تبلیغات

تبلیغات

معرفی بهترین اپلیکیشن آموزش لغات انگلیسی + فیلم آموزش زبان انگلیسی

loghatenglisi

در دنیای امروزی یادگیری زبان انگلیسی بر همگان واجب است. عملاً بدون داشتن دانش ابتدایی در این زبان، زندگی دچار مشکل می‌شود. زبان انگلیسی برای کار با تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ، کار با دستگاه‌های خانگی، دستگاه‌های صنعتی، ارتباط با افراد مختلف، دیدن فیلم، شنیدن موسیقی و به طور کلی همه امور نیاز است، به همین دلیل در این محتوا چند نمونه اپلیکیشن آموزش لغات انگلیسی را به شما معرفی ‌می‌کنیم. با توجه به پیشرفت اینترنت و اپلیکیشن‌های موبایل، امروزه تنها با دانلود و نصب اپلیکیشن لغت انگلیسی و پیشروی با آن ‌می‌توان به مهارت خوبی در این زبان رسید. این اپلیکیشن‌ها از سطح ابتدایی تا سطح پیشرفته را پوشش می‌دهند که هر فرد متناسب با سلیقه خود ‌می‌تواند آن‌ها را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهد. همچنین اگر تمایل دارید تا در کنار استفاده از اپلیکیشن‌های آموزش زبان انگلیسی به مجموعه کاملی از فیلم‌های آموزش زبان انگلیسی دسترسی داشته باشید می‌توانید با کلیک برروی لینک زیر مجموعه آموزش زبان انگلیسی فرادرس را دریافت کنید:

بهترین اپلیکیشن‌های آموزش لغات انگلیسی

در زبان انگلیسی تقریباً ۱۷۰۰۰۰ کلمه وجود دارد که حجم بالایی از این کلمات تنها برای مکالمات رسمی ‌به کار می‌رود و عملاً نیازی به یادگیری آن‌ها نداریم. اما حدود 35000 کلمه جزو واژگان متداول و ضروری هستند. با نصب اپلیکیشن‌های فعال در این زمینه و یادگیری این تعداد لغات ‌می‌توانید به درصد بالایی از مهارت در فهم و مکالمه زبان انگلیسی برسید. برای این منظور تنها به داشتن یک تلفن همراه هوشمند و نصب اپلیکیشن آموزش لغاتانگلیسی نیاز است. عملاً این اپلیکیشن‌ها به گونه ای طراحی شده‌اند که یادگیری زبان را با روشی سرگرم کننده برای مخاطب فراهم می‌کنند. در ادامه لیستی از برنامه‌های برتر برای یادگیری لغات در اختیار شما قرار ‌می‌دهیم تا با مطالعه ویژگی‌های هر برنامه، بهترین را متناسب با شرایط و سلیقه خود انتخاب، دانلود و نصب کنید.

 

اپلیکیشن آموزش لغات انگلیسی

اپلیکیشن Busuu

اپلیکیشن Busuu  یکی از بهترین و حرفه‌ای‌ترین اپلیکیشن‌ها برای یادگیری زبان انگلیسی است. اگر یادگیری واژگان این زبان برای شما کاری طاقت فرسا است و در این زمینه تجربه خوبی ندارید،  توصیه می‌کنیم که حتی برای یک بار اپلیکیشن Busuu را دانلود و آن را امتحان کنید.

این اپلیکیشن از روش‌های بسیار حرفه‌ای برای آموزش لغات انگلیسی استفاده ‌می‌کند، همچنین کار با آن ساده بوده و در یک زمان کوتاه به درصد بالایی از یادگیری لغات انگلیسی می‌رسید. در اپلیکیشن فوق لغات به ۱۱ زبان زنده دنیا وجود دارد که یکی از آن زبان‌ها زبان انگلیسی است. آموزش‌ها از سطح مبتدی آغاز شده و تا سطح نیمه پیشرفته ادامه دارند. روند آموزشی اپلیکیشن به این صورت است که در ابتدا زبان مورد نظر را انتخاب کرده و در ادامه با توجه به سطح خود درس‌ها را پیش ‌می‌روید.

ساختار درس‌ها نیز بدین شکل است که با توجه به تصاویر و آموزش‌ها مطالب در ذهن شما قرار ‌می‌گیرند. همچنین برای اطمینان از یادگیری در انتهای هر درس آزمونی کوچک وجود دارد که با پاسخگویی به این آزمون تسلط خود نسبت به مباحث گفته شده را ‌می‌سنجید. مراحل آموزشی به همین ترتیب پیش می‌رود تا به مرحله آخر یعنی سطح پیشرفته برسید  یکی دیگر از ویژگی‌ها و امکاناتی که این اپلیکیشن دارد، امکان ارتباط با افراد مختلف به منظور رفع اشکال است. بدین صورت که اگر شما زبان انگلیسی را انتخاب کردید، در صورتی که در هر یک از مراحل یا مطالب و سوالات گفته شده به مشکل برخوردید، اپلیکیشن شما را به یک فرد انگلیسی زبان به طور آنلاین متصل کرده و شما ‌می‌توانید سوالات خود را از وی بپرسید.

 

اپلیکیشن آموزش لغات انگلیسی

اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس

یکی از بهترین اپلیکیشن‌های داخلی برای یادگیری لغات زبان انگلیسی، اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس است. در این اپلیکیشن تمام آموزش‌های مورد نیاز برای دانش آموزان، دانشجویان و یا حتی افراد مسن‌تر وجود دارد. مطالب به کار رفته در این برنامه توسط بهترین اساتید برنامه ریزی شده‌اند و از لحاظ علمی و کیفیت بارها بارها مورد آزمایش و سنجش قرار گرفته‌اند. هدف از طراحی و در اختیار قرار دادن این اپلیکیشن، ایجاد شرایطی برابر و عادلانه برای تمامی ایرانیان به منظور بهره‌مندی از کلاس‌های آموزشی و تدریس در زمینه‌های مختلف نظیر لغات زبان انگلیسی است. یکی از مزیت های این اپلیکیشن آموزش لغات انگلیسی در مقایسه با نمونه های خارجی، زبان کلی آن است که به دلیل فارسی بودن کار با آن برای ایرانیان راحت‌تر می‌شود؛ برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

اپلیکیشن LinGo Play

یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن‌ها برای یادگیری اصولی لغات انگلیسی، اپلیکیشن LinGo Play است. هیچ چیز به اندازه فلش کارت ساده نمی‌تواند در یادگیری و به خاطر سپاری مطالب کمک کننده باشد، به همین منظور تیم طراحی LinGo Play  سعی کرده محیط اپلیکیشن را به‌گونه‌ای طراحی کنند که همچون فلش کارت لغات انگلیسی را به افراد آموزش دهد. در این اپلیکیشن دسته‌بندی‌های مختلفی از واژگان پایه مانند میوه، سبزیجات، پوشاک، مبلمان و… پیش روی کاربران قرار می‌گیرد. نحوه عملکرد اپلیکیشن نیز به این صورت که ابتدا کلمه را با فلش کارت یاد می‌گیرید و تلفظ آن را ‌می‌شنوید. در ادامه با فعالیت‌هایی نظیر نوشتن املا و پاسخگویی به سوالات، آموخته‌های خود را مورد سنجش قرار ‌می‌دهید. عملاً اپلیکیشن آموزش لغات انگلیسی  LinGo Play آموزش زبان انگلیسی با بازی آنلاین است که در کنار سرگر‌می ‌جنبه علمی ‌نیز دارد. همچنین می‌توانید به طور گروهی و با دوستان خود این اپلیکیشن را نصب کرده و با بازی آنلاین، دامنه لغات انگلیسی خود را گسترش دهید. در این اپلیکیشن لغات و عبارات روزمره بیشتر مورد توجه قرار گرفته و هدف آن کسب مهارت برای مکالمه در زبان انگلیسی است.

اپلیکیشن Quizlet

اگر آزمونی در رابطه با زبان انگلیسی پیش رو دارید و نیاز دارید که در یک زمان کوتاه تعداد بالایی از لغات را یاد بگیرید، توصیه ما دانلود و استفاده از اپلیکیشن Quizlet است. اپلیکیشن  فوق جزو بهترین اپلیکیشن‌های آموزش لغات انگلیسی بوده که برای آمادگی در امتحانات نیز به کار می‌رود. برای استفاده از Quizlet تنها کافیست برنامه آن را دانلود و نصب کنید .در ادامه وارد فضای اپلیکیشن شده و ثبت نام را انجام ‌می‌دهید تا به محیط اصلی اپلیکیشن برسید. با انتخاب هر بخش فلش کارت لغات آن پیش روی شما قرار می‌گیرد. هر فلش کار دارای بخش‌های مختلفی بوده که بخش‌ها را با هم بررسی می‌کنیم:

در قسمت کویز تست‌های چهارگزینه مرتبط با مطلب مورد نظر برایتان به نمایش گذاشته ‌می‌شود. در صورتی که پاسخ تستی را به اشتباه انتخاب کنید، پاسخ درست آن برایتان توضیح داده می‌شود. پشت هر فلش کارت به طور کامل تلفظ و تعریف لغت به همراه تصویر آن درج شده است.

از دیگر بخش‌ها ‌می‌توان به بخش رایتینگ اشاره داشت که در آن پاسخ هر سوال را تایپ ‌می‌کنید. در قسمت match  ‌نیز می‌توانید تصویر را به لغت آن متصل کنید. همانطور که مشاهده ‌می‌کنید بخش‌های هر فلش‌ کارت متنوع بوده که به دلیل تمرین و تکرار موجب یادگیری لغت مورد نظر همراه با تصویر و تلفظ و املا می‌شود.

اپلیکیشن Word of the Day

اگر به دنبال یادگیری پیوسته و روزانه واژگان انگلیسی هستید، توصیه ما به شما دانلود و  نصب اپلیکیشن Word of the Day است. این برنامه در کنار یادگیری لغات، کلمات چالش برانگیز هوشمندانه‌ای نیز دارد که سبب گسترش واژگان و دایره لغات افراد ‌می‌شود. اپلیکیشن فوق بسیار ساده بوده و در یک زمان کوتاهی ‌می‌توان به درصد بالای یادگیری لغات این زبان رسید. همچنین در این اپلیکیشن شاهد ارائه توضیح و مثال برای لغات هستیم. در Word of the Day به طور روزانه به یادگیری کلمات می‌پردازید. علاوه بر این دارای بخش جستجو بوده که در این بخش امکان جستجوی واژگان وجود دارد. در نتیجه در هر لحظه از شبانه روز با هر واژه جدیدی مواجه شدید و معنا آن را نمی‌دانستید، می‌توانید در لیست جستجو کرده و معنا و کاربرد آن را به خاطر بسپارید.

اپلیکیشن Vocabulary Builder

در صورتی که به دنبال یکی از بهترین برنامه‌های یادگیری لغت انگلیسی هستید، ‌می‌توانید از Vocabulary Builder استفاده کنید. این اپلیکیشن جزو جامع‌ترین اپلیکیشن‌های فعال در زمینه واژگان زبان انگلیسی بوده که هدف آن کمک به جوانان و نوجوانان برای درک بهتر زبان انگلیسی است.

با دانلود و استفاده از این اپلیکیشن دایره لغات شما بهبود یافته و بدون نیاز به مراجعه حضوری به کلاس و یا صرف زمان زیاد، ‌می‌توانند مهارت کافی در این زبان کسب کنید. Vocabulary Builder  طیف گسترده‌ای از لغات را با محتوا‌های بسیار حرفه‌ای و از طریق بازی و تست به کاربر آموزش ‌می‌دهد. کاربران می‌توانند یک کلمه را در طول روز چندین بار تکرار کرده و به واسطه همین تمرین و تکرار، کلمه در ذهن ثبت می‌شود. همچنین دارای بخش ثبت صدا بوده که با خواندن لغت به تلفظ نیز کمک ‌می‌کند.

اپلیکیشن TOEFL Vocabulary Upgrade

یکی از آزمون‌های جامع و معتبر برای سنجش مهارت در زبان انگلیسی، آزمون تافل است که بسیاری از اپلیکیشن‌ها لغات آن را پوشش ‌می‌دهند. یکی از بهترین اپلیکیشن‌های پوشش دهنده لغات تافل اپلیکیشن TOEFL Vocabulary Upgrade است که بر روی تلفن همراه با سیستم عامل ios اجرا ‌می‌شود. با نصب و استفاده از این اپلیکیشن آموزش لغات انگلیسی، دایره لفات کاربر در زمینه آزمون تافل ارتقاء می‌یابد. افراد هم در سن پایین و هم در سن بالا ‌می‌توانند از TOEFL Vocabulary Upgrade برای توسعه مهارت‌های زبان انگلیسی خود استفاده کنند. تمرکز اصلی این برنامه بر روی لغات است اما بر دیگر مهارت‌های زبانی نظیر املا، درک مطلب و… نیز توجه دارد.

 

اپلیکیشن آموزش لغات انگلیسی

فواید استفاده از اپلیکیشن آموزش لغات انگلیسی

بدون شک تما‌می ‌افراد در سنین کودکی و نوجوانی خود به کلاس‌های انگلیسی رفتند. همانطور که می‌دانید مراجعه حضوری به کلاس در کنار مزایا، معایبی نیز دارد. یکی از معایب آن اتلاف وقت و انرژی برای رفت و آمد به مرکز مورد نظر است. ماندن در ترافیک‌های شهری و پیمودن مسافت طولانی برای رسیدن به یک آموزشگاه زبان جزو معضلات کلاس‌های حضوری به شمار ‌می‌آید. از دیگر معایب آن هزینه‌های بالا است که شاید  تما‌می‌ افراد توانایی پرداخت آن را نداشته باشند. اما اپلیکیشن و استفاده از آن این معایب را ندارد.

شما ‌می‌توانید بدون اتلاف انرژی و زمان، در اوقات فراغت و زمان‌های پرتی خود از اپلیکیشن استفاده کرده و به یادگیری لغات انگلیسی بپردازید. همچنین بیشتر این اپلیکیشن‌ها به طور رایگان هستند و یا حتی پرداخت‌های درون برنامه‌ای آن‌ها در مقایسه با کلاس‌های زبان بسیار کمتر است. این ویژگی‌ها و مزایا سبب شده که امروزه استفاده از این اپلیکیشن‌ها جایگزین مراجعه به کلاس‌های حضوری شود. علاوه بر این با توجه به تمرین و تکرار بالا و آزمون‌های کوتاه پس از هر مبحث، دیگر دغدغه و نگرانی بابت یادگیری صحیح یا بازخورد آموزه‌ها وجود ندارد.

بهترین اپلیکیشن آموزش لغات انگلیسی کدام است؟

نمی‌توان یک اپلیکیشن را به عنوان بهترین و برترین در نظر گرفت، چرا که تما‌می ‌اپلیکیشن‌‌های معرفی شده و یا حتی ده‌ها اپلیکیشن دیگر خود دارای مزایا و معایبی هستند. به طور کلی ساختار این‌ اپلیکیشن‌ها مشابه بوده و هدف آن‌ها آموزش لغات انگلیسی به کاربر است. هر فرد متناسب با سلیقه و یا سیستم ‌عامل تلفن همراه خود ‌می‌تواند اپلیکیشنی را انتخاب و دانلود کند. برخی از این برنامه‌‌ها تنها بر روی سیستم عامل اندروید و برخی دیگر تنها برای سیستم عامل ios نصب و اجرا می‌شوند. در محتوای دیگری پیرامون اپلیکیشن آموزش لغات انگلیسی به طور حرفه‌ای، توضیحاتی برایتان قرار دادیم.

اپلیکیشن آموزش لغات انگلیسی

اپلیکیشن آموزش لغات انگلیسی

 

کلام آخر در مورد اپلیکیشن آموزش لغات انگلیسی

در این محتوا پیرامون اپلیکیشن‌‌های آموزش لغات انگلیسی اطلاعاتی در اختیار شما قرار دادیم. بسیاری از این اپلیکیشن‌‌ها به گونه ای طراحی شده‌اند که نسبت به روش سنتی و قدیمی ‌سرعت بالاتری در آموزش لغات به کاربر داشته باشند. در این اپلیکیشن‌‌ها به طور معمول لغات و واژگان مرتبط با نیازهای روزمره انسان قرار گرفته است. البته لازم به ذکر است که اکثر این برنامه‌ها برای آموزش‌های تخصصی کاربرد خوبی ندارند. معمولاً فضای کلی این اپلیکیشن‌‌ها به شکل بازی یا فلش کارت است که در کنار آموزش، جنبه سرگرم کننده نیز داشته باشد.

شاید یادگیری لغات به طور حجیم و صرفاً با مطالعه متن بازده خوبی نداشته باشد، اما یادگیری طی بازی و پرسش و پاسخ  بدون شک بیشتر در ذهن مانده و بازده بالاتری دارد. در صورتی که در تصمیم خود برای یادگیری زبان انگلیسی به کمک اپلیکیشن جدی هستید، ‌می‌توانید یکی از اپلیکیشن‌های نامبرده در این متن را دانلود و نصب کنید. همچنین مجموعه آموزشی فرادرس در کنار اپلیکیشن، فیلم‌های آموزشی متنوعی را منتشر کرده است که می‌توانید با دریافت این فیلم‌های آموزشی در زمان کوتاهی به زبان‌های خارجی از جمله زبان انگلیسی مسلط شوید؛ اگر تمایل دارید تا مجموعه فیلم‌های آموزش زبان خارجی فرادرس را دریافت کنید روی لینک زیر کلیک کنید:

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *