تبلیغات

تبلیغات

قیمت و مشخصات گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو پلاس 5G، گوشی لوکس و بالا رده شیائومی

redmi-shiaomi

اگر قصد خرید گوشی در بازه قیمتی بین 8 تا میلیون تومان را دارید، یکی از گزینه‌های پیش روی شما، گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو پلاس 5G است. این محصول شیائومی ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای داشته و در مدت کوتاهی بعد از عرضه شدن به بازار، توانست نظر کاربران را تا حد زیادی به سمت خود جلب کند. در این بازه قیمتی، رقیبان سرسختی برای این محصول شیائومی وجود دارد که پس می‌توان گفت این گوشی راه بسیار درازی را پیش رو دارد. برند شیائومی بعد از درخشش محصولات پرو، حال به سراغ عرضه نسخه پلاس رفته و قطعا محصولی قدرتمندتر را به بازار ارائه کرده است.

طراحی ظاهری و کیفیت ساخت

با بررسی طراحی ظاهری این محصول جدید شیائومی متوجه می‌شویم که قاب پشتی آن از شیشه ساخته شده و لبه‌های اطراف پلاستیکی هستند. ماژول دوربین به حالت برآمده در قاب پشتی قرار گرفته که در آن چهار لنز و یک فلش وجود دارد. به صورت کلی طراحی پنل پشتی redmi Note 11 Pro Plus جذاب و کاربرپسند است. در لبه پائینی محصول خشاب سیم‌کارت، درگاه شارژر، اسپیکر و همچنین میکروفون قرار گرفته است. لبه سمت راستی نیز میزبان دکمه‌های صدا و پاور است. سنسور اثرانگشت نیز مانند سایر هم‌رده‌ها بر روی دکمه پاور تعبیه شده و دسترسی به آن به سادگی امکان‌پذیر است.

در لبه بالایی گوشی نیز شاهد یک جک 3.5 میلی‌متری، میکروفون و همچنین IR Blaster هستیم. به صورت کلی طراحی ردمی نوت 11 پرو پلاس به زیبایی انجام شده، اما تفاوت چندانی با نسخه ارزان‌قیمت پرو ندارد. برای صفحه‌نمایش نیز یک گوریلا گلس 5 در نظر گرفته شده که در برابر وارد شدن ضربات مقاومت خوبی داشته باشد.

شیائومی ردمی نوت 11 پرو پلاس حافظه 256 رم 8

صفحه‌نمایش

بدون شک ویژگی‌های صفحه‌نمایش یکی از اصلی‌ترین و اساسی‌ترین مشخصات گوشی محسوب می‌شوند که در زمان خرید باید به آن‌ها توجه داشته باشید. برند شیائومی برای این محصول خود یک نمایشگر سوپر AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتزی درنظر گرفته است. این نمایشگر قابلیت نمایش تصاویر با کیفیت 1080 پیکسل را دارد.

اندازه این صفحه‌نمایش برابر با 6.67 بوده و توانسته حدود 87 درصد از پنل جلویی را به خود اختصاص دهد. کیفیت و خلوص رنگ‌ها و همچنین عمق رنگ مشکی در این صفحه‌نمایش بسیار خوب بوده و می‌توان گفت دقت رنگی بسیار بالایی دارد. به‌صورت کلی گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو پلاس 5G، از صفحه‌نمایش خوب و باکیفیتی برخوردار بوده و می‌تواند نیاز کاربران را در این زمینه به صورت کامل برآورده کند. همچنین در مقایسه با هم‌رده‌های خود نیز این صفحه‌نمایش امتیاز قابل قبولی را دریافت می‌کند.

همچنین بخوانید  بررسی گوشی Samsung Galaxy A53

بررسی کیفیت دوربین گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو پلاس 5G

در ماژول دوربین این گوشی یک لنز اصلی 108 مگا پیکسلی وجود دارد که می‌تواند تصاویر باکیفیتی با رنگ‌های طبیعی و جذاب را برای شما ثبت کند. با بررسی‌های انجام‌شده می‌توانیم ادعا کنیم که این دوربین یکی از بهترین عملکردها را در این بازه قیمتی داشته و می‌تواند تجربه عکاسی فوق‌العاده‌ای را برای شما به ارمغان داشته باشد. لنز 2 مگا پیکسلی ماکرو نیز بخش دیگری از پکیج دوربین این محصول شیائومی را تشکیل می‌دهد. عملکرد این لنز در این رنج قیمتی معمولی بوده و نمی‌توان انتظار زیادی از آن داشت.

در تصویربرداری با لنز اولتراواید نیز می‌توانید تجربه متفاوتی کسب کنید. عکاسی در حالت پرتره با این دوربین نیز به خوبی امکان‌پذیر بوده و از این طریق می‌توان سوژه را به‌خوبی از بک‌گراند جدا کرد. امکان عکس‌برداری در حالت شب نیز با کمک این دوربین‌ها وجود داشته و کیفیت این تصاویر ثبت‌شده نیز در سطح خوبی قرار دارد؛ اما یادآوری می‌کنیم که انتظار زیادی از یک گوشی در این بازه قیمتی نداشته باشید. دوربین سلفی Redmi Note 11 Pro Plus 5G نیز از یک لنز 16 مگا پیکسلی تشکیل شده که عملکرد واقعا خوبی دارد. با کمک این دوربین می‌توانید تصاویر سلفی با دیتیل بسیار خوبی ثبت کنید. فیلم‌برداری با دوربین اصلی گوشی با کیفیت 4K و 30 فریم بر ثانیه و همچنین 1080 و 30 یا 60 فریم بر ثانیه امکان‌پذیر است.

شیائومی ردمی نوت 11 پرو پلاس حافظه 128 رم 8

با کمک دوربین سلفی گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو پلاس 5G نیز می‌توانید فیلم‌برداری 1080 با کیفیت 30 فریم بر ثانیه داشته باشید. به صورت کلی با بررسی دقیق عملکرد دوربین‌های این گوشی، به این نتیجه رسیدیم که از کیفیت رضایت بخشی برخوردار بوده و می‌تواند نیاز شما را برای مواقع مختلف برآورده کند. همچنین اگر اطلاعات کافی درباره تنظیمات دوربین نیز داشته باشید، می‌توانید به ثبت تصاویر فوق‌العاده‌تری نیز بپردازید.

گوشی شیائومی ردمی نوت 11

نرم افزار

این گوشی محبوب شیائومی با اندروید 11 به بازار عرضه شده و شما می‌توانید آن را تهیه کنید. بدون شک این گوشی در آینده آپدیت سیستم‌عامل و نرم‌افزارها را دریافت خواهد کرد؛ اما برخی از کاربران ادعا کردند که در بلندمدت، پشتیبانی سامسونگ در این زمینه بهتر و دقیق‌تر است.

پردازنده و سخت‌افزار

پردازنده مدیا تک دایمنسیتی به کار برده شده در این محصول از سطح کیفی خوبی برخوردار بوده و این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید انواع بازی‌ها و برنامه‌های سنگین را به‌خوبی به اجرا درآورید، بدون اینکه شاهد لگ و یا باگ‌های اذیت کننده باشید. این گوشی در چند ورژن مختلف با فضاهای ذخیره‌سازی و حافظه رم گوناگون به بازار عرضه شده که شما می‌توانید بسته به نیز خود، هر کدام از آن‌ها را تهیه کنید. نسخه‌های مختلف این محصول شیائومی شامل 8/128، 6/128، 8/256 و 6/256 گیگابایت حافظه داخلی و رم هستند.

همچنین بخوانید  شایعات مربوط به عرضه گوشی Samsung Galaxy S22

باتری

از دیگر پارامترهای مهمی که هنگام خرید گوشی باید به آن توجه داشته باشید، باتری است. شیائومی برای Redmi Note 11 Pro Plus 5G یک باتری 4500 میلی آمپرساعتی درنظر گرفته است که از این موضوع می‌توان به‌عنوان یکی از نقاط ضعف این محصول در بین هم‌رده‌ها یاد کرد. برند تولیدکننده این نقطه‌ضعف را با قرار دادن یک آداپتور 120 واتی درون جعبه اصلاح کرده است. طبق تجربه در کمتر از 30 دقیقه این محصول شیائومی به صورت کامل شارژ شده و آماده استفاده خواهد بود. پس اگر باقی ویژگی‌های این محصول را پسندیده‌اید، نیازی به هیچ‌گونه نگرانی از بابت باتری وجود ندارد؛ چراکه این آداپتور واقعا فوق‌العاده بوده و می‌تواند در عرض 10 دقیقه، گوشی را 70 درصد شارژ کند.

شیائومی ردمی نوت 11 پرو پلاس حافظه 128 رم 6

قیمت و ارزش خرید

حال که به صورت کامل با ویژگی‌ها و مشخصات گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو پلاس 5G آشنا شدیم، باید بدانیم که این محصول در بین هم‌رده‌های خود، از ارزش خرید بالایی برخوردار است یا این‌طور نیست؟ این محصول از نظر کیفیت ساخت و متریال به‌کاررفته، صفحه‌نمایش، نور و روشنایی، عملکرد قابل قبولی داشته و در بین هم‌رده‌ها جایگاه خوبی دارد. نقطه قوت گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو پلاس 5G در شارژ شدن و دوربین آن است که نسبت به گوشی‌های هم‌رده، عملکرد بهتری در این زمینه‌ها نشان می‌دهد. به همین خاطر می‌توان گفت در بازه قیمتی 8 تا 9 میلیون تومان، این گوشی ارزش خرید بالایی دارد.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *