تبلیغات

تبلیغات

برنامه آموزش زبان انگلیسی اندروید رایگان + فیلم های آموزشی

androein-englis5

مانند هر علم و دانش دیگر صحبت کردن به زبان های دیگر و یادگیری برخی زبان های خارجی می تواند مفید و پرکاربرد باشد. با آموزش زبان های خارجی مختلف مانند زبان انگلیسی می توانیم با دنیای اطراف و مردم سایر کشورهای جهان ارتباط برقرار کنیم و لازمه ی اینکار شروع یادگیری تکنیک ها و مهارت های مورد نیاز زبان انگلیسی است. در حال حاضر زبان انگلیسی بعنوان یک زبان بین المللی پر استفاده و مرسوم در دنیا بسیار مورد توجه قرار گرفته و در بسیاری از کشورها اولین زبانی که جهت آموزش پیشنهاد می شود زبان انگلیسی است.

افراد زیادی نیز هستند که برای ادامه تحصیل و استفاده از شرایط کسب و کار کشورهای دیگر باید با زبان انگلیسی آشنا باشند و در آزمون هایی مانند تافل و آیلتس نمره ی قبولی کسب کرده باشند. حال برای شروع یادگیری این زبان می خواهیم به سراغ یکی از روش های جدید و هوشمند برویم که آن هم استفاده از برنامه آموزش زبان انگلیسی اندروید رایگان می باشد و در ادامه برخی از مهمترین اپلیکیشن های فعال در این زمینه را معرفی کنیم.

مقدمه ای بر اهمیت یادگیری زبان انگلیسی

همانطور که گفتیم در دنیای ارتباطات و عصر تکنولوژی نیاز داریم تا بتوانیم با افراد و کشورهای دیگر براحتی ارتباط برقرار کنیم که لازمه ی آن یادگیری یک زبان بین المللی است و زبان انگلیسی در این زمینه پر استفاده ترین و پرکاربردترین زبان رسمی در دنیا شناخته شده است. علاوه بر این بسیاری از کتابهای آموزشی و مرجع و همچنین وبسایت های مطرح جهان اطلاعات خود را با زبان انگلیسی منتشر می کنند. البته نیاز به یک زبان واحد در سطح جهانی باعث شده است تا جایگاه زبان انگلیسی بیشتر مورد توجه قرار گیرد و هرکسی تلاش می کند تا از این قاعده پیروی کرده و حداقل با تمامی ساختار و دستورات زبان انگلیسی آشنا شود. پس اولین دلیل برای یادگیری زبان انگلیسی کاربرد و استفاده ی زیاد از آن می باشد.

دلیل دیگری که می خواهیم برای شروع آموزش زبان انگلیسی مطرح کنیم نیاز به ارتباط با افراد، شرکتها، مراکز آموزشی و دانشگاهی و غیره می باشد که باید تحت یک زبان واحد بتوانیم با مردمان سایر کشورها صحبت کنیم. این تقاضا در حال حاضر در بسیاری از کشورها هست که دانشجویان بخواهند در کشورهای پیشرفته مانند آمریکا، کانادا، انگلیس و غیره تحصیل کنند و یکی از قوانین موجود برای ادامه تحصیل در دانشگاه های کشورهای ذکر شده کسب مهارت کامل زبان انگلیسی و قبولی در آزمون های تافل و آیلتس می باشد که 2 مورد از مهمترین آزمون های شناخته شده در این زمینه می باشد و مورد تایید بسیاری از دانشگاه ها و کشورهای مختلف قرار گرفته است که شما می توانید با بهترین برنامه آموزش زبان انگلیسی رایگان در بسیاری از آزمون های زبان انگلیسی موفق شوید.

دلیل دیگری که نیاز داریم بتوانیم به زبان انگلیسی مسلط شوید مسافرت به کشورهای انگلیسی زبان است. البته برخی از کشورهای پیشرفته و صنعتی برای ارائه ویزای مسافرتی، مدرک تسلط به زبان انگلیسی را می خواهند و مسافران بسته به موضوع سفر خود چه بصورت کاری و چه بصورت تفریحی باید با حداقل معلومات مورد نیاز این زبان آشنایی داشته باشند تا بتوانند شرایط حضور در کشورهای دیگر را اخذ کنند. در کنار این موضوع اگر بخواهیم به هر نقطه از جهان مسافرت کنیم دیگر نیاز نخواهیم داشت تا از راهنمای تور و مترجم استفاده کنیم که این مزیت می تواند هزینه های سفر را برای مسافران کاهش دهد.

حال که با دلایل مهم و قابل تامل برای یادگیری زبان انگلیسی آشنا شدیم نیاز است تا از روش های مناسبی مانند استفاده از برنامه آموزش زبان انگلیسی اندروید رایگان فراگیری این زبان پرکاربرد را شروع کنیم و بصورت تخصصی به تحصیل و کار در کشورهای صنعتی و پیشرفته تر ادامه دهیم. مطمئنا یکی از موارد مهم در رزومه ی کاری هرکسی توانایی برقراری ارتباط و مکالمه به زبان های خارجی مخصوصا زبان انگلیسی است که شامل تمامی افراد می شود و جهت کسب شغل بهتر و ارتباط با کارفرمایان و مشتریان می تواند نقش مهمی داشته باشد.

 

آموزش زبان انگلیسی

مزایا و ویژگی های یادگیری زبان انگلیسی

بعد از آشنا شدن با اهمیت و دلایل مختلف یادگیری زبان انگلیسی می خواهیم به برخی از مزایا و ویژگی های یادگیری زبان انگلیسی اشاره کنیم که هرکدام می تواند برای گروهی از افراد مفید باشد.

آموزش و تحصیل

یکی از مهمترین مزایا و ویژگی هایی که با یادگیری زبان انگلیسی می توانیم به آن دست پیدا کنیم برای دانشجویان و محصلین سطوح عالی است که دیگر نیاز ندارند از کتاب های ترجمه شده استفاده کنند و می توانند از کتب مرجع و جامع در هر رشته ی تحصیلی به زبان اصلی بهره ببرند. اگر شما هم تمایل دارید در مدت زمان کوتاهی با زبان انگلیسی بصورت کاربردی آشنا شوید پیشنهاد ویژه ما دریافت آموزش زبان انگلیسی فرادرس می باشد، برای دریافت این مجموعه آموزشی می توانید به لینک زیر مراجعه فرمایید:

شرکت در کنفرانس و سمینارها

مزیت مهم دیگری که در مورد آموزش زبان انگلیسی می تواند به کمک ما بیاید این است که اگر بخواهیم بعنوان شرکت کننده در یک سمینار و کنفرانس بین المللی مطابق با شغل و رشته ی تحصیلی مان شرکت کنیم دیگر نیاز نخواهیم داشت تا از مترجم و سخنگو برای این منظور استفاده کنیم و می توانیم بدون هیچ کم و کاستی بصورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای مطالب و محتوای آموزشی را دریافت کنیم.

صحبت کردن و برقراری ارتباط

ویژگی اصلی دیگری که هر زبان آموزی به دنبال آن می باشد هنر صحبت کردن و مکالمه به زبان انگلیسی می باشد که به عموم مردم توانایی آشنایی با تلفظ صحیح لغات و کلمات را می دهد تا بتوانند با ساکنین کشورهای دیگر براحتی همصحبت شوند و ارتباط برقرار کنند. البته این صحبت کردن نیاز نیست حتما بصورت حضوری باشد و می توانیم از نرم افزار چت و گفتگوی مختلفی برای این منظور استفاده کنیم.

 

آموزش زبان انگلیسی

سفر و گردشگری

در آخر باید به مزیت مهم سفر و گردشگری اشاره کنیم که بتوانیم بدون استفاده از یک همراه و مترجم به کشورهای مختلفی سفر کنیم و با فرهنگ و آداب و رسوم آنها آشنا شویم. کسب مهارت های مورد نیاز برای یادگیری زبان انگلیسی شامل توانایی خواندن، شنیدن، نوشتن و صحبت کردن است که تمامی آنها می تواند درک روشنی از ارتباط با مردمان سایر کشورها به مسافران و گردشگران بدهد که برای اینکار می توانیم با استفاده از برنامه آموزش زبان انگلیسی اندروید رایگان به هدف خود برسیم.

روش ها و متدهای آموزش زبان انگلیسی

حال که با مزایا و ویژگی های کاربردی آموزش زبان انگلیسی آشنا شدیم می خواهیم به روش ها و شیوه های مهم موجود برای یادگیری زبان انگلیسی اشاره کنیم تا هر فردی بنا به شرایط خود از آنها استفاده کند.

حضور در کلاس های آموزشی

یکی از شیوه هایی که می توانیم برای یادگیری زبان انگلیسی اقدام کنیم حضور در کلاس های آموزشگاهی است که می توانیم با استفاده از تدریس اساتید با تجربه و زبده ای که تدریس دوره های زبان انگلیسی را تدریس میکنند آموزش این زبان را پیگیری کنیم. از مزایای خوب این روش آن است که می توانیم در کنار سایر افراد علاقمند به یادگیری زبان انگلیسی حاضر شویم و برای بعضی از مهارت ها مانند صحبت کردن از آنها کمک بگیریم. ولی برخی از محدودیت ها هم برای این روش وجود دارد مانند محدودیت در زمان و مکان و اینکه بدون حضور در کلاس ها نمی توانیم فهم و درک کاملی از مطالب تدریس شده داشته باشیم. سایر معایبی که می توانیم برای این روش نام ببریم عبارتند از :

  • استاد محور بودن کلاس ها
  • نبود منابع نامحدود برای آموزش
  • اجبار و الزام افراد برای حضور در کلاس
  • هزینه و شهریه های بالای آموزشی
  • صرف هزینه و زمان برای حضور در کلاس

یادگیری غیر حضوری با ویدیو کنفرانس

بعد از اینکه در مورد برخی معایب کلاس های حضوری گفتیم میخواهیم به معرفی روش دیگری بپردازیم که در آن می توانیم آموزش زبان انگلیسی را به صورت غیر حضوری و با استفاده از ویدیو کنفرانس انجام دهیم. با این شیوه می توانیم از تماس تصویری استفاده کنیم که در آن اساتید آموزش زبان از راه دور دوره های آموزشی را به دانشجویان تدریس می کنند. از مشکلات این روش هم می توان به در اختیار نداشتن شرایط اتصال به این اینترنت و سایر وسایل ارتباطی اشاره کرد.

آموزش با اپلیکیشن های موبایلی رایگان

ولی روش بهتر و جدیدتری که برای آموزش زبان انگلیسی مورد توجه قرار گرفته است مربوط به استفاده از برنامه آموزش زبان انگلیسی اندروید رایگان می باشد. به این صورت که دیگر نیازی به برگزاری کلاس ها بصورت حضوری و غیرحضوری نیست و تنها کافیست که با استفاده از گوشی های اندرویدی خود اپلیکیشن هایی که در ادامه معرفی می کنیم را نصب کنید و بدون اینکه هزینه ای را پرداخت کنید بتوانید از مزایا و ویژگی های آنها بهره مند شوید. برخی نکات خوبی که برای استفاده از نرم افزارهای موبایلی می توانیم بگوییم مربوط به آفلاین بودن برخی از آنها که نیازی به اتصال دائمی به اینترنت نیست و همچنین در هر زمان و مکانی می توانیم دوره های آموزشی را پیگیری کنیم. حال در ادامه می خواهیم برخی از مهمترین برنامه های آموزش زبان انگلیسی مناسب برای اندروید را معرفی کنیم.

آشنایی با برنامه آموزش زبان انگلیسی اندروید رایگان

حال که با برخی از محدودیت های روش های آموزشی سنتی آشنا شدیم می خواهیم در ادامه به بررسی برخی از اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی بپردازیم و با ویژگی های هرکدام آشنا شویم.

 

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی با اپلیکیشن بوسو (Busuu)

از جمله نرم افزارهایی که با استفاده از آن می توانیم آموزش زبان انگلیسی را بصورت اصولی و با استفاده از متد نوین آموزشی پیگیری کنیم اپلیکیشن بوسو است. نه تنها برای آموزش زبان انگلیسی بلکه برای یادگیری بسیاری از زبان های دیگر نیز می توانیم از این نرم افزار بهره ببریم. شیوه های یادگیری در این نرم افزار مورد تایید کارشناسان و اساتید آموزش زبان قرار گرفته است و دانشجویان زیادی می توانند از آن برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده کنند.

از ویژگی های عالی این برنامه وجود قسمت های مختلف جهت آموزش مکالمه و لغات انگلیسی است که می توانیم بصورت عامیانه به صحبت کردن بپردازیم و با تمامی تکنیک های مورد نیاز آشنا شویم. در حال حاضر این نرم افزار بصورت کاملا عرضه و منتشر می شود و برای نصب و راه اندازی بهترین برنامه آموزش زبان انگلیسی رایگان و نسخه ی اندرویدی آن می توانید به فروشگاه گوگل پلی مراجعه کنید.

 

آموزش زبان انگلیسی

اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس

یکی از برنامه هایی که سرفصل های آموزشی آن نه تنها برای آموزش زبان انگلیسی حتی برای آموزش زبان های خارجی دیگر مانند زبان فرانسوی، آلمانی، چینی، ترکی استانبولی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس می باشد که تمامی فارسی زبانان در سراسر جهان می توانند از این نرم افزار استفاده کنند. از مزایای خوب این برنامه وجود بیش از 20000 ساعت فیلم آموزشی است که بصورت آنلاین و کاملا تخصصی در اختیار کاربران و دانشجویان قرار گرفته است. برای دانلود این اپلیکیشن برای گوشی های با سیستم عامل اندروید و IOS کافیست به لینک زیر مراجعه کنید:

آموزش زبان انگلیسی با اپلیکیشن رایگان دولینگو (Doulingo)

اگر بخواهیم به یکی از مهمترین و پر امکانات ترین اپلیکیشن های موجود جهت آموزش زبان های خارجی مختلف مخصوصا زبان انگلیسی اشاره کنیم باید اپلیکیشن دولینگو را در بالاترین رتبه ها قرار دهیم. محبوبیت بالای این نرم افزار باعث شده است که در حال حاضر در فروشگاه اندرویدی گوگل پلی بیش از 100 میلیون دانلود شود و کاربرانی زیادی برای استفاده از این برنامه در آن ثبت نام کنند. با استفاده از متد آموزشی و برنامه ریزی خاصی که در این برنامه قرار داده شده است تنها با 5 دقیقه در روز می توانید به مهارتهای برتر در زمینه یادگیری زبان انگلیسی برسید.

از دیگر ویژگی های خوب اپلیکیشن دولینگو می توانیم به انجمن چت و گفتگوی بین اعضای این نرم افزار اشاره کرد که توانسته است ارتباط تعاملی خوب و کاملی را بین کاربران آن ایجاد کند و زبان آموزان می توانند به زبان مادری با انگلیسی زبان ها براحتی صحبت کنند و تجربه ی خوبی از همزبانی با آنها کسب کنند. در حال حاضر برای دانلود و استفاده از برنامه آموزش زبان انگلیسی اندروید رایگان دولینگو می توانید به فروشگاه گوگل پلی مراجعه کنید و یکی از کاربران پرتعداد این اپلیکیشن باشید.

کلام آخر درباره برنامه آموزش زبان انگلیسی اندروید رایگان

در این مقاله سعی کردیم درباره دلایل با اهمیت یادگیری زبان انگلیسی صحبت کنیم و همچنین با برخی از متدها و روش های آموزش زبان انگلیسی بخوبی آشنا شویم. به یکی از روش های جدید در اینباره اشاره کردیم که آنهم بهره بردن از برنامه آموزش زبان انگلیسی اندروید رایگان می باشد تا در کمترین زمان ممکن با تمامی گرامر و لغات این زبان آشنا شویم. در ادامه پیشنهاد می کنیم برای تقویت مهارت های مرتبط با زبان های خارجی از جمله زبان انگلیسی که به آنها نیاز دارید از منابع ارزشمندی مانند فیلم های آموزشی فرادرس و اپلیکیشن اندرویدی آن استفاده کنید و از تجارت اساتید و کارشناسان زبان در این پلتفرم آموزشی بهره مند شوید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *