تبلیغات

تبلیغات

خرید سیمان از بورس کالا یا سیوان لند ؟

sivanland

امروزه خرید و فروش سیمان از طریق بورس کالا طرفداران زیادی پیدا کرده. اکثر انبوه‌سازان و حتی سازنده‌های خرد تمایل به تهیه سیمان از بورس کالا دارند. کمتر بودن قیمت سیمان در بورس کالا نسبت به بازار آزاد یکی از اصلی‌ترین دلایلی است که  انبوه‌سازان به سمت خرید آنلاین سیمان حرکت کرده‌اند.

خرید سیمان پاکتی تیپ 2 از طریق بورس کالا خود به دو قسمت تقسیم می شود. یک، برای خریدارانی که بخواهند به میزانی بیش از  100 تن سیمان خریداری کنند، که برای این کار باید کد بورسی کالایی تهیه کنند. و پس از اخذ مجوز های لازم اقدام به خرید سیمان مورد نظر از بورس کالا کنند.

دو، برای خریدارانی که بخواهند به مقادیری بین 10 تا 100 تن سیمان خریداری کنند. که این افراد می‌توانند تنها با داشتن کد بورسی و از طریق گواهی سپرده کالایی سیمان، پس از اخذ مجوز های لازم اقدام به خرید سیمان مورد نظر از بورس کالا کنند.

در بورس کالا تنها انواع محدودی از سیمان را می‌توان خریداری کرد. سیمان‌هایی که در بورس عرضه می شوند عبارتند از سیمان سفید، سیمان سیاه تیپ 2، سیمان خاکستری تیپ 5 و سیمان پوزولانی. از جمله شرکت‌های عرضه کننده سیمان در بورس هم می‌توان شرکت سیمان صوفیان، سیمان خوزستان، سیمان شرق، سیمان درود، سیمان مازندران و … اشاره کرد.

معایب و مزایای خرید سیمان از بورس کالا

پس از دریافت کد بورس کالا، شما می‌توانید در بورس کالا اقدام به خرید گواهی سپرده سیمان کنید. در نظر داشته باشید که این نوع گواهی قابل فروش نیست و حتما باید سیمان خریداری شده را از انبار تحویل بگیرید. در حالتی که نسبت به تحویل گرفتن سیمان خود امتناع کنید، بعد از دو هفته، روزانه نیم درصد قیمت سیمان به عنوان هزینه انبارداری دریافت می‌شود.

از سویی با در نظر گرفتن تفاوت قیمت سیمان در بازار و در بورس کالا، خرید سیمان به طور مستقیم و از بورس کالا به صرفه‌تر بوده و هزینه کمتری خواهد داشت. از سوی دیگر  افتتاح حساب در بورس کالا و خرید آنلاین گواهی سپرده کالایی سیمان نیازمند انجام مراحلی همچون: ثبت‌نام در سامانه سجام و اتمام مراحل ثبت نام، احراز هویت در سامانه سجام، مراجعه به کارگزاری و تمکیل فرایند ثبت نام است. با توجه به پیچیده و وقت‌گیر بودن مراحل دریافت کد بورس کالا تعداد زیادی از هموطنانمان هنوز ترجیح  به تهیه سیمان از بازار دارند.

سیوان لند بزرگ ترین بازار آنلاین صنعت ساختمان

سیوان لند ؛ پلتفرم آنلاین بازار صنعت ساختمان تمام تلاش خود را برای آنلاین کردن صنعت ساختمان انجام داده است. در سیوان لند شما می‌توانید تمام مصالح و تجهیزات مورد نیاز برای ساخت و ساز  را  از نظر قیمت و کیفیت مقایسه و بررسی کرده و نسبت به خرید آنلاین اقدام کنید.

همچنین بخوانید  عروسک موزیکال؛ محبوبترین اسباب بازی دخترانه از قدیم تا به امروز

سیوان لند

خرید سیمان از سیوان لند

سیمان یکی از پرکاربردترین و اساسی‌‌ترین مصالح ساختمانی بوده و  هست. سیوان لند نیز مانند دیجی کالا و ترب سعی کرده تا امکان خرید آنلاین سیمان را  برای آن دسته از عزیزانی که تمایلی به خرید سیمان از بورس کالا ندارند را فراهم کند. با این تفاوت که شما برای خرید سیمان از سیوان لند نیازی به دریافت کد بورسی ندارید، هم‌چنین قیمت تمام شده سیمان از قیمت بازار کمتر بوده و به قیمت سیمان در بورس کالا بسیار نزدیک است.

دیگر محصولات سیوان لند

همان‌طور که در قبل گفتیم سیوان لند سعی کرده تمام تجهیزات و مصالح مورد نیاز ساخت و ساز را برای شما فراهم کند. در سایت سیوان لند 7 دسته بندی اصلی مصالح ساختمانی، تاسیسات، دکوراسیون، ابزار و یراق، درب و پنجره، آهن آلات و آسانسور وجود دارد؛ که شما می‌توانید بر اساس نیاز خود محصول مورد نظر را پیدا کرده و نسبت به خرید آنلاین اقدام کنید.

محصولات پرطرفدار سیوان لند

بلوک هبلکس یکی از محصولاتی است که در سال‌های اخیر در بین انبوه‌سازان و سازندگان ایرانی محبوبیت  زیادی پیدا کرده است. بلوک سبک هبلکس در واقع یک نوع بتن هوادار اتوکلاوی است و از ترکیب کردن  و پختن آهک، سیمان، ماسه، سیلیس، آلمینیوم و آب به دست می‌آید.

بلوک‌های هبلکس وزن پایین‌تری نسبت به دیگر  بلوک‌ها و آجرها دارند. برای درک بهتر وزن بلوک هبلکس باید بگوییم که یک بلوک هبلکس با ابعاد 60 در 25 در 20 حجمی برابر با 46 آجر دارد اما وزن آن یک چهارم همین تعداد آجر است.

استفاده از بلوک هبلکس، به دلیل وزن کمتری که نسبت به دیگر  مصالح دارد، باعث کاهش وزن ساختمان می‌شود. و همین امر نیز سبب می‌شود تا در برابر زمین‌لرزه و تنش‌های بیرونی به ساختمان‌هایی که با بلوک هبلکس ساخته شده‌اند، خسارت کمتری وارد شود.

 عایق بودن در برابر گرما، سرما و صدا یکی دیگر از ویژگی‌های بارز بلوک هبلکس است که باعث محبوبیت این نوع بلوک سبک شده است. جالب است که بدانید به دلیل پایین بودن میزان هدایت گرما و انتقال آتش در بلوک اتوکلاو شده یا بلوک هبلکس، این نوع بلوک‌ها عایق خوبی برای آتش‌سوزی و جلوگیری از گسترش آتش هستند.

قیمت بلوک هبلکس

در سیوان لند شما می‌توانید ابعاد مختلف بلوک هبلکس و یا اتوکلاو شده را ببینید و پس از بررسی و مقایسه قیمت بلوک هبلکس نسبت به دیگر مصالح برای خرید آنلاین بلوک هبلکس اقدام کنید و محصولات خریداری شده را با بیشترین سرعت ارسال، در محل پروژه خود دریافت کنید.

همچنین بخوانید  کارآفرینی با تضمین موفقیت بدون هیچ سرمایه

منبع :

به نقل از خبرگزاری تسنیم :

https://www.tasnimnews.com/fa/news/1401/10/21/2835630/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%B3%DB%8C%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%B2-%D8%B3%DB%8C%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%84%D9%86%D8%AF

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *