تبلیغات

تبلیغات

لذت اقامت در لوکس ترین هتل تهران

spinasplus

اگر به فکر اقامت در هتلی لوکس و لاکچری هستید، هتل اسپیناس پالاس تهران بهترین گزینه برای اقامت شما است که روزهای سفرتان را با خاطراتی شیرین و هیجان انگیز ترکیب می کند.

هتل اسپیناس پالاس تهران در منطقه سعادت آباد و خیابان بهرود قرار دارد که یکی از آرام ترین و بهترین مناطق تهران است. از گذشته تاکنون منطقه سعادت آباد تهران، به عنوان یکی از مناطق خوش آب و هوا و سطح بالا شناخته شده است و به همین دلیل، بسیاری از برج های لاکچری در این منطقه قرار دارند. زمانی که به خیابان بهرود سعادت آباد بروید، ساختمان بلند هتل اسپیناس پالاس را مشاهده خواهید کرد که از تمام ساختمان های اطرافش بلندتر و باشکوه تر است.

امکانات رفاهی متنوع هتل اسپیناس پالاس تهران

با اقامت در هتل اسپیناس پالاس تهران، از خدماتی مانند باشگاه ورزشی، استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ، مرکز خرید، فروشگاه، آرایشگاه، سالن بیلیارد، زمین بازی، بیزینس روم، کافی شاپ و رستوران های بزرگ بهره‌مند خواهید شد و لحظات بسیار خوبی را در این هتل تجربه خواهید کرد.

به قدری امکانات و خدمات این هتل متنوع است که با یک بار اقامت در هتل اسپیناس پالاس به مشتری دائم این هتل تبدیل می شوید و در سفرهای بعدی خود نیز این هتل را برای اقامتتان انتخاب خواهید کرد.

هتل اسپیناس پالاس، هتلی باشکوه در پایتخت ایران

شکوه و عظمت در تمام بخش های هتل اسپیناس پالاس به وضوح قابل مشاهده است و این هتل از راحت ترین مکانها برای اقامت مسافران است.

قطعا یکی از مهمترین موارد برای رزرو هتل در تهران، راحتی اتاق ها و سوئیت های هتل است. در هتل اسپیناس پالاس بهرود، انواع اتاق های یک تا سه تخته وجود دارد که با بهترین وسایل مانند تخت خواب، مبلمان، میز و صندلی، میز آرایش، فرش، پرده و لوازم تزئینی دکوراسیون شده اند.

سوئیت های هتل اسپیناس پالاس از جمله لوکس ترین سوئیت های ایران هستند که راحتی و لذت حضور در خانه های شخصی را برای شما تداعی می کنند. در سوئیت های هتل اسپیناس پالاس، سرویس مبلمان، تخت خواب، اتاق کار، میز و صندلی اختصاصی، اینترنت پرسرعت، میز ناهارخوری، جکوزی، حمام اختصاصی و… وجود دارد.

چشم انداز اتاق ها و سوئیت های هتل اسپیناس پالاس بهرود، رو به کوه های شمال تهران است و منظره زیبایی دارد.

این هتل پنج ستاره، بسیار تمیز است؛ زیرا خدمات نظافت و خانه داری به صورت شبانه روزی انجام می شود و تمیزی تمام بخش های این هتل مانند واحدهای اقامتی، رستوران ها، لابی، کافی شاپ، مجموعه ورزشی، مرکز خرید و… به وضوح قابل مشاهده است.

همچنین بخوانید  دیجیکسو فاش کرد: خرید اندروید باکس و 11 نکته فوق العاده مهم در خرید آن

لوکس ترین هتل تهران

رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران از سامانه سفربازی

برای رزرو هتل اسپیناس پالاس سعادت آباد، شما می توانید به سامانه سفربازی مراجعه کنید و اتاق و سوئیت دلخواه خود را در این هتل لوکس و شیک رزرو کنید. در سفربازی می توانید عکسهای باکیفیت هتل اسپیناس پالاس را مشاهده کنید و اتاق یا سوئیت دلخواهتان را با بهترین قیمت رزرو کنید.

امکانات و خدمات هتل اسپیناس پالاس، بسیار کامل و متنوع است و این هتل از برترین هتل های شهر تهران محسوب می شود. با اقامت در هتل اسپیناس پالاس بهرود، اقامتی دلنشین و خاطره انگیز را در این هتل تجربه خواهید کرد و روزهای سفرتان را در یکی از لوکس ترین هتلهای ایران سپری خواهید کرد.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *