تبلیغات

تبلیغات

فروش ابزار صافکاری دست دوم در تهران

safkaridast2

با توجه به آمار بالای تصادفات رفع فرورفتگی ها و برجستگی های بدنه خودرو در سال های اخیر اهمیت بیشتری پیدا کرده است. بازار کار صافکاری های حرفه ای و تخصصی نیز در این روزها رونق پیدا کرده است و نیاز صافکار ها به ابزارآلات صافکاری روز به روز بیشتر می شود. خرید ابزار صافکاری دست دوم سالم یکی از کارهایی است که صافکار ها می توانند برای صرفه جویی در هزینه ها و خرید دستگاه های صافکاری بیشتر انجام دهند. در این صفحه اطلاعات لازم را در مورد فروش ابزار صافکاری دست دوم در تهران به شما خواهیم داد.

اگر میخواهید باکیفیت ترین ابزار و لوازم صافکاری را با خدمات پس از فروش و گارانتی خریداری کنید می توانید با مراجعه به صفحه لوازم صافکاری لیستی از پرکاربردترین ابزار های صافکاری را مشاهده و با مطالعه اطلاعات آن ها اقدام به خرید نمایید.

فروش ابزار صافکاری دست دوم تهران

با خرید ابزار صافکاری دست دوم شما می توانید با پرداخت هزینه ای کمتر پیشرفته ترین و به روز لوازم صافکاری را خریداری کنید و از آن ها برای رفع تورفتگی ها و آسیب های بدنه خودرو استفاده کنید. فروش ابزار صافکاری دست دوم در تهران یکی از تخصصی ترین فعالیت هایی است که مجموعه اتوصافکار انجام می دهد.

شما می توانید با مراجعه به سایت اتوصافکار با اطمینان از اصالت کالا و با قیمتی مناسب تمامی دستگاه ها و ابزارآلات صافکاری دست دوم را خریداری کنید.

مجموعه اتوصافکار با حضور ده ها کارشناس خبره در این حوزه کلیه ابزارآلات دست دوم را بررسی کرده و در صورتی که ابزارآلات کیفیت لازم را داشته باشند در لیست فروش لوازم صافکاری دست دوم قرار میگیرند.

به همین دلیل شما می توانید با اطمینان از کیفیت و سلامت کالا آن را خریداری نمایید. البته شما باید این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که فروش ابزار صافکاری دست دوم صرفا محدود به شهر تهران نیست و اتوصافکار فعالیت خود را گسترش داده است و شما می توانید در سراسر ایران از محصولات با کیفیت صافکاری دست دوم اتوصافکار بهره مند شوید.

مزایا خرید ابزار صافکاری دست دوم

مزایا خرید ابزار صافکاری دست دوم

یکی از سوالاتی که ممکن است برای شما مطرح شود این است که خرید لوازم صافکاری دست دوم از اتوصافکار چه مزایایی نسبت به سایر فروشگاه ها دارد. ویژگی منحصر به فرد اتوصافکار این است که به صورت تخصصی در حوزه صافکاری فعالیت میکند. به همین دلیل بهتر می تواند کیفیت و سلامت محصولات صافکاری را تشخیص دهد و محصولات باکیفیت تری را به مشتریان ارائه دهد.

همچنین بخوانید  بهترین آبمیوه گیری بوش را از باماکالا بخواهید

در مجموعه اتوصافکار ده ها مرکز صافکاری فعالیت دارند و شما می توانید حتی برای یافتن معتبرترین و نزدیک ترین مراکز صافکاری نیز به صفحه صافکاری مراجعه کنید و یا اگر صاحب مرکز صافکاری، نقاشی و تعمیرات خودرو هستید می توانید در سایت اتوصافکار کسب و کارتان را به کاربران معرفی کنید و در لیست معتبرترین مراکز خدمات خودرو قرار گیرید.

از دیگر مزایا خرید ابزار صافکاری دست دوم اتوصافکار بهره مندی از مشاوره رایگان می باشد. شما می توانید از کارشناسان صافکار ما مشاوره تخصصی دریافت کنید و بهترین ابزار صافکاری که متناسب با کاربرد تان است را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

دیگر مزیت خرید وسایل کامل صافکاری دست دوم از اتوصافکار این است که در صورتی که کار با این ابزار را بلد نباشید می توانید در دوره های آموزشی با امکان دریافت مدرک فنی حرفه ای  بین المللی شرکت کنید. به این ترتیب هم می توانید وسایل صافکاری دست دوم ارزان خریداری کنید و هم می توانید کسب و کار خود را با دانش و تکنیک های به روز صافکاری بهبود بخشید.

انواع ابزارآلات صافکاری دست دوم

برای خرید ابزار صافکاری دست دوم ارزان مهمترین مسئله ای که باید در نظر داشته باشید نوع ابزاری است که نیاز دارید بخرید. شما باید به عنوان یک صافکار حرفه ای با انواع روش های صافکاری آشنایی داشته باشید و تلاش کنید با استفاده از انواع ابزار های پرکاربرد صافکاری بیشترین کارایی را از آن ها دریافت کنید. به طور کلی صافکاری به دو روش صافکاری بی رنگ و صافکاری با رنگ انجام می شود. در صورتی که میزان آسیب بدنه کم باشد و صافکار حرفه ای باشد می تواند به روش های صافکاری بدون رنگ ایرادات بدنه خودرو را ترمیم کند. یکی از این روش ها صافکاری pdr می باشد که در ادامه ابزار های مخصوص روش های صافکاری را بررسی میکنیم.

  • انواع ابزارآلات صافکاری سبک یا صافکاری بدون رنگ دست دوم

یکی از روش هایی که برای صافکاری بدون رنگ استفاده می شود صافکاری پی دی آر است. در این روش از میله های pdr و دستگاه پی دی آر استفاده می شود که در میان صافکار ها طرفداران زیادی دارد زیرا نتیجه کار با استفاده از ابزار های pdr بسیار رضایت بخش است و می تواند سبب جلب رضایت بیشتر مشتری شود. اگر شما هم میخواهید باکیفیت ترین دستگاه های پی دی آر را با قیمتی مناسب و گارانتی خریداری کنید می توانید به صفحه دستگاه PDR مراجعه کنید.

همچنین بخوانید  نکته های مهم برای انتخاب لاستیک اتومبیل

از دیگر ابزارآلات صافکاری بدون رنگ دست دوم میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مشتی و قالب تنه
  • میله های صافکاری
  • دستگاه صافکاری هاتباکس
  • دستگاه صافکاری لیزری
  • تگرگ کشی چسبی
  • دستگاه صافکاری با چسب حرارتی

اگر شما قصد خرید هریک از این دستگاه ها را دارید و میخواهید از خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر بهره مند شوید می توانید به صفحه دستگاه صافکاری مراجعه کنید.

  • ابزارآلات صافکاری دست دوم سنگین و یا صافکاری با رنگ

در مواقعی که میزان آسیب به بدنه خودرو زیاد باشد ابتدا نیاز است به روش های صافکاری بدون رنگ بخش های آسیب دیده صاف و صیقلی شوند و در مرحله بعد نیاز است با استفاده از ابزار خاص سطح بدنه صاف و صیقلی شده و برای نقاشی خودرو آماده گردد. از ابزار صافکاری دست دوم برای صافکاری با رنگ میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سمباده و بتونه
  • دستگاه جوش
  • پولیش
  • خشک کن موضعی رنگ
  • شاسی کش
  • پمپ رنگ
  • لوازم بتونه کار

قیمت ابزار صافکاری دست دوم

قیمت ابزار صافکاری دست دوم

برای آن که بتوانید پرکاربردترین ابزارآلات صافکاری دست دوم را خریداری کنید ابتدا باید مشاوره تخصصی در این حوزه دریافت کنید تا بتوانید متناسب با کاربرد تان مناسب ترین دستگاه و ابزار را خریداری نمایید. از مهمترین مسائلی که برای خرید دستگاه صافکاری دست دوم باید در نظر داشته باشید قیمت آن می باشد.

قیمت ابزار صافکاری دست دوم در اتوصافکار از سایر مراکز فروش ارزان تر و مناسب تر می باشد زیرا ما تلاش میکنیم کمترین سود را روی ابزار خود داشته باشیم و ترجیح ما ارائه ابزارآلات صافکاری سالم و با کیفیت دست دوم به مشتریان می باشد. شما با خرید لوازم دست دوم صافکاری از اتوصافکار می توانید این اطمینان را داشته باشید که محصول کارایی خوبی دارد و کاملا سالم است و شما می توانید برای مدت ها از آن استفاده کنید. همچنین می توانید این اطمینان را داشته باشید که با خرید انواع ابزار صافکاری دست دوم از اتوصافکار در صورت نیاز می توانید از آموزش های تخصصی صفر تا صد کار با آن دستگاه ها نیز بهره مند شوید و به صورت کامل کار با وسایل کامل صافکاری را نیز یاد بگیرید.

اگر سوالی در مورد نحوه خرید ابزار دست دوم صافکاری دارید می توانید با همکاران ما در اتوصافکار تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *