؟

اکثر مبتدیان اصول اولیه پیانو را بعد از یک ماه یاد می‌گیرند. دانش‌آموزان می‌توانند با اسامی نت‌ها و نحوه قرارگیری دست آشنا شوند. همچنین می‌توانند پس از چند هفته نواختن پیانو، هر دو دستتان را در کنار هم قرار دهند. پس از شش ماه تمرین منظم، هنرجویان پیانو می‌توانند آهنگ های پاپ ساده و موسیقی کلاسیک را بنوازند.

کلام آخر در مورد اپلیکیشن آموزش پیانو برای اندروید

در مقاله تلاش کردیم بهترین اپلیکیشن های آموزش پیانو را به شما معرفی کنیم؛ امیداوریم از این مقاله نهایت استفاده را برده باشید. در کنار اپلیکیشن‌های آموزش پیانو برای اندروید که معرفی شد پیشنهاد میکنیم اگر تمایل دارید تا مسیر یادگیری پیانو را در زمان کوتاه‌تری طی کنید از فیلم‌های آموزشی در کنار اپلیکیشن‌های آموزشی استفاده کنید؛ یکی از بهترین فیلم‌های آموزشی در این زمینه آموزش مقدماتی پیانو فرادرس است. برای دریافت این آموزش روی لینک زیر کلیک کنید:

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *