تبلیغات

تبلیغات

خرید جمعه سیاه: 5 نکته برای مبتدی ها برای تخفیف بیشتر

blackfriday

از طریق وب سایت Cashback خرید کنید

سایت‌های بازگشت نقدی وقتی از طریق پیوندهای ردیابی شده آن‌ها خرید می‌کنید، درصدی از آنچه را که خرج می‌کنید یا یک جایزه یکجا به شما پرداخت می‌کنند.

قبل از ثبت سفارش، مواردی مانند TopCashback و Quidco را بررسی کنید. یا اگر قصد خرید گوشی آیفون را دارید حتما این لیست را بررسی کنید.

به دنبال کدهای تخفیف باشید

ببینید آیا می توانید از طریق وب سایت هایی مانند Vouchercodes و MyVoucherCodes تخفیف بیشتری دریافت کنید.

اینها با تخفیف هایی که در تسویه حساب آنلاین اعمال می شود، از مارک های مورد علاقه خود پول به شما می دهند.

می‌توانید تخفیف‌هایی برای خرده‌فروشان، رستوران‌ها و روزهای تجربه در خیابان‌ها و طراحان پیدا کنید.

درمورد خرید لوازم آرایشی که معمولا گران هم هستند حتما لیست بهترین سایت خرید لوازم آرایشی را بررسی نمایید که تخفیف های قابل ملاحظه ای ارائه می دهند.

رسید هدیه را بخواهید

شامل رسیدهایی با خریدهای جمعه سیاه که به عنوان هدیه می دهید، بازگشت یا تعویض را برای گیرنده آسان تر می کند.

هیچ فایده ای ندارد که در صف آنلاین بمانید یا ازدحام در فروشگاه بجنگید تا کالایی را برای گیرنده ایمن کنید، فقط برای رد کردن آن برای بازگشت یا مبادله.

از کلاهبرداری های جمعه سیاه برای جلوگیری از

تکانشگری در حوالی جمعه سیاه می تواند خریداران را بیشتر در معرض کلاهبرداری قرار دهد. طبق گزارش Action Fraud، «معامله‌های» خرید آنلاین کلاهبرداری در طول دوره کریسمس سال گذشته 15.4 میلیون پوند برای خریداران هزینه داشت.

کلاهبرداری های رایج عبارتند از:

خرید کلاهبرداری، که در آن شما برای کالایی که هرگز نمی رسد، پرداخت می کنید. Action Fraud می‌گوید که یک چهارم افرادی که با این نوع کلاهبرداری مواجه شده‌اند، اقدام به خرید یک تلفن همراه کرده‌اند. برای جلوگیری از این اتفاق به خرده فروشان معتبر بچسبید و از خرید از طریق فیس بوک یا Gumtree احتیاط کنید مگر اینکه مطمئن باشید فروشنده قانونی است. به دنبال نظرات آنلاین باشید و اگر از طریق یک وب سایت حراج مانند eBay خرید می کنید، بازخورد فروشنده را بررسی کنید.

کلاهبرداری های فیشینگ

که در آن یک ایمیل یا پیامک در مورد مشکل در تحویل دریافت می کنید. کلاهبرداران امیدوارند که شما لینک مشکوکی را دنبال کنید که شما را تشویق می کند تا جزئیات بانکی و سایر اطلاعات شخصی خود را وارد کنید. برای جلوگیری از این اتفاق، روی آدرس ایمیل کلیک کنید یا ضربه بزنید تا ببینید آیا به نظر می رسد از یک منبع قانونی آمده است یا خیر.

همچنین بخوانید  Xbox One S All-Digital Edition نام کنسول بدون دیسک درایو مایکروسافت

کلاهبرداری از وب سایت های خرید

اینجا جایی است که فکر می‌کنید از وب‌سایت رسمی یک خرده‌فروش بازدید می‌کنید، اما این یک نسخه تکراری است که توسط کلاهبردارانی که به دنبال سرقت اطلاعات مالی و شخصی هستند، اجرا می‌شود. آدرس وب سایت را بررسی کنید تا مطمئن شوید که قانونی است. تا جایی که می توانید از کارت اعتباری برای پرداخت استفاده کنید، زیرا این کار محافظت بیشتری نسبت به کارت بدهی به شما می دهد.

اعلان‌های تحویل جعلی

که در آن متن یا ایمیلی دریافت می‌کنید که ادعا می‌کند از رویال میل یا پیک دیگری است مبنی بر اینکه مشکلی در تحویل شما وجود داشته است. ممکن است از شما خواسته شود برای ترتیب دادن یک تحویل دیگر هزینه ای بپردازید و کلاهبرداران امیدوارند به اطلاعات مالی و شخصی شما دسترسی پیدا کنند.

 

جمعه سیاه

تبلیغات گمراه کننده کلاهبرداری نیست

اما برخی از خرده‌فروشان می‌توانند مشتریان را گمراه کنند که فکر کنند معامله می‌کنند در حالی که اینطور نیست. برای مشاهده تاریخچه قیمت محصولی که قصد خرید آن را دارید، وب سایت های ردیاب قیمت را بررسی کنید.

مطالبی در مورد خرید در جمعه سیاه:

1-از طریق کمپین های اطلاع رسانی، اطلاعات بیشتری کسب کنید.

2- از کدهای تخفیف معتبر استفاده کنید.

3-به بنرهای تخفیفاتی در سایت ها و کانال های مجازی توجه کنید.

4- سایت مد نظر خرید خود را قبل از برگزاری کمپین بارها چک کنید.

5-برای انجام عملیات پرداخت از درگاه های معتبر استفاده کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *