تبلیغات

تبلیغات

قیمت دستگاه لیبل زن در سال جدید چقدر است؟ (فراز صنعت)

labelzan

قیمت دستگاه لیبل زن با توجه به نوسانات بازار همیشه در حال تغییر است به همین دلیل کارآفرینان از زمان راه اندازی خط تولید خود تا اتمام آن مدام در حال بررسی قیمت ها می باشند تا در نهایت بتوانند بهترین دستگاه لیبل زن صنعتی را با قیمت مناسب خریداری کنند.

شرکت های مختلفی در ایران از جمله فراز صنعت دستگاه لیبل زن را تولید و عرضه می کنند اما هر کدام از شرکت ها با توجه به ویژگی هایی که دارند قیمت های مختلفی را برای انواع دستگاه لیبل زن ارائه می دهند، اما در نهایت مشتریان و کارآفرینان دستگاهی را انتخاب می کنند که ضمن کیفیت مطلوب و کارایی مورد انتظار از دستگاه، قیمت مناسبی نیز داشته باشید.

قیمت مناسب زمانی می تواند جذاب باشد که دستگاه لیبل زن خریداری شده از کیفیت مطلوبی هم بر خوردار باشد در غیر این صورت قیمت مناسب نمی تواند انگیزه ای برای خرید ایجاد نماید.

فاکتورهای قیمت گذاری دستگاه لیبل زن

شرکت سازنده دستگاه لیبل زن صنعتی با توجه به مواردی، قیمت گذاری محصولات خود را انجام می دهد. مواردی که می تواند در قیمت دستگاه ها تاثیر گذار باشد را مورد بررسی قرار می دهیم:

قطعات استفاده شده در دستگاه لیبل زن

در زمان تولید دستگاه لیبل زن از قطعات مختلفی استفاده می شود. قطعات استفاده شده در تولید دستگاه ها می تواند در برندهای مختلف و کیفیت های مختلف باشد. استفاده از قطعات با کیفیت در تولید دستگاه لیبل زن سبب می شود در نهایت دستگاه تولید شده قیمت بیشتری داشته باشد و بالعکس استفاده از قطعاتی که کیفیت کمتری دارد می تواند قیمت دستگاه ها را نیز کاهش دهد.

شهرت برند موثر در قیمت دستگاه لیبل زن

گاهی اوقات محصول تولید شده کیفیت مطلوبی دارد اما در بازار، قیمت محصول از همرده های خود

گران تر به فروش می رسد. علت آن می تواند شهرت برند باشد؛ ممکن است شرکتی در طول سالیان فعالیت خود با برند سازی درست  و اصولی و فعالیت صادقانه به شهرت رسیده باشد که در چنین مواقعی مشتریان راحت تر اقدام به خرید دستگاه لیبل زن از آن شرکت می کنند. در این جا اگر محصول قیمت بیشتری داشته باشد علت افزایش قیمت می تواند برند آن باشد.

میزان گارانتی و خدمات پس از فروش

گاهی اوقات شرکت سازنده مدعی گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد؛ در نگاه اول بسیاری از شرکت ها گارانتی و خدمات پس از فروش را برای دستگاه لیبل زن ارائه می دهند اما این که آیا نسبت به گفته های خود متعهد هستند یا نه می تواند در قیمت گذاری محصول تاثیر گذار باشد. شرکت سازنده اگر خود را ملزم به خدمات پس از فروش بداند در طول مدت ارائه خدمات مستلزم هزینه می باشد که با در نظر گرفتن این موارد می تواند قیمت محصولات خود را کمی افزایش دهد.

همچنین بخوانید  عمل بینی با استفاده از فیبوناچی

تا این جا مواردی را که موجب افزایش قیمت دستگاه لیبل زن می شود را مورد بررسی قرار داده ایم اما گاهی اوقات شرکت سازنده با توجه به این که برند خوبی است و محصول خود را در نهایت کیفیت به دست مشتریان می رساند و خدمات پس از فروش و گارانتی خوبی هم ارائه می دهد سعی می کند در قیمت گذاری کمی تامل کند و محصول خود را با قیمت مناسب و منطقی به دست مشتریان خود برساند.

قیمت گذاری به صورت رقابتی

ممکن است شرکت سازنده با توجه به تمامی موارد فوق بخواهد محصول خود را با ویژگی قیمت رقابتی به دست مشتریان برساند. بسیاری از شرکت های مطرح که اهداف بلند مدت دارند در جهت رضایت مشتریان فعالیت می کنند به همین دلیل سعی می کنند حتی در قیمت گذاری محصولات نفع مشتریان را در نظر بگیرند. این شرکت ها بعد از آنالیز رقبای همرده خود دستگاه لیبل زن تولید شده را با بهترین قیمت به صورت رقابتی به دست مشتریان خود می رساند یعنی مشتری، محصول با کیفیت را همراه با گارانتی مطلوب و خدمات پس از فروش از شرکت معتبر با قیمت رقابتی خریداری کرده است.

معرفی دستگاه لیبل زن فراز صنعت

شرکت فراز صنعت به عنوان تولید کننده دستگاه لیبل زن هم اکنون در حال فعالیت می باشد و دستگاه های تولید شده را با تمامی فاکتورهای فوق به دست مشتری می رساند. فراز صنعت با توجه به اهداف بلند مدت خود در راستای رضایت مشتریان سعی کرده است تمامی محصولات خود از جمله دستگاه لیبل زن صنعتی را با قیمت رقابتی و کیفیت تضمینی به دست مشتریان خود برساند. این شرکت 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش با پشتیبانی بسیار قوی برای محصولات خود در نظر گرفته است که در نهایت خرید مشتری به عنوان یک خرید موفق و رضایت بخش تلقی می شود.

انواع دستگاه لیبل زن که توسط فراز صنعت طراحی و تولید می شود به شرح زیر است:

  • دستگاه لیبل زن پشت چسب دار تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک
  • دستگاه لیبل بخار
  • شیرینگ لیبل تونلی

مزایای دستگاه لیبل زن فراز صنعت

  • تنظیم سریع و آسان دستگاه لیبل زن
  • قابلیت لیبل زنی 5000 لیبل در ساعت
  • ارائه گارانتی ۲۴ ماهه برای تمامی دستگاه ها (بدون قید و شرط)
  • ارائه خدمات پس از فروش ۱۰ ساله با پشتیبانی بسیار قوی توسط تیم با تجربه و متخصص + ارائه خدمات بیشتر از ۱۰ سال در صورت نیاز
  • کیفیت تضمینی و رقابتی کلیه دستگاه ها با بهترین عملکرد و مناسب برای صادرات
  • قیمت گذاری به صورت رقابتی با آنالیز رقبا در کشور (تضمین قیمت)
  • نصب و راه اندازی رایگان در محل مشتری
  • امکان تولید سفارشی دستگاه ها مطابق با نیاز و بودجه مشتری
  • تحویل در سریع ترین زمان ممکن
  • آموزش کار با دستگاه برای عملکرد بهتر
  • بازدید دوره ای از محل تولید کنندگان برای اطمینان از عملکرد مثبت دستگاه ها و رضایت مشتریان
  • تولید دستگاه لیبل زن برای انواع خط تولید
  • بعد از مقایسه کیفیت دستگاه ها می توانید با خیال راحت اقدام به خرید نمایید.
همچنین بخوانید  رزرو تور استانبول لحظه آخری با قیمت های تکرار نشدنی

 

در صورت نیاز به مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان با تجربه فراز صنعت تماس بگیرید:

مدیریت: ۰۹۱۵۶۰۰۰۰۸۷

مهندس فنی: ۰۹۱۵۹۱۵۲۰۱۰

پاسخگوی واتس آپ: ۰۹۱۵۶۶۶۴۴۳۹

منبع: شرکت ماشین سازی فراز صنعت تولید کننده دستگاه لیبل

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *