تبلیغات

تبلیغات

رقابت شیبا SHIB با توکن بانک (BONK)؛ آیا ارزش خرید دارد؟

shibaino

همزمان با روند نزولی بازار ارزهای دیجیتال، میم کوین دیگری به نام بانک (BONK) نیز وارد رقابت شده است. این کوین، برخلاف ارز شیبا و دوج کوین، مبتنی بر بلاک چین سولانا است و اکنون به عنوان موفق‌ترین میم کوینی که از اکوسیستم بیرون آمده، شرایط تثبیت شده ای دارد. اگر در خرید ارز شیبا یا خرید بانک تردید دارید مطالعه این خبر می تواند به شما در تصمیم گیری کمک کند. ارز دیجیتال بانک در هفته گذشته به سرعت رشد کرده است، اما آیا هنوز زمان خوبی برای ورود است؟

شیباریوم پروژه مورد انتظار جامعه شیبا اینو است. اکثر اعضای جامعه SHIB مشتاق راه اندازی آن هستند زیرا می تواند موجب افزایش قیمت شیبا SHIB شود.

طبق آخرین اخبار مربوط به راه حل مقیاس پذیری بلاک چین لایه دو، توسعه دهندگان در توییتر اعلام کردند که هر تراکنش در شبکه شیباریوم Shibarium منجر به سوزاندن توکن شیبا اینو Shiba Inu (SHIB) می شود.

تاثیر مکانیسم توکن سوزی شیباریوم بر افزایش قیمت شیبا SHIB در طول زمان؟

در حال حاضر، شیبا دارای عرضه در گردش 589 تریلیون واحد و مجموع عرضه بیش از 900 تریلیون است. عرضه کل اولیه آن با توکن سوزی اخیر کاهش یافت و با مکانیسم توکن سوزی که به زودی توسط شیباریوم ارائه میشود، قیمت SHIB احتمالاً با کاهش عرضه افزایش می یابد.

آیا خرید توکن بانک BONK اقدام درستی است؟

مانند هر کوین دیگری، قیمت BONK با هیجانات ایجاد شده در رسانه های اجتماعی افزایش یافت. اینفلوئنسرهایی که دنبال کنندگان زیادی داشتند در این امر دخیل بودند و هنگامی که FOMO شروع به کار کرد، قیمت بانک به سرعت افزایش یافت. حتی در حال حاضر، همچنان با توجه به حجم معاملاتی که در 24 ساعت گذشته از 16 میلیون دلار عبور کرده است، علاقه زیادی مشاهده می شود.

با توجه به این موضوع، این احتمال وجود دارد که این میم کوین به اوج خود رسیده یا نزدیک است. با افزایش بیش از 2000 درصدی در حال حاضر، خرید در حال حاضر می تواند سرمایه گذاران دیرهنگام را پس از شروع روند نزولی، با ضرر مواجه کند، به خصوص در شرایط فعلی بازار.

با این حال، این امکان نیز وجود دارد که رالی قیمت متوقف نشود. در مورد سایر میم کوین ها مانند شیبا SHIB و دوج کوین DOGE نیز همینطور بود، که آنقدر رشد کرده بودند تصور می‌شد به اوج خود رسیده‌اند، اما به افزایش قیمت ادامه دادند.

در حال حاضر تنها چیزی که میتوان با اطمینان گفت این است که BONK قطعا به نقطه ای خواهد رسید که دیگر قادر به حفظ تبلیغات نباشد. هنگامی که این اتفاق می افتد، سرمایه گذاران باید انتظار داشته باشند که روند نزولی را مشاهده کنند.

همچنین بخوانید  هدفون بی سیم Fidelio T1 توسط شرکت فیلیپس معرفی شد

آیا فصل میم کوین ها بازگشته است؟

رشد BONK می‌تواند به راحتی افراد را گمراه کند که فکر کنند فصل میم کوین ها در حال بازگشت است، اما اینطور نیست. علاوه بر این، جدا از ارز دیجیتال مبتنی بر سولانا، در حال حاضر هیچ میم کوین دیگری در بازار افزایش نمی یابد.

به عنوان مثال، نمودار بزرگ‌ترین میم کوین در بازار، Dogecoin، ممکن است در حال حاضر کمی سبز باشد، اما در 24 ساعت گذشته تنها 1 درصد افزایش یافته است. در مورد Shiba Inu نیز همینطور است که در همان بازه زمانی تنها 1.10 درصد رشد داشته است.

برای مقایسه، طبق داده‌های Coinmarketcap، قیمت BONK تنها در روز گذشته بیش از 110 درصد افزایش یافته است. اگر این ارز دیجیتال منجر به آغاز بازار صعودی میم کوین ها شده باشد، در سایر کوین ها نیز سودهای مشابهی وجود خواهد داشت، اما قیمت این دارایی‌ها در این مدت رشدی نداشته است.

BONK در 25 دسامبر راه اندازی شد. ارزش بازار آن در زمان نگارش این مطلب 107 میلیون دلار است و بزرگترین میم کوین در اکوسیستم سولانا محسوب میشود. اما باید بدانید که این هیجانات در بازار ارزهای دیجیتال ماندنی نیستند اما در مورد ارز شیبا SHIBA شرایط می تواند به دلیل راه اندازی شیباریوم متفاوت باشد.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *