تبلیغات

تبلیغات

آموزش زبان فرانسه از الفبا تا مکالمه + فیلم آموزش فرانسوی

learn-francee

این روزها افراد به خوبی به این نکته پی برده‌اند که برای داشتن موقعیت بهتر باید زبان‌های مختلف را بسته به نیاز خود فرا بگیرند. برای همین روزبه ­روز اهمیت یادگیری زبان‌های مختلف بیشتر از دیروز بر مردم روشن شده و افراد استقبال بیشتری از آموزش‌هایی چون آموزش زبان فرانسه خواهند نمود. امروزه یکی از زبان­های مهم دنیا، زبان فرانسه است. زبان فرانسه به جرئت یکی از زیباترین زبان‌هاست. این زبان جزو 10 زبان برتر بین‌المللی است و بین افراد و علی‌الخصوص افراد هنرمند و دیپلمات، بسیار محبوب می‌باشد. این زبان می‌تواند ضمن جذابیت‌هایی که داشته به افراد بسیاری برای ارتقا کیفیت موقعیت کاری خود کمک کند.

از این رو آموزش زبان فرانسه هر روز بیشتر از روز قبل برای افراد اهمیت پیدا می‌کند. از نظر موقعیت شغلی نیز این زبان در سطح بسیار مطلوبی قرار داشته و توانسته افراد بسیاری را فوق‌العاده راضی نگه دارد. کافی است این زبان را به خوبی یاد گرفته و به آن مسلط شوید. اگر شما نیز دوست دارید بیشتر با زبان شیرین فرانسه آشنا شوید یا این که به دنبال بهترین آموزش زبان فرانسه هستید این مطلب می‌تواند به شما کمک زیادی کند. همچنین اگر تمایل دارید تا به مجموعه کاملی از آموزش های زبان فرانسه دسترسی داشته باشید می‌توانید مجموعه آموزش زبان فراسه فرادرس را دریافت کنید؛ برای دریافت این آموزش روی لینک زیر کلیک کنید:

زبان فرانسه

زبان فرانسه دومین زبان برتر در اتحادیه اروپا و سازمان ملل متحد است و به همین دلیل نقش بسیار مهمی در زمینه سیاسی و اقتصادی ایفا می‌کند. زبان فرانسه یا فرانسوی، زبانی طبیعی هندواروپایی از خانواده زبان‌های رومی است. این زبان در حال حاضر زبان بیشتر از 200 میلیون نفر در کل دنیاست و این موضوع به خودی خود گواهی بر اهمیت آموزش زبان فرانسه است. یکی از کشورهایی که این زبان بین‌المللی را به عنوان زبان دوم خود انتخاب نموده است آمریکا می‌باشد.

این زبان در آفریقای فرانسوی نیز، به عنوان زبان دوم تمامی افراد شناخته می‌شود. زبان فرانسه نیز همچون دیگر زبان‌ها در طی تاریخ، با تغییراتی همراه بوده است. این زبان، زبانی علمی و دانشگاهی محسوب شده و بعد از زبان انگلیسی جزو مهم‌ترین زبان‌های دیپلماتیک می‌باشد. جذابیت‌های این زبان و نیز ویژگی‌های خاصی که داشته باعث شده همواره در بین زبان‌های مختلف طرفداران بیشتری برای آموزش داشته باشد.

 

آموزش زبان فرانسه

ویژگی­ های زبان فرانسه

زبان فرانسه دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که باعث شده محبوبیت بیشتری پیدا نماید و افراد بیشتری خواهان یادگیری زبان فرانسوی باشند. در ادامه مطلب ویژگی‌های این زبان را با هم موردبررسی قرار خواهیم داد:

زبان فرانسه؛ زبانی با حروف خاموش

زبان فرانسه زبانی است که در آن حروف خاموش بسیاری دیده می‌شوند. به طور معمول این حروف در انتهای لغات فرانسوی قرار خواهند گرفت.

زبان فرانسوی؛ زبانی جنسیت مدار

این زبان را می‌توان زبانی جنسیت دار دانست. در زبان فرانسوی، مواردی چون مؤنث، مذکر و اسامی جمع جنسیت را تشکیل داده و برای تشخیص هر یک از آن­ها، حرف تعریفی در ابتدای آن­ها قرار خواهد گرفت.

زبان فرانسوی؛ زبانی با الفبای خاص

زبان فرانسوی، دارای الفبای 29 حرفی است و اگر چه در ظاهر شبیه به الفبای انگلیسی است اما به لحاظ تلفظ کاملاً متفاوت می‌باشد. برای نمونه حرف R در زبان فرانسوی چیزی بین خ و ق تلفظ خواهد شد! برای همین می‌توان گفت که الفبای این زبان، کاملاً خاص و منحصربه‌فرد خود این زبان است.

زبان فرانسوی؛ زبانی بدون استرس

برخلاف زبان‌هایی چون انگلیسی، زبان فرانسه فاقد استرس است و خبری از تاکید و شدت روی یک کلمه نیست. در واقع در این زبان، تمامی کلمات با یک شدت بیان خواهند شد و به همین دلیل می‌توان گفت یادگیری آن ساده‌تر است. چرا که نیازی نیست درگیر استرس‌ها و جای استرس‌ها در کلمات و جملات شوید. البته بدون استرس نیز این زبان فوق‌العاده زیباست و ریتم بسیار خوشی دارد.

زبان فرانسوی؛ زبانی با علامت­‌های خاص املایی

در زبان فرانسوی علامت‌های خاص املایی تحت عنوان Accents شناخته می‌شوند. این علامت‌ها در تلفظ صحیح و تعیین معنی درست کلمات کاربرد داشته و با استفاده از آن­ها در جمله می‌توان، به خوبی مفهوم خود را در نوشته بیان کرد.

زبان فرانسوی؛ زبانی غیر ضمیر انداز

منظور از غیر ضمیر انداز بودن این است که اگر چه ضمایر فاعلی و مفعولی در معنای جمله تأثیری ندارند اما به لحاظ گرامر و قواعد دستوری استفاده از آن­ها الزامی است. به نوعی هر چند برخی اوقات در زبان فرانسه، ضمایر فاعلی در ترجمه و معنا نادیده گرفته خواهند شد اما حتماً باید در جمله به کار برده شوند. در واقع در زبان فرانسوی نمی‌توان جمله‌ای را یافت که این ضمایر در آن حذف شده باشد.

زبان فرانسه؛ زبانی با حروف تعریف

در زبان فرانسوی، حروف تعریف نکره، معرف و جزئی، حروف تعریف را تشکیل می‌دهند. در این زبان، حروف تعریف نکره، برای کلماتی با مخاطب شناخته شده به کار می‌روند و حروف معرفه نیز برای مخاطب شناخته نشده کاربرد دارند. حروف تعریف جزئی و مقداری نیز به مقادیری از کمیت‌های غیر قابل شمارش و شماره پذیر اشاره خواهند داشت.

 

آموزش زبان فرانسه

مزایای یادگیری زبان فرانسه

زبان فرانسوی می‌توانند مزایای بسیاری را برای شما به همراه داشته باشد. در ادامه با هم مهم‌ترین موارد را موردبررسی قرار خواهیم داد:

امکان برقراری ارتباط بیشتر با اطراف

پیش از این نیز گفتیم که تعداد افرادی که در کل دنیا به زبان فرانسه صحبت می‌کنند از 200 میلیون نفر نیز بیشتر است. از این رو یادگیری زبان فرانسوی می‌تواند امکان سفر به کشورهای مختلف و هم‌صحبتی با افراد فرانسوی زبان را برای شما فراهم کند. قطعاً آشنایی با زبان کشورهای موردنظر باعث می‌شود که از سفر خود بیشتر لذت برده و چیزهای بیشتری یاد بگیرید.

پیدا کردن دوستان فرانسوی

اگر عاشق فرهنگ و سبک زندگی افراد ساکن فرانسه یا دیگر کشورهای فرانسوی زبان هستید یادگیری زبان فرانسه بهترین گزینه برای پیدا کردن دوستانی فرانسوی است. پیدا کردن دوستانی از فرهنگ و کشورهای مختلف برای هر فردی همیشه جذاب خواهد بود. از این رو یادگیری این زبان جذاب باعث می‌شود شما نیز بتوانید دوستانی جدید و البته خارجی پیدا کنید.

داشتن اعتمادبه ­نفس بیشتر در سفر به شهرهای فرانسوی

اگر اهل مسافرت‌های تفریحی یا کاری به کشورهای فرانسوی هستید حتماً نیاز خواهید داشت که با مردم این کشورها تعامل داشته و صحبت کنید. عدم آشنایی با زبان یک کشور، می‌تواند تجربه سخت و طاقت‌فرسایی از این سفر را برای شما به ارمغان آورد. حال آن که با تسلط بر زبان فرانسوی می‌توانید با اعتمادبه‌نفس بالا به بخش‌های مختلف این کشورها سر بزنید.

کسب درآمد بیشتر از 75 هزار دلار

در بین زبان‌های دنیا، می‌توان زبان فرانسه را از پرسودترین زبان‌ها دانست. طی مطالعات صورت گرفته، شما این شانس را داشته تا تنها با صحبت کردن به زبان فرانسه، در کنار حقوق خود، از پاداش تقریبی 75 هزار دلاری نیز برخوردار شوید. از این رو اگر قصد داشته در یک کشور فرانسوی مشغول به کار شوید تسلط به این زبان می‌تواند به افزایش درآمد شما نیز کمک شایانی نماید.

دستیابی به فرصت­ های شغلی بهتر در سطح بین ­المللی

با توجه به گسترش تعامل کل دنیا با یکدیگر، هر فردی که به چند زبان تسلط داشته باشد در شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ شانس بیشتری برای استخدام خواهد داشت. اهمیت بالای اقتصاد در کشورهای فرانسوی زبان سبب شده که افرادی که به چند زبان مسلط هستند در این کشورها موقعیت شغلی بیشتری داشته باشند. همچنین با یادگیری زبان فرانسه شما می‌توانید با مشتریان و خریداران فرانسوی زبان، ارتباط موفق‌تری برخوردار نموده و شرایط ایدئال‌تری را تجربه کنید.

یادگیری هر چه آسان­تر دیگر زبان­ های رومنس

به دلیل ریشه مشابه زبان‌های فرانسوی، پرتغالی، ایتالیایی و اسپانیایی، این زبان‌ها دارای مشترکات زیادی با یکدیگر هستند. منظور از مشترکات، واژه‌های هم ریشه، ساختارهای زبانی، لغات و… است. از این رو وقتی که شما زمان فرانسه را یاد گرفته و با اصول اولیه آن آشنا شدید می‌توانید با بهره‌گیری از این دانش، یادگیری دیگر زبان‌های رومنس را نیز شروع کنید.

 

آموزش زبان فرانسه

دستیابی به موقعیت اجتماعی بهتر

وقتی به غیر از زبان مادری خود به زبان دیگری نیز مسلط هستید قطعاً در هر جمعی موردتوجه بیشتری قرار خواهید گرفت. دو زبانه یا چند زبانه بودن باعث می‌شود که در جمع‌های مختلف، فردی باهوش، فرهنگی و جذاب به نظر برسید. از این رو یادگیری زبان فرانسه در کنار مزایای دیگری که به همراه داشته باعث می‌شود که در بین افراد محبوبیت بیشتری داشته باشید. معمولاً در کشور ما افرادی که به زبان‌های دیگر تسلط دارند در بین افراد جایگاه ویژه‌تری خواهند داشت.

بالا بردن سطح تحصیلات خود

خیلی از مؤسسات آموزش عالی با زبان فرانسه کار می‌کنند و به همین دلیل یادگیری زبان فرانسه می‌تواند فرصتی بسیار عالی برای شما به شمار آید تا در بهترین مؤسسات و دانشگاه‌ها به تحصیل بپردازید.

لذت بردن از فیلم و کتاب فرانسوی

اگر عاشق کتاب خواندن هستید یا از تماشای فیلم‌های زیبا لذت می‌برید یادگیری زبان فرانسه راهی عالی برای خواندن کتاب‌هایی جدید و تماشایی فیلم‌هایی جذاب است. قطعاً فیلم‌های زیبای فرانسوی و نیز ادبیات غنی آن­ها نظر شما را به خود جلب خواهد نمود. تمامی این موارد به خوبی نشان دهنده این هستند که یادگیری زبان فرانسوی می‌تواند یکی از بهترین موقعیت‌های عالی برای پیشرفت شما محسوب شود.

بهترین آموزش زبان فرانسه کدام است؟

خیلی از افراد این روزها به واسطه روش‌هایی که برای یادگیری هر چه بهتر این زبان وجود داشته در انتخاب بهترین روش دچار تردید خواهند شد. اگر شما نیز فردی با مشغله‌های زیادی هستید، اگر از رفت­وآمد در ترافیک بیزار هستید و یا به دنبال راهی ارزان برای یادگیری حرفه‌ای زبان فرانسوی می‌گردید قطعاً استفاده از دوره‌های آموزشی اینترنتی برای شما بهترین گزینه خواهد بود. به کمک این دوره‌ها شما می‌توانید با کمترین هزینه، در ساعاتی که در منزل هستید زبان موردعلاقه خود را بیاموزید. استفاده از یک دوره جامع و کامل به شما این امکان را داده تا بدون سردرگمی تمامی نکات ریز و درشت را در مورد زبان فرانسوی یاد بگیرید. این روزها اگر چه دوره‌های آموزشی اینترنتی بسیاری وجود خواهد داشت اما برای موفقیت در یادگیری این زبان شیرین نیاز است که به سراغ دوره‌ای رفته که برخی از پارامترها را داشته باشد. در کل از یک دوره حرفه‌ای انتظار می‌رود دارای ویژگی‌های زیر باشد:

  1. برخورداری از مدرسین حرفه­‌ای
  2. استفاده از متدهای آموزشی جذاب و آسان
  3. دارای هزینه مناسب
  4. ارائه جامع و کامل مطالب
  5. بهره‌­مندی از پشتیبانی حرفه­‌ای و پاسخگو

 

آموزش زبان فرانسه

نکاتی برای یادگیری هر چه سریع­ تر زبان فرانسه

در کنار آموزش زبان فرانسه، نیاز است که برای یادگیری هر چه آسان‌تر و نیز سریع‌تر این زبان، برخی نکات را نیز رعایت کنید. توجه به نکات زیر پروسه یادگیری زبان فرانسه را برای شما کوتاه‌تر خواهد نمود:

گوش کردن به پادکست­ و موسیقی فرانسوی

سعی کنید زمانی از روز را که مشغول استراحت هستید یا حتی زمانی که در حال رسیدگی به کارهای روزمره خود می‌باشید به یک موسیقی یا پادکست فرانسوی گوش دهید. به مرور چیزهای بیشتری را متوجه خواهید شد و در واقع گوش شما به زبان فرانسوی عادت می‌کند. این کار کمک زیادی به تقویت لیسنینگ یا همان مهارت شنیداری شما خواهد نمود.

تماشای فیلم ­های فرانسوی

قطعاً فیلم دیدن نیز نقشی بسیار مؤثر در تقویت زبان فرانسه خواهد داشت. سعی کنید در اوقات فراغت خود به جای فیلم‌های ایرانی، یک فیلم زیبای فرانسوی را تماشا کنید. با این کار ضمن لذت بردن از اوقات فراغت گامی نیز در راستای رسیدن به هدف خود که همان یادگیری زبان فرانسوی است برمی‌دارید.

تمرین آموخته ­های خود در آموزش زبان فرانسه

هر چیزی که از دوره آموزشی زبان فرانسه یاد می‌گیرید را به صورت روزانه تمرین کنید. این کار کمک می‌کند تا تمامی مطالب در ذهن شما نقش بسته و به خوبی آن­ها را یاد بگیرید. این در حالی است که صرفاً دنبال کردن آموزش‌ها به تنهایی، نمی‌تواند سبب یادگیری شما گردد. پس حتماً تمرین را در برنامه روزانه خود جای دهید. روزانه یک ساعت تمرین می‌تواند به شما در یادگیری هر چه سریع‌تر این زبان کمک زیادی نماید.

کلام آخر در مورد آموزش زبان فرانسه

در این مطلب تمامی موارد پیرامون آموزش زبان فرانسه را موردبررسی قرار دادیم. این روزها شرایط در کل دنیا به گونه‌ای است که زبان فرانسه بهترین زبان برای یادگیری یک زبان جدید و رسیدن به موقعیت ایدئال‌تر محسوب می‌شود. قطعاً راه یادگیری زبان فرانسوی نیز سختی‌های خود را خواهد داشت اما شیرینی تسلط بر این زبان جذاب می‌تواند تمامی سختی‌ها را از ذهن شما پاک کند. فرادرس با ارائه بهترین آموزش زبان فرانسه در کنار شماست تا خیلی زود به زبان اصیل فرانسوی صحبت کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *