تبلیغات

تبلیغات

اهمیت سفارش غذا آنلاین بر کسب و کارها

foodonline

سال اخیر که ویروس کرونا کسب و کارهای سنتی را به شدت با مشکل مواجه کرده، مشاغل آنلاین بیشتر از همیشه محبوب شده‌اند. به همین دلیل اکثر مشاغل سنتی در حال ورود به فضای مجازی هستند.

از زمان ظهور ویروس کرونا، کسب و کارهای زیادی در سراسر جهان به مشکل خوردند و رکودی بزرگ و سنگین بر آن‌ها حاکم شد. نه تنها در ایران بلکه در تمام جهان کسب و کارهای فیزیکی، فروشگاه‌های بزرگ و مغازه‌ها مجبور شدند برای مدتی تعطیل کنند. نکته مهم ماجرا این‌جاست که آمارها نشان می‌دهند باوجود رکودی که در اکثر بازارها به وجود آمده است، میزان خرید مردم حتی از قبل هم بیشتر شده است.

درحالی که مشاغل سنتی از کرونا ضربه خوردند، اما مشاغل اینترنتی و برخط در جذب مشتری رکوردهای جدیدی را به ثبت رساندند. به گزارش مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ارزش معاملات کسب و کارهای اینترنتی در سال 1399 نسبت به سال 1398 رشد 4 برابری داشته است. البته پیش از این هم پیش بینی می‌شد که مشاغل اینترنتی بتوانند جای کسب و کارهای سنتی را بگیرند، اما هیچ کس انتظار چنین رشد پرسرعتی را نداشت.

سفارش غذا آنلاین

آینده مشاغل سنتی و جایگاه کسب و کارهای آنلاین

پیش بینی در مورد آینده کسب و کارها چندان ساده نیست، با این حال وضعیت فعلی جهان و عدم توقف ویروس کرونا نشان می‌دهد که رشد خرید اینترنتی هم چنان ادامه خواهد داشت. در کنار رشد سریع مشاغل اینترنتی، باید میزان رضایت مردم از خریدهای آنلاین را هم درنظر گرفت.

استقبال گسترده از خرید اینترنتی نشان می‌دهد که مردم از این شیوه خرید رضایت دارند. با این وجود حتی در صورت نابودی کامل کرونا، باز هم عده زیادی از مردم ترجیح می‌دهند خریدشان را اینترنتی انجام دهند. از این موضوع می‌توان نتیجه گرفت که مشاغل سنتی، باید زودتر به فکر ورود به فضای مجازی باشند. در غیر این صورت ممکن است بخش بزرگی از بازار خود را از دست بدهند.

 

راه حل ساده برای مجازی کردن کسب و کارهای سنتی

در حال حاضر کسب و کارهای سنتی نقش مهمی در اقتصاد و ایجاد شغل در کشور دارند. راه نجات این نوع از کسب و کارها و جلوگیری از بیکار شدن درصد بالایی از افراد جامعه این است کسب و کارهای سنتی هم وارد فضای مجازی شوند. البته همین الان هم بسیاری از مشاغل فیزیکی، به صورت اینترنتی هم فعالیت دارند و تعداد زیادی هم در حال آنلاین کردن کسب و کارشان هستند.

مشکل این‌جاست که روند وارد شدن مشاغل سنتی به فضای اینترنت چندان سریع نیست. آمارهای مرکز توسعه تجارت الکترونیکی نشان می‌دهد که تعداد سایت‌های اینترنتی دریافت کننده اینماد در سال 1399 نسبت به سال 1398 دو برابر شده است. هم اکنون بیشتر از 350 هزار سایت اینترنتی به عنوان کسب و کار مجازی در کشور فعالیت دارند.

همچنین بخوانید  آیا قیمت پروفیل سبک میتواند شرط لازم و کافی برای خرید باشد؟

علاوه‌بر این، کسب و کارهای زیادی خواستار ایجاد سایت در اینترنت برای کسب درآمد از فضای مجازی هستند. با این وجود چرا هنوز تعداد زیادی از کسب و کارها وارد فضای مجازی نشده‌اند؟

سفارش غذا آنلاین

به گزارش روز شنبه مرکز توسعه تجارت الکترونیکی امسال نسبت به زمان مشابه در سال گذشته ارزش معاملات الکترونیکی به حدود ۴ برابر رسیده است، ضریب نفوذ تلفن همراه ۵ درصد، ضریب نفوذ تلفن همراه هوشمند ۲۰ درصد، ضریب نفوذ اینترنت ۹ درصد، تعداد مشترکین اینترنت پهن‌باند (میلیون نفر) ۱۰ درصد، تعداد گواهی صادر شده امضا الکترونیک (هزار عدد) ۱۲۳ درصد، ارزش اسمی معاملات تجارت الکترونیک (هزار میلیارد تومان)، ارزش حقیقی معاملات تجارت الکترونیک (میلیارد تومان) ۲۱۷ درصد، تعداد تراکنش‌های تجارت الکترونیک (میلیارد عدد) ۵۲ درصد، نسبت اسمی تجارت الکترونیکی به تولید ناخالص داخلی ۲۰۵ درصد، تعداد اینماد اعطا شده به واحدهای تجارت الکترونیکی (هزار عدد) ۱۹ درصد رشد داشته است. ارزش معاملات الکترونیکی در ۶ ماه نخست امسال نسبت به سال گذشته با رشد ۲۸۴ درصدی به ۶۳۹ هزار میلیارد تومان رسیده است.

 ۲۳ درصد از وب‌سایت‌های تجارت الکترونیکی (با رشد ۱۰ درصدی نسبت به سال ۹۸) دارای اینماد هستند و حدود ۴۶ ‌درصد از صاحبان واحدهای تجارت الکترونیکی در گروه سنی بین ۳۰ تا ۴۰ سال قرار دارند.

«فرانک ابوالمعصوم» مدیر پایش تجارت الکترونیکی در تشریح گزارش‌هایی که مرکز پایش تجارت الکترونیکی تهیه می‌کند به خبرنگار اقتصادی ایرنا گفت: واحد پایش تجارت الکترونیکی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی به‌طور رسمی از سال ۹۷ سالانه گزارش‌های ساختاریافته‌ای را در حوزه بررسی وضعیت تجارت الکترونیک کشور آماده و منتشر کرده است. هدف از ارائه این گزارش‌ها نشان دادن چشم‌انداز و تصویر کلی از وضعیت تجارت الکترونیکی کشور برای کلیه ذینفعانی است که در این فضا مشغول فعالیت هستند.

با توجه به همه موارد بالا و عوامل تاثیرگذار بسیاری که در سفارش اینترنتی غذا وجود دارد، ما نیز در مجموعه رستوران های عطاویچ برآن شدیم که با راه اندازی سایت و ارائه سرویس آنلاین به مشتریان خود، از این امکان به نسبت جدید غافل نشویم و بتوانیم هم بصورت سنتی یعنی با حضور افراد در رستوران ها و هم با ثبت سفارش آنلاین سفارشات مشتریان خود را دریافت و برای آن ها ارسال نماییم.

سفارش غذا آنلاین

در این روش ما با قرار دادن غذا ها در سایت و ایجاد امکان ثبت نام در سایت و دریافت آدرس از شخص سفارش دهنده، غذا را بصورت گرم و البته با رعایت کامل اصول بهداشتی به مشتریان خود می رسانیم.

 

برترین مزایای سفارش آنلاین غذا

  • سفارش اینترنتی، سفارشی با قیمت مناسب
همچنین بخوانید  قیمت دستگاه کش لس بانک ملت چقدر است؟ شرایط خرید به چه صورت است؟

بیشتر افراد برای صرفه‌جویی در هزینه‌های خود به دنبال غذاهایی با قیمت مناسب و کیفیت عالی هستند. بسیاری از فروشگاه ها تخفیفات ویژه ای برای ثبت سفارش آنلاین از سایت خود برای مشتریان درنظر گرفته اند. عطاویچ نیز برای مشتریان آنلاین خود تخفیفاتی دارد. شما می توانید با ورود به سایت عطاویچ و پر کردن فرم مربوط به تخفیفات، با دریافت کد تخفیف و ثبت آن در حین سفارش خود، تخفیف دریافت کنید.

 

      . مشاهده کامل تصویر، ترکیبات و قیمت غذا در سفارش اینترنتی

شما عزیزان با استفاده از اپلیکیشن، وب سایت و … به راحتی می‌توانید، با مشاهده انواع غذا، ترکیبات و قیمت آن ها، سفارش خود را انتخاب و در اسرع وقت دریافت نمائید. سایت atawich.com  برای رفاه حال مشتریان خود، تصاویری بسیار واضح و توضیحاتی کاملاً شفاف در مورد ترکیبات غذا و قیمت آن در سایت خود قرار داده است. ارائه تصاویر واقعی و بیان ترکیبات غذا در حقیقت داشتن نوعی صداقت با مشتریان می‌باشد.

 

  • پرداخت آنلاین، پرداختی آسان،سریع و بدون آلودگی

شیوع پاندمی کرونا باعث شده تا بسیاری از افراد از نگه داشتن پول نقد به دلیل آلودگی خودداری کنند. پرداخت آنلاین در خرید آنلاین غذا به افراد امکان پرداختی سریع، آسان و بدون آلودگی را می‌دهد.

 

  • امکان مقایسه قیمت بین رستوران‌های مختلف در سفارش آنلاین غذا

سفارش اینترنتی به مشتریان این امکان را می‎‌دهد تا قادر باشند با آگاهی و مقایسه کیفیت و قیمت در رستوران‌های مختلف غذای مورد نظر خود را انتخاب نمایند. همین آگاهی و مقایسه تا حد زیادی به صرفه‌جویی در هزینه‌ها کمک می‌کند.

 

  • انجام پشتیبانی در تمام مراحل سفارش غذا از ابتدا تا لحظه تحویل به مشتری

یکی از مزیت‌های سفارش آنلاین غذا مانند سفارش پیتزا و انواع غذا، این است که رستوران تحویل‌دهنده به بهترین نحو ممکن، تمام مراحل تحویل غذا از لحظه آماده شدن تا تحویل به مشتریان را با دقت بررسی می‌کند و سفارش غذا با بالاترین دقت انجام می شود.  

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *