تبلیغات

تبلیغات

روش نوینی که من را از پول بی نیاز کرد

khorma-arad2

وقت‌ گذراندن با کسانی که باهوش ‌تر و ثروتمند تر از شما هستند، باعث می ‌شود که با ارتعاشاتشان سازگار شوید و انرژی مثبت مشابهی را ساطع کنید؛ این امر بسیار به شما کمک خواهد کرد تا به رمز و راز ثروتمند شدن پی ببرید. من با این تکنیک روش درست پول دآوردن بدون داشتن سرمایه ی اولیه را کشف کردم و توانستم به درآمد میلیاردی که آرزویش را داشتم برسم.

خواص خرما زاهدی

یکی از محصولات غذایی که در کشور ما به صورت عمده تولید می شود خرما زاهدی نام دارد. در این مطلب قصد داریم خواص خرما زاهدی و مضرات این نوع خرما را مورد برسی قرار دهیم، به میوه درخت نخل خرما می گویند که این میوه بسیار شیرین و به رنگ قهوه ای می باشد.

شکل ظاهری خرما بیضی شکل است و داخل آن یک هسته قرار دارد این میوه که دارای خواص شگفت‌انگیز فراوان می باشد. از جمله موادی است که مصرف آن در رژیم غذایی روزانه بسیار توصیه می شود، که می توان به صورت کیلویی و بسته بندی هریداری کرد.

از خرما برای درمان و پیشگیری از بیماریهای مختلف استفاده می شود، یکی از خواص خرما جوانسازی پوست می‌باشد. خرما منبع غنی از ویتامینهای سی و دی بوده که باعث از بین رفتن چین و چروک صورت و جوان شدن پوست می شود، هسته خرما نیز مانند گوشت خرما دارای ویتامینهایی ضد پیری می باشد.

روش نوین

خندان کن فندق در خانه

در میان انواع خشکبار فندق خندان درجه یک یکی از غنی ترین موار غذایی محسوب می شود که می توان به عنوان یک مواد غذایی باکیفیت که مصرف آن کیفیت سلامتی ما را بالا می برد به حساب آورد. شما می توانید با خرید خندان کن فندق در خانه به صورت ارگانیک آن را مصرف کنید.

فندق به دلیل چربی و کالری بالایی که دارد تا حدی مصرف آن را پایین آورده، اما زمانی که ما هر ماده ای را درست و به اندازه مصرف کنیم نه تنها ضرری برای بدن ندارد بلکه سلامتی بدن را تضمین می کند.

فندق خام نیز از این دسته مواد است که خواص بی نظیری دارد از جمله می تواند با بیماری قلبی و کم خونی مبارزه نماید.

روش نوین

خلال کن سیب زمینی

در حال حاضر خلال کن سیب زمینی یکی از وسیله های کاربردی در هر آشپزخانه ای می باشد که پوست گرفتن با آن بسیار آسان می باشد.

امروزه نمونه هایی از انواع دستگاه تولید شده است که در آشپزخانه برای هر خانمی لازم است که نمونه های آن را تهیه کند تا بتواند به انجام کار خود سرعت ببخشد.

همچنین بخوانید  رنگ آمیزی پلاستیک با مستربچ

دستگاه سیب زمینی خلال کن استیل دستی صنعتی، یکی از انواع این دستگاه ها می باشد که قادر است در زمان خیلی کمی، 450 کیلو گرم از سیب زمینی ها را خلال کند.

از این دستگاه علاوه بر سیب زمینی می توان در نمونه های دیگری مانند هویج، سبزیجات، نان و … استفاده کرد. این دستگاه علاوه بر این که به کارتان سرعت می بخشد، کارایی با آن بسیار ساده بوده و شستشوی آن بعد از کار بسیار راحت می باشد.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *