تبلیغات

تبلیغات

ثروت سپر محافظ من در برابر فقر شد

alouvera-arad2

برای بسیاری از افراد آسان ترین فرمول رسیدن به ثروت، متولد شدن در خانواده‌ای ثروتمند است. با این وجود یک فرد معمولی که هیچ دانش و تجربه‌ای در زمینه مدیریت مالی ندارد، قطعا ثروت پدری‌اش را هم به راحتی از دست خواهد داد. واققیت این است که من مهارت و دانش مالی خوبی نداشتم اما با کمک یک دوست توانستم این مهارت را یاد بگیرم و در کارم به ثروت و موفقیت برسم.

پودر آلوورا

پودر آلوورا دارای خواص زیر می باشد:

  1. بالا بردن سوخت و ساز بدن
  2. بالا بردن سطح ماهیچه
  3. بالا بردن انرژی
  4. تقویت سیستم ایمنی
  5. دارای مواد مغذی
  6. دارای ویتامینهای مختلف است

خوردن ژل این گیاه بسیار مقوی است و خطری برای سلامتی ندارد بسیاری این ژل را در شربتها و غذاهای خود به کار می برند.

کاملا واضح می باشد که برای تهیه پودر آلوئه ورا ابتدا ژل موجود در برگ آن را جدا می کنند و سپس با استفاده از متدهای پیشرفته و دستگاه های خاص آن را تبدیل به پودر می کنند.

برای تولید پودر آلوئه ورا و خروج محصول نهایی نیازمند نظارت و حساسیت بسیار زیادی می باشد تا محصول اصل و بدون مشکل تولید گردد و در اختیار مشتریان قرار گیرد.

سپر محافظ

پیله موا

ایجاد لکه روی برگ: برخی اوقات لکه هایی قرمز رنگ روی گیاه پیله موا به وجود می آیند که به دلیل قرار گرفتن آن در معرض هوای گرم می باشد، گاهی اوقات حجم لکه ها گسترده می شود و بخش زیادی از برگ گیاه را فرا می گیرد که در نهایت باعث پوسیدگی و از بین رفتن آن برگ می شود، برای پیشگیری از ایجاد این مشکل نباید برای مدت زیادی گیاه را در معرض نور مستقیم قرار دهید و هنگامی که آن را آبیاری می کنید مراقب باشید تا آب روی برگهای آن نریزد.

کمرنگ شدن برگ: اگر گیاه شما در معرض هوای گرم و خشک قرار گیرد برگهای آن کمرنگ می شود و پس از مدتی دچار ریزش می گردد لذا باید آن را به مکانی که هوای خنک و نسبتا تازه ای دارد منتقل کنید تا شرایط بهتری پیدا کند، برای جلوگیری از این اتفاق می توانید در فصل تابستان 1 تا 3 مرتبه در هفته گیاه خود را غبارپاشی کنید تا رطوبت کافی به آن برسد و خشک نشود.

سپر محافظ

پودر چاقی آلوورا

اکثر قرصهایی که افراد برای افزایش اشتها و چاق شدن مصرف می کنند به دلیل شیمیایی بودن عوارض بسیار زیادی دارد که سلامت بدن را به خطر می اندازد.

همچنین بخوانید  روش درخواست و دریافت وقت سفارت ها

اما پودر چاقی آلوورا ترکیبات شیمیایی ندارد که برای بدن ضرر داشته باشد و محصولی کاملا طبیعی می باشد که از گیاهان آلوئه ورای کاملا ارگانیک تولید شده است.

شربت سن ایچ آلوئه ورا با داشتن ترکیبات و مواد سالم باعث سلامتی بدن می شود و هیچ گونه عوارض و ضرری ندارد.

به دلیل طبیعی و گیاهی بودن، این محصول مناسب افراد 15 ساله تا 50 ساله می باشد یعنی نوجوانان هم می توانند از این محصول استفاده کنند.

مصرف این پودر برای زنان باردار، زنانی که در دوره ی شیر دهی هستند و کسانی که فشار خون بسیار بالایی دارند مناسب نمی باشد.

آلوئه ورا گیاهی است که قدمت طولانی داشته است و محصولات آن مثل ژل صورت آلوئه ورا دارای محبوبیت بسیار زیادی میان مردم می باشد.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *