تبلیغات

تبلیغات

چطور مسیر موفقیت را برای خود کوتاه کردم

yakhchal vitrini2

به عنوان یک فرد موفق در زمینه تولید یخچال ویترینی فهمیدم که باید از اشتباهات و خطاهای دیگران یاد بگیرم، شما هم هنگامی که بدانید دیگران چه مشکلاتی مرتکب شده اند و یا چه هزینه های اضافی پرداخت کرده اند، می توانید از این مشکلات و هزینه ها پیشگیری کنید و مسیر موفقیت خود را کوتاه تر نمایید.

یخچال ویترینی شیشه خم

به طور کلی انواع یخچال ویترینی شیشه خم با یخچال های خانگی تفاوت بسیاری دارد و انرژی زیادی را مصرف می کنند.

در این بین یخچال های صنعتی بزرگ معمولا سری A بوده و برق کمتری را مورد استفاده قرار می دهند. این یخچال ها باعث تازه ماندن انواع مختلفی از مواد غذایی و خوراکی در مدت طولانی می شوند.

یخچال های صنعتی ضد برفک بوده و از کمپرسورهایی با کارایی بسیار زیاد تشکیل شده اند و به نوعی حفاظت از مواد غذایی را ضمانت می کنند.

این یخچال ها دارای تنوع بالایی از لحاظ ابعاد و اندازه بوده و شامل مدل های بلند و کوتاهی برای انواع مغازه های بزرگ و کوچک هستند.

یخچال ویترینی

یخچال ویترینی استیل

در تولید یخچال ویترینی استیل از شیشه های شفاف، نشکن و ضد بخار استفاده می شود و شیشه های آن ها با استفاده از گاز آرگون عایق بندی شده است که این کار باعث می شود یخچال های صنعتی ویترینی، توانایی نگهداری طولانی مدت مواد غذایی را داشته باشند.

همانطور که می دانید اجزای تشکیل دهنده یخچال مانند موتور (کمپرسور)، بدنه ی یخچال و شیشه های آن دارای درجات مختلفی از کیفیت هستند.

نورپردازی LED به کار رفته در این یخچال ها موجب نمایش هرچه بهتر مواد غذایی درون آن ها می شود.

 امکان تمیز کردن شیشه های یخچال از سمت داخل به دلیل اینکه درب های آن به طور کامل باز می شود وجود دارد.

برای حمل آسان تر یخچال در قسمت زیرین آن پایه های چرخ دار کوتاهی وجود دارد که می توان به آسانی و با اعمال فشار کمی آن را جا به جا کرد.

یخچال ویترینی

یخچال ویترینی زاگرس

موارد استفاده از انواع یخچال ویترینی زاگرس بسیار گسترده است و از هتل ها، رستوران ها، پادگان ها گرفته تا کارخانه های تولیدی، آزمایشگاه ها و غیره همگی به چنین یخچالی نیاز دارند.

مدل های یخچال زاگرس بسیار متنوع بوده و شامل یخچال صنعتی سوپرمارکتی، ایستاده، خوابیده، شیشه خم، ویترینی، پرده هوا و غیره می شوند.

می توان انواع یخچال صنعتی را در دو گروه اصلی یخچال های صنعتی کابینتی و یخچال های صنعتی ایستاده قرار داد.

همچنین بخوانید  معرفی 4 گوشی گیمینگ شیائومی که ارزش خرید بالایی دارند

یخچال های صنعتی بر حسب مدلی که دارند از چندین قفسه و یا کشو بهره برده و اغلب درب آن ها از جنس استیل و یا شیشه ای است.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *