تبلیغات

تبلیغات

آموزش خرید اکانت پرمیوم تریدینگ ویو

tradingview

افرادی که درزمینۀ سرمایه‌گذاری و تحلیل بازارهای مالی مانند بازار فارکس، فیوچر و ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کنند، احتمالاً با نام مهم تریدینگ ویو نسبتا آشنایی دارند و می‌دانند که تریدینگ ویو یک پلتفرم برای تجزیه و تحلیل دارایی‌های بازارهای مالی است. سرمایه‌گذاران بازارهای مالی از طریق نمودارها و امکانات تریدینگ ویو می‌توانند به تحلیل تکنیکال بازار مربوطه بپردازند.

بسیاری از این افراد علاقه‌مندند تا با این پلتفرم بیشتر کار کنند و از مزایای آن در تحلیل بازارها بهره ببرند. از طریق خرید اکانت تریدینگ ویو شما می‌توانید به‌صورت لحظه‌ای اطلاعاتی را درزمینۀ تغییرات قیمت و اتفاقاتی که در بازارهای مالی می‌افتد مطلع شوید. برای کار با این پلتفرم اولین کاری که باید انجام شود این است که اکانت‌های مختلف آن توسط فعالان بازارهای مالی خریداری شود. نسخۀ پرمیوم تریدینگ ویو امکانات گسترده‌ای دارد که بسیاری از فعالان بازارهای مالی را علاقه‌مند به استفاده از این پلتفرم کرده‌است. در این مطلب قصد داریم شما را با نحوۀ خرید اکانت پرمیوم تریدینگ ویو آشنا کنیم.

خرید اکانت پرمیوم

 

انواع اکانت تریدینگ ویو

همان‌طور که می‌دانید، تریدینگ ویو از محبوب‌ترین و بهترین ابزارهای مربوط به تحلیل تکنیکال و نمودارسازی در بازارهای مالی است. چه افراد مبتدی و چه افراد حرفه‌ای از خدمات و ابزارهای مفیدی برای معامله در این پلتفرم بهره‌ می‌برند. این ابزار دارای یک نسخۀ اصلی رایگان و 3 طرح مختلف با امکانات ویژه است. برای استفاده از طرح‌های غیر اصلی آن باید هزینه‌ای را به‌عنوان اشتراک ماهانه یا سالانه پرداخت کرد. معمولاً معامله‌گران تمایل دارند که به دلیل وجود محدودیت‌هایی در نسخۀ اصلی، از طرح‌های پولی این ابزار استفاده کنند. تریدینگ ویو به‌طورکلی دارای چهار نوع طرح Basic، Pro، Pro+، Premium است. طرح پایه یا Basic امکان خرید اکانت تریدینگ ویو رایگان را برای کاربران فراهم کرده‌است. معامله‌گران از طریق طرح‌های غیرپایه ابزار تریدینگ ویو، می‌توانند معاملات و تحلیل‌های حرفه‌ای و جامعی را درزمینۀ فارکس، ارزهای دیجیتال ازجمله بیت کوین، فارکس، بازارهای سهام بین‌المللی و … انجام دهند. قبل از این کار باید دربارۀ نحوه خرید اکانت تریدینگ ویو و اکانت‌های دیگر آن اطلاعات کافی را به‌دست آورند.

  • طرح Basic

طرح بیسیک تریدینگ ویو بیشتر برای مبتدیان کاربرد دارد. برای شروع معامله در این طرح امکانات، ابزارها، داده‌ها و اطلاعاتی گنجانده شده‌است که نیازهای کاربران مبتدی را برآورده می‌کند.

امکانات طرح پایه تریدینگ ویو به‌صورت زیر است:

  1. دسترسی به اطلاعات لحظه‌ای سهام و بازارهای خارجی؛

  2. در دسترس بودن بیش از ۱۰ هزار شاخص فنی؛

  3. غربالگری سهام؛

  4. دسترسی به نظرات معامله‌گران سراسر جهان؛

  5. هشدارهای معاملاتی؛

  6. پوشش بیش از ۵۰ ابزار طراحی هوشمند؛

  7. امکان انجام معاملات کاغذی جهت آزمون استراتژی‌های معاملاتی.

همچنین بخوانید  حل ارور cannot find 640*480 video mode در بازی gta

خرید اکانت پرمیوم

  • طرح Pro

در طرح پرو امکانات و ویژگی‌های بیشتری نسبت به طرح پایه برای کاربرانی که حرفه‌ای‌تر هستند وجود دارد. درواقع این طرح یک مرحله بالاتر از طرح پایه است. قابلیت‌های ویژه این پلن شامل موارد زیر است:

  1. ارائه گزینه‌های فیلترینگ قدرتمند؛

  2. پرداخت سود سهام؛

  3. عملکرد دوره؛

  4. قابلیت استفاده از ۵ الگوی نمودار ذخیره‌شده؛

  5. امکان تعریف ۱۰ هشدار معاملاتی؛

  6. شخصی‌سازی واچ لیست‌ها.

  • طرح Pro+

طرح پرو پلاس تریدینگ ویو مشابه طرح پرو است با یک سری امکانات بیشتر، از ویژگی‌های اضافی این پلن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تعریف و امکان استفاده از ۱۰ شاخص به طور همزمان در یک نمودار؛

  2. ارتقای هشدارهای معاملاتی به ۳۰ زنگ آلارم؛

  3. امکان نمایش ۴ نمودار مختلف در یک پنجره به‌طور همزمان؛

  4. امکان دریافت گزارش از تحلیل‌های انجام‌شده؛

  5. ترکیب شاخص‌ها با یکدیگر؛

  6. قابلیت سفارشی کردن فرمول‌ شاخص‌های مختلف و اعمال تغییر تنظیمات در هر یک از آن‌ها؛

  7. امکان استفاده از یک اکانت روی ۲ دستگاه به‌طور همزمان؛

  • طرح Premium

کامل‌ترین طرح تریدینگ ویو طرح پریمیوم است که از طریق آن کاربران می‌توانند به تمامی ویژگی‌های این پلتفرم دسترسی کامل داشته باشند. برای استفاده از این ویژگی‌ها که در زیر به آن‌ها اشاره شده‌است، لازم است که شما اکانت پریمیوم تریدینگ ویو را خریداری کنید.

  • دسترسی به ۲۵ شاخص فنی در هر نمودار؛

  • قابلیت استفاده از ۸ نمودار در هر پنجره؛

  • ارتقای هشدارهای معاملاتی به ۴۰۰ زنگ هشدار‌دهنده؛

  • امکان استفاده از یک اکانت روی ۵ دستگاه به‌طور همزمان؛

  • سفارشی‌کردن شاخص‌ها؛

  • امکان مشاهدۀ چند بازۀ زمانی معاملاتی به‌طور همزمان؛

  • امکان استفاده از تایم فریم‌های ثانیه‌ای

خرید اکانت پرمیوم

انواع روش خرید طرح پریمیوم تریدینگ ویو

خرید اکانت تریدینگ ویو به روش‌های مختلفی صورت می‌گیرد. لطفا در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با راه‌های مختلف خرید اکانت پریمیوم تریدینگ ویو آشنا شوید.

 

  • نحوۀ خرید اکانت پریمیوم تریدینگ ویو به‌صورت رایگان

برخی از سایت‌ها و کارگزاری‌های آنلاین هستند که به‌عنوان سایت اکانت ۷۲۴ تریدینگ ویو امکان خرید اکانت تریدینگ ویو طرح پریمیوم را به‌صورت رایگان برای کاربران خود فراهم کرده‌اند به‌عنوان مثال، بروکر Fyers این امکان را به کاربران خود می‌دهد که با ساخت اکانت در سایتش از تمامی امکانات تریدینگ ویو پریمیوم به‌صورت رایگان استفاده کنند. معامله‌گران بازار فارکس از طریق ثبت‌نام در FXCM، می‌توانند به مدت یک سال به‌صورت رایگان از امکانات طرح پریمیوم تریدینگ ویو استفاده کنند.

  • روش خرید اکانت پریمیوم تریدینگ ویو به‌صورت مستقیم

از طریق ثبت‌نام در خود سایت tradingview نیز می‌شود اکانت پریمیوم تریدینگ ویو را خریداری کرد. این روش رایگان نیست و به‌صورت مستقیم و از طریق حساب‌های بین‌المللی واریز هزینه انجام شده و ثبت‌نام صورت می‌گیرد.

  • نحوۀ خرید اکانت پریمیوم از سایت تریدینگ ویو

برای ثبت‌نام در سایت و خرید اکانت تریدینگ ویو به‌صورت مستقیم باید یکی از حساب‌های گوگل، فیس بوک، توییتر، یاهو و یا لینکدین را داشته باشید. ابتدا باید از طریق یکی از این حساب‌ها در سایت ثبت نام کنید و پس از آن با ورود به حساب کاربری خود اقدام به خرید اکانت پریمیوم با پرداخت هزینۀ ماهانه یا سالانه کنید.

  • نحوۀ خرید اکانت پریمیوم تریدینگ ویو به‌صورت غیرمستقیم

خرید اکانت پریمیوم تریدینگ ویو به این معنی است که شما از طریق یک‌سری سایت‌های واسطۀ داخلی اقدام به خرید این اکانت می‌کنید به‌عنوان مثال، سایت اکانت ۷۲۴ یک مرجع خرید اکانت تریدینگ ویو است. شما در این روش از طریق پرداخت مبلغی، یک اکانت پریمیوم را به‌راحتی و بدون دردسر خریداری می‌کنید. در این روش دیگر نیازی به گذر از پروسۀ پیچیده خرید به روش‌های دیگر و دردسرهای مربوط به واریز بین‌المللی هزینۀ خرید نیست. سایت‌های دیگری مانند ایرانیکارد، بایننسفا، آی‌آرپریمیوم و … نیز هستند که به‌عنوان واسطۀ خرید اکانت عمل می‌کنند.

همچنین بخوانید  5 روش حل مشکل کار نکردن و از کار افتادن دکمه های اندروید

علاوه‌بر استفاده از روش‌های بین‌المللی برای پرداخت هزینه خرید اکانت تریدینگ ویو در این سایت‌ها، از طریق ارز دیجیتال نیز می‌توان به خرید انواع اکانت‌های این ابزار اقدام کرد.

  • خرید اکانت تریدینگ ویو با ارز دیجیتال

همان‌طور که گفته شد، معامله‌گران بازارهای مالی از طریق پرداخت هزینه با انواع ارزهای دیجیتال نیز می‌توانند حق اشتراک سالانۀ این پلتفرم را دریافت کنند. ارزهای دیجیتالی که می‌توان برای خرید اکانت پریمیوم یا اکانت‌های دیگر تریدینگ ویو استفاده کرد شامل موارد زیر است:

  1. ارز بیت کوین (BTC) از طریق شبکه بیت کوین؛
  2. ارز اتریوم (ETH) از طریق شبکه ERC20؛
  3. ارز USD) USDC) از طریق شبکه ERC20؛
  4. ارز LTC از طریق شبکه Litecoin؛
  5. ارز بیت کوین کش (BCH) از طریق شبکه بیت کوین کش؛
  6. ارز DOGE از طریق شبکه Dogecoin؛
  7. ارز DAI از طریق شبکه ERC20.

در هنگام پرداخت هزینه از طریق ارز دیجیتال به این نکته توجه داشته باشید که شبکۀ پرداخت و شبکۀ برداشت پول باید یکسان باشند، در غیر این صورت پرداخت به‌طور صحیح انجام نخواهد شد.

 

  • برای خرید طرح‌های تریدینگ ویو از طریق ارز دیجیتال مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. ابتدا برای پرداخت هزینه، گزینۀ BitPay را انتخاب کنید.

  2. با هر کیف پولی که دارید می‌توانید پرداخت را انجام دهید؛ کیف پول موردنظر خود را انتخاب کنید.

  3. کوین یا کریپتوکارنسی موردنظر خود را برای پرداخت انتخاب کنید.

  4. جزئیات تراکنش را در این مرحله وارد کنید و وارد مرحلۀ بعدی شوید.

  5. کیف‌پول خود را چک کنید تا مطمئن شوید که پرداخت هزینه موفقیت‌آمیز بوده است.

با بازگشت به سایت تریدینگ ویو خواهید دید که اکانت مربوطه خریداری شده‌است و از این پس شما می‌توانید از امکانات فراوان این ابزار استفاده کنید.

 

جمع‌بندی

تریدینگ ویو ابزاری است برای معامله‌گران بازارهای مالی با امکانات و ویژگی‌های فراوان که عملیات پیش‌بینی و تحلیل بازارهای مختلف سرمایه را برای آنان آسان کرده‌است و در راه کسب سود بیشتر در این بازارها کمک‌های زیادی به آنان می‌کند، بنابراین لازم است تا افراد مختلف از مبتدی تا پیشرفته از این ابزار استفاده کنند. افراد مبتدی با استفاده از طرح بیسیک می‌توانند معاملات خود را آغاز کنند و در طی زمان و پیشرفت در انجام معامله، طرح‌های خود را ارتقا دهند و طرح‌های مختلفی از تریدینگ ویو که با پرداخت هزینه می‌توان از آن‌ها در معاملات استفاده کرد شامل طرح‌های Pr، Pro+ و Premium است؛ روش‌های خرید این طرح‌ها متفاوت است. کامل‌ترین و مفیدترین پلن تریدینگ ویو که بسیاری از معامله‌گران را جذب خود کرده‌، طرح پریمیوم است که در مقالۀ حاضر، نحوۀ خرید آن به روش‌های مختلف توضیح داده شد.

همچنین بخوانید  ترمینال جدید ویندوز مایکروسافت دردسترس قرار گرفت

از طریق سایت تریدینگ ویو به‌صورت مستقیم، از طریق سایت‌های همکار آن به‌صورت رایگان، از طریق برخی از سایت‌های داخلی به‌صورت غیرمستقیم و از طریق پرداخت هزینه با ارزهای دیجیتال و انواعی از کریپتوکارنسی‌ها می‌توان نسبت به خرید اکانت پریمیوم تریدینگ ویو اقدام کرد. کاربران سایت اکانت ۷۲۴ همچنین میتوانند برای وریفای صرافی بایننس نیز به پشتیبانی سایت پیام بدهند. 

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *