تبلیغات

تبلیغات

فکرتان را تغییر دهید تا زندگیتان تغییر کند

pesteshor2

همین الان به مسیر شغلی خود فکر کنید، اگر در جایی کار می‌ کنید که سازمان خوبی نیست و همه‌ ی افراد، تنبل و غیرمتخصص هستند، هر چه سریع‌ تر به فکر شرکتی جدید، موفق و بهره‌ ور باشید که آنجا بتوانید توانایی خود را نشان داده و همیشه بهترین خودتان باشید. در ادامه با ما همراه باشید تا با یکی از حوزه های سودمند همچون انواع پسته، بیشتر آشنا شوید.

پسته شور درجه یک

نقش پسته شور درجه یک یا خام در تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز بسیار فراگیری است.

زیرا در ترکیبات این محصول فسفر و اسیدهای چرب امگا 3 وجود دارد که ارسال سیگنالهای عصبی را به مغز سریع تر می کند و سبب واکنش بهتر کودک می شود.

این را هم باید یاد آور شما عزیزان باشیم که قیمت در این محصول به طور متغیر بوده و ممکن است قیمتهای متفاوتی را از آن مشاهده کنید که این امر هم ناشی از موارد مهمی است.

همان طور که باید بدانید واحد اندازه گیری پسته همان اونس می باشد و از همین رو برای محاسبه اونس پسته 142 گرم پسته به 5 گروه قسمت می شود و تعداد این گروه ها اونس محصول را تعیین می کند.

مثلاً پسته کله قوچی که سایز بزرگ دارد 22 الی 24 مثقال و پسته بادامی که سایز کوچک دارد 26 الی 28 مثقال دارد.

پسته شور

پسته فندقی دهن بسته

لازم به ذکر است پسته فندقی دهن بسته یکی از گونه های بسیار مفید است که طرفداران خود را دارد و برای کم خونی نیز مفید می باشد.

ارزش بسیار پسته تازه فندقی باعث شده است، طرفداران بسیاری در خرید داشنه باشد.

خرید پسته تازه با قیمت مناسب و ارزان می توانید به صورت حضوری و آنلاین در مراکز معتبر خریداری کنید.

یافته های شورای بین المللی اطلاعات غذا: نگرانی های اصلی رژیم غذایی شامل محدود کردن چربی های اشباع شده و چربی ترانس، شربت ذرت با فروکتوز بالا و کربوهیدرات های تصفیه شده است.

یک سوم افراد مورد بررسی موافقند که پروتئین به آنها کمک کرد احساس سیری کنند.

می تواند به کاهش وزن کمک کند، اعتقاد بر این بود که به ویژه با افزایش سن افراد مفید است.

پسته شور

پسته شاه پسند دامغان

در این مقاله تصمیم داریم تا درباره یکی از بهترین محصولات صادرات ایرانی یعنی پسته شاه پسند دامغان صحبت کنیم که در انواع مختلفی مانند خام، شور، برشته و یا دیگر انواع آن وجود دارد.

از طرفی این محصول دارای خواص بسیاری نیز می باشد و می توان از آن به عنوان یکی از قوی ترین آنتی اکسیدانهای طبیعی نام برد.

همچنین بخوانید  خرید کامپیوتربرند لنوو

جالب است که بدانید پسته برای اولین بار در عصر حجر استفاده شده است و حتی یکی از بزرگ ترین تاریخ نگاران جهان به نام هرودوت نیز از این محصول یاد کرده است تمام اینها نشانه از این است که این محصول بسیار با قدمت می باشد.

به دلیل داشتن خواص درمانی و همچنین طعمی بی نظیر از گذشته مورد استفاده مردم جهان خصوصا ایران بوده است.

زیرا قدیمی ترین نهال پسته کشف شده در جهان متعلق به استان فارس و شهر فسا می باشد که امرزوه در موزه یا به نام پارس نگهداری می شود.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *