تبلیغات

تبلیغات

روش های معاملاتی کاربردی در بازار ارز دیجیتال

shekar-ravand

بازار ارز دیجیتال یک بازار بسیار پر نوسان است، این بازار به واسطه بزرگترین رمز ارز دنیا یعنی بیت کوین برای همه شناخته شده است.
بازدهی عجیب بیت کوین نسبت به سایر بازارها و دارایی ها افراد را به شدت به این بازار جذب می کند و برای آنها جذاب است که بتوانند در بازار ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری و معامله کنند.
اما نکته بسیار اساسی در مورد این بازار این است که شما به عنوان یک فرد تازه کار به هیچ عنوان نباید بدون شناخت وارد آن شوید حتما باید دوره ارز دیجیتال را دیده باشید، در ادامه به چرایی این موضوع می پردازم و مشخص می کنم که اگر یک روش کارا و کاربردی برای معامله و سرمایه گذاری در این بازار نداشته باشید قطعا زیان خواهید کرد.

 

بازار ارز دیجیتال

فاصله سود تا زیان در بازار ارزهای دیجیتال

شما با پدیده ای طرف هستید که فاصله سقف و کف قیمتی آن بالای 70 درصد است، این یعنی شما اگر در سقف قیمتی بیت کوین یا هر دارایی دیگری را به سبد خود اضافه کنید، به راحتی 70 درصد دارایی خود را از دست می دهید.
این موضوع مهم است، چرا که اکثر افراد تاب و توان تحمل چنین ریسک بزرگی را ندارند، اوضاع از این هم می تواند پیچیده تر باشد وقتی شما در بازاری که پول شما را از بین برده می شنوید شاید کلا بیت کوین یا رمز ارزی که خرید کرده اید از بین برود؟؟
خبر بدی است می فهمم، اما این ذات این بازار است همانطور که به شدت سود ده هست می تواند به شدت زیان ده نیز باشد، پس شما باید در نقطه مطمئن خرید کنید تا بتوانید سود خوبی ببرید و زیان شما بشدت محدود باشد.

 

بازار ارز دیجیتال

چگونه نقطه ورود مناسب را بیابیم؟

یافتن نقطه ورود مناسب در بیت کوین و دیگر رمز ارزها کار خیلی پیچیده ای نیست هر چند که نیاز به آموزش و البته ممارست دارد، خوب دقت کنید شما یک دارایی را می شناسید که رشد های عجیبی می کند اما افت های آن از رشد هایش عجیب تر است.
خب باید صبر کنید افت عجیب آن اتفاق بیفتد، آن زمان نقطه ورود شما مشخص می شود، پس اگر ما بتوانیم بعد از افت سنگین بیت کوین در زمانی که بازار به بیت کوین نا امید شده است آن را بخریم بردیم.

بیت کوین چقدر افت کند تا مناسب خرید باشد

من معیاری را از سایت شکارروند آموختم، شما می توانید با فیبوناچی و نسبت های کاربردی آن رمز ارز بیت کوین را بعد از افت سنگین و رسیدن به محدوده فوق العاده برای خرید شکار کنید، با رسم فیبوناچی بر روی موج آخر بزرگ صعودی در نسبت 78 به پایین فیبوناچی به راحتی می توانید در قیمت های فوق العاده بیت کوین و حتی دیگر رمز ارزها(آلتکوین ها) را خرید کنید.

همچنین بخوانید  چرا ویندوز فایل ها را به عنوان ویروس پاک میکند؟ اعتماد سازی فایل ها در ویندوز دیفندر

تجربه فردی من از آموزش ارز دیجیتال

من هم مانند خیلی از افراد دیگر که با بازار ارزهای دیجیتال آشنا شده اند و توقع ثروت از این بازار را دارند با این بازار آشنا شدم، نکته این جاست که اکثر ما افراد تازه کار وقتی با بازار آشنا می شویم که بازار در اوج قیمتی خود قرار دارد و ما جذب شکست رکورد قیمتی بیت کوین و سایر دارایی ها می شویم، به شخصه بعد از زیان سنگین در افت بازار به فکر آموزش در حوزه ارز دیجیتال افتادم و با سایت شکارروند آشنا شدم، در این سایت دوره رایگان ارز دیجیتال برای عموم در دسترس قرار گرفته که دید بسیار خوبی به شما می دهد.
بعد از دیدن این دوره ایراد کارم را فهمیدم و به راحتی توانستم صبر کنم تا قیمت بیت کوین و سایر ارزها به نقطه ای برسد که بتوانم سرمایه گذاری ایده ال انجام دهم، در کنار آن با آموزش های سایت شکارروند نوسان گیری در بازار ارز دیجیتال را آموختم.
توصیه می کنم حتما دوره رایگان ارز دیجیتال سایت شکارروند را ببینید چون نقطه خروج از نقطه ورود مهم تر است.

 

بازار ارز دیجیتال

آیا به زودی فرصت خرید بیت کوین به وجود می آید؟

در زمانی که من مشغول نگارش این متن هستم، دوره رایگان ارز دیجیتال شکارروند را مشاهده کردم  و به این نتیجه رسیدم که به زودی موج صعودی بازار کریپتوکارنسی ها با رهبری بیت کوین آغاز می شود، این که چگونه شما وارد بیت کوین شوید در چه قیمتی وارد شوید، در کل چه ارزهایی را بخرید به شدت به استراتژی شخصی شما بر می گردد اما توصیه دارم اصلا و ابدا بدون آموزش دیدن به بازار وارد نشوید به شدت جو این بازار وسوسه کننده است و می تواند شما را محصور خود کند.
اما دقت کنید هیچ  وقت عجله در کاری نتیجه خوب و درستی ندارد، این بازار در حال حاضر به واسطه اتفاقاتی که پیرامون آن افتاده روند نزولی به خود گرفته که یک فرصت استثنایی برای فردی است که به دنبال سرمایه گذاری پر بازده است اما هیچ وقت با عجله و بدون یادگیری هیچ کاری نمی تواند نتیجه عالی برای شما به همراه داشته باشد.
به شما پیشنهاد می کنم که برای شروع واژه رو به رو را در گوگل سرچ کنید و روی نتیجه اول کلیک کنید: دوره رایگان ارز دیجیتال شکارروند

منبع : https://shekareravand.com

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *