تبلیغات

تبلیغات

رزرو بهترین تور نوروز 1402 آفریقا و اسپانیا را از نوید گشت

tour-nouros

گسترش واکسیناسیون و عبور از پاندمی کرونا، در جهت سفر به بسیاری از کشور‌ها همچون سوئیس، ایتالیا، ترکیه و … دیگر به ارائه کارت واکسن و پی‌سی‌آر منفی نیست نیازی نخواهید داشت ولیکن ممکن است در سفر به بعضی‌ کشور‌ها همچون فرانسه و اسپانیا همچنان نیاز به ارائه کارت واکسن داشته باشید. خوشبختانه تور نوروز 1402 همچون سال گذشته، همچنان میزبانی برای تمامی مسیر‌ها یتان خواهیم بود .تور آفریقا و تور اسپانیا به دلیل مکان های زیبا و بی نظریش به عنوان تورهای جذاب و محبوب در نوروز خواهد بود.

 

بهترین تور نوروز 1402

در جنوبی ترین بخش قاره آفریقا آفریقای جنوبی قرار دارد که از طبیعتی بسیار زیبا و حیات وحش متنوع مناسبی برخوردار است. این کشور شامل شهرهای بزرگ و مدرنی بوده که در سال های گذشته سطح رفاه مردمش را توانسته افزایش دهد.این کشور در سال 2010 به عنوان میزبان جام جهانی بود . این کشور دارای 3 پایتخت می باشد اما ژوهانسبورگ به عنوان بزرگترین و مهم ترین شهر آن شناخته می شود. همچنین از نظر تنوع فرهنگ های بومی بی نظیری می باشد و از 11 زبان رسمی (از جمله زبان انگلیسی) برخوردار می باشد. توریست های زیادی از سراسر جهان برای دیدار از پارک های وحش این کشور هر ساله به آفریقای جنوبی سفر می نمایند.

خدمات در پکیج تور آفریقا

قرار گرفتن آفریقا در نیمکره جنوبی این کشور را با فصل‌ های متفاوتی با ایران قرار داده است. فصل‌های بهار و تابستان بهترین زمان جهت سفر به آفریقای می باشد که با فصل‌های پاییز و زمستان در ایران همزمان خواهد بود. البته نرخ تور آفریقای در این فصل ها با افزایش مواجه خواهد بود. برای گردشگرانی که قصد دارند تا سفری اقتصادی ‌تر داشته باشند، فصل پاییز مناسب‎ ترین گزینه خواهد بود.

خدمات تور آفریقا عبارت اند از :

  • بلیط رفت و برگشت

  • ترانسفر فرودگاهی

  • بیمه مسافرتی

  • رزرو هتل

 

بهترین تور نوروز 1402

جاذبه های دیدنی آفریقا

آفریقا به عنوان دومین قاره بزرگ و دومین قاره پرجمعیت جهان شناخته می شود. این کشور شامل 52 کشور رسمی و دو کشور مورد مناقشه می باشد. هر یک از آن ها دارای فرهنگ و تاریخ منحصر به فردی بوده که برای بازدید آن ها را به مکان های جذابی تبدیل نموده است. صرف نظر از اینکه به کدام کشور در آفریقا سفر می کنید، برای دیدن و انجام دادن چیزهای زیادی دارید که با همه سلیقه ها و علایق مطابقت خواهد داشت. شهرهای بزرگی می باشند که معماری جالب و هیاهوی شهری را به بازدیدکنندگان ارائه می کنند و مناطق روستایی بزرگی با مناظر دیدنی و طیف متنوعی از حیات وحش جهت لذت بردن وجود دارد. برای سفر به آفریقا جاذبه های زیادی وجود دارد که می بایست به برنامه سفر خود اضافه نمایید که عبارت اند از :

  1. پارک ملی کروگر، آفریقای جنوبی
  2. دره پادشاهان، مصر
  3. پارک ملی نایروبی
  4. موزه آپارتاید، آفریقای جنوبی

همچنین بخوانید  با دنبال کردن علایقم به درآمد بالایی رسیدم

تور اسپانیا

اسپانیا به عنوان یکی از مقاصد پرطرفدار افرد و گردشگران می باشد .مجموعه نوید گشت ارائه دهنده انواع تورهای اسپانیا با قیمت مناسب و کیفیت بالا می باشد. پرطرفدار‌ترین مسیر تور اسپانیا، تور مادرید و بارسلون می باشد. در این تور های گشت ‌های کامل شهری، همراه بودن راهنمای فارسی زبان در تمام طول سفر، همراهی راهنما‌های حاذق محلی، ترانسفر، بیمه مسافرتی، هتل‌های با کیفیت، تسهیل روند اخذ ویزای شینگن و برنامه‌ی ‌سفر دقیقی را تجربه خواهید کرد.

تورهای ترکیبی اسپانیا

شهرهای زیبای اسپانیا همچون بارسلونا دلیل بزرگی است که باعث شده افراد ضمن بر تور های تک اسپانیا، تورهای ترکیبی اسپانیا را نیز در برنامه ‌های سفر خود قرار دهند. در هر یک از تورهای اسپانیا، شهرهای جذابی همچون بارسلون، مادرید، زاراگوزا، سویل، کوردوبا، مالاگا و … قرار دارد، با وجود اینکه تورهای ترکیبی که میان کشور اسپانیا و سایر کشور‌ها قرار دارد، اغلب از مادرید و بارسلون بازدید می کنند. کوتاه‌ترین تور اسپانیا اغلب ۸ روزه می باشد که در آن علاوه بر امکان بازدید از شهر‌های جذاب این کشور، از کشور‌های ایتالیا، فرانسه، پرتغال، هلند، سوئیس و … نیز بازدید خواهید کرد. بیشتر تورهای ترکیبی اسپانیا در فصل بهار و تابستان اجرا می گردد و در فصل پاییز و زمستان به دلیل استقبال کمتر مسافران به سفر، این تور به صورت تک مسیره برگزار خواهد شد.

 

بهترین تور نوروز 1402

مجموعه نوید گشت از مارکز معتبر برای ارائه تور های باکیفیت و مناسب می باشد. این آژانس با استفاده از اصول علمی و استاندارهای حرفه ای در صنعت گردشگری و اعتقاد به مشتری همواره در تلاش است خدمات خود را به نحو احسنت به مشتریان گرامی ارائه کند. مواردی همچون فروش بلیط پروازهای داخلی کشورها تورهای داخلی و خارجی در کنار صدور و فروش بلیط های داخلی و خارجی صدور و و تورهای یک و دو روزه طبیعت گردی اخذ ویزای کشورهای مختلف رزرواسیون هتل در داخل و خارج از ایران صدور بیمه نامه های مسافرتی از جمله خدماتی است که توسط این مجموعه ارائه می گردد. لازم به ذکر است می توانید با مراجعه به وب سایت navidgasht.com خدمات و در رابطه با تور اطلاعات جامعی را به صورت غیر حضوری کسب نمایید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *