تبلیغات

تبلیغات

انواع ویژگی های بهترین روغن های بهران اتوماتیک

bahranroghan

شرکت نفت بهران یک شرکت پالایش نفت ایران است که دفتر مرکزی آن در تهران بوده و این شرکت 900 محصول گوناگون تولید می کند. نفت بهران دارای سه شرکت تابعه می باشد که یکی از آنها بزرگترین اپراتور خصوصی پمپ بنزین در ایران بوده و هست و با نام تجاری بهران فعالیت می کند. صادرات نفت بهران به 40 کشور در سراسر اروپا، آسیا و آفریقا انجام می شود. ما در این مقاله انواع این روغن ها را بررسی کرده و ویژگی بهترین روغن های بهران اتوماتیک را بیان خواهیم کرد.

 

معرفی روغن بهران

این شرکت روغن های متعددی را تولید می کند. مشهورترین این روغن ها که کار روانکاری را انجام می دهند برای موتور خودروهای بنزینی، موتور خودروهای دیزلی، موتور ریلی، موتور دریایی، موتور گازسوز و دوگانه سوز و موتور ثابت صنعتی تولید شده اند و کاربردهای فراوانی در صنعت و حتی در زندگی روزمره شهروندان دارند.

 

بررسی انواع روغن های بهران اتوماتیک

انواع روغن های بهران اتوماتیک عبارتند از:

روغن بهران اتوماتیک III

روغن های بهران اتوماتیک

 بهران ATF III یک روان کننده با کیفیت عالی بوده که در درجه اول برای استفاده در گیربکس اتوماتیک در نظر گرفته شده است و به مشخصات Dexron III نیاز دارد. Behran AFT III می تواند به عنوان روان کننده چرخ دنده، سیال هیدرولیک، وسیله انتقال قدرت و حرارت و روان کننده سطوح کشویی عمل کند.

شرکت نفت بهران یک سیال گیربکس اتوماتیک جدید تولید کرده که در سرویس های معمولی نیاز به تعویض ندارد. مشخصات این ترکیب توسط جنرال موتورز و فورد مرکون اعلام شده. Behran ATF III از نظر شیمیایی با تعدادی از مواد از جمله الاستومر و اجزای حاوی مس و همچنین آهن و فولاد سازگار است. سیال گیربکس بهران اتوماتیک III سیالیت دمای پایین را برای عملکرد بهتر گیربکس در هوای سرد بهبود داده.

روغن بهران اتوماتیک II

روغن های بهران اتوماتیک

 بهران ATF II برای بخش برق بسیاری از انواع یونیست فرمان و سایر سیستم های هیدرولیک خودرو مشابه توصیه می شود. Behran ATF II حاوی بسته افزودنی بازدارنده شوینده و همچنین مواد ضد زنگ و ضد کف می باشد.Behran ATF II الزامات Dexron IID را برآورده می کند.

فرار این روغن برای به حداقل رساندن تلفات تبخیر کنترل می شود و ترکیب آن با چندین نوع مهر و موم لاستیک مصنوعی سازگار است. ویژگی های ویسکوزیته بهران اتوماتیک II رضایت کامل عملیاتی را در تمام شرایط آب و هوایی تضمین می کند.

 

موارد ذکر شده مشهور ترین روغن های بهران اتوماتیک بوده اند که کاربردهای فراوانی در زندگی روزمره کسب و کارهای گوناگون دارند.

همچنین بخوانید  آموزش ارسال استوری در اسنپ چت آزمایشی

بهترین روغن بهران اتوماتیک چه ویژگی دارد؟

روغن دنده صنعتی بهران بهترین روغن برای استفاده های صنعتی می باشد. در واقع این روغن در هر جایی که نیاز به روغن دنده EP صنعتی باشد می تواند استفاده شود. برای دنده‌ های با بارهای سنگین از جمله چرخ‌ دنده ‌های حلزونی، واحدهای هیپووئید صنعتی و برای دنده‌ هایی که در معرض بارگذاری ضربه ‌ای هستند، توصیه می ‌شود.

همچنین برای استفاده در یاتاقان ‌های ساده و یاتاقان ‌های تماسی غلتشی (ضد اصطکاک) که تحت تأثیر مواد افزودنی EP میلاد قرار نمی گیرند، مناسب است.

ویژگی های این روغن عبارتند از:

  • روغن دنده صنعتی بهران یک روان کننده دنده صنعتی و یاتاقان عمومی با کیفیت ممتاز بوده که برای برآوردن نیازهای صنعتی برای روان کننده های فشار شدید بدون سرب (EP) با پایداری حرارتی بالا ساخته شده است. دارای خواص فشار فوق العاده عالی روغن های دنده سرب یا گوگرد بوده که می توان با آنها جایگزین کرد. در برابر کف محافظت می کند، به راحتی از آب جدا می شود و برای فولاد، مس و برنز خورنده نیست.
  • روغن دنده صنعتی بهران در گریدهای ویسکوزیته ISO 46، 68، 100، 150، 220، 320، 460 و 1000 موجود می باشد که مطابق با مشخصات US Steel 224 می باشد.
  • روغن دنده صنعتی بهران دارای دمای کارکرد بالاست (حداکثر دمای کارکرد توصیه شده 110 درجه سانتیگراد می باشد).
  • اکسیداسیون و پایداری حرارتی خوب روغن‌های دنده صنعتی بهران و بهران سمند افزایش ویسکوزیته و تشکیل لجن را در دماهای کاری توصیه شده تا سطوح بسیار پایین حفظ می‌کند.

 

خرید روغن بهران اتوماتیک

شما می توانید روغن های بهران اتوماتیک را با بهترین کیفیت و معقول ترین قیمت از روغن سیتی خریداری کنید. روغن سیتی مرجع معتبر و قابل اعتماد در زمینه تامین روغن بوده که می تواند انواع روغن ها را با بهترین کیفیت برای شما فراهم کند. محصولات بهران مهم ترین محصولات سایت روغن سیتی است. این محصولات سطح بالایی از رضایت را به مشتریان ارائه می دهند و کیفیت محصولات، حفاظت از محیط زیست و تولید را مطابق با بالاترین استانداردهای ملی و بین المللی برآورده می کنند یا از آن فراتر می روند و همچنین دارای استانداردهای ISO 9001، ISO 14001، OHSAS 18001، ISO 17025 می باشند.

سایت: roghancity.com

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *