تبلیغات

تبلیغات

معرفی بهترین وبسایت­ های خرید لپ­ تاپ استوک

buy-lap-toop

خرید لپ تاپ استوک از جمله مواردی است که علاوه بر صرف وقت، حساسیت بیشتری نیز برای مشتریان به همراه دارد؛ زیرا این دسته از لپ­ تاپها، نو نیستند. جالب است بدانید که لپ تاپهای استوک در سه گروه دسته‌بندی میشوند. لپ تاپهای Refurbished، لپ تاپهای OpenBox و لپ تاپهای استوک نمایشگاهی.

لپ تاپهای Refurbished، لپ تاپهایی هستند که به دلیل وجود ایرادات جزئی به کارخانه سازنده عودت داده میشوند و پس از انجام تعمیرات و تست سلامتی، مجددا به چرخه فروش بازمیگردند. قیمت لپ تاپ استوک این دسته، علی­رغم نو بودن، به مراتب پایینتر است و به همین جهت، خرید به صرفه ای محسوب میشود. لپ تاپهای OpenBox به واسطه باز شدن جعبه و تغییر تصمیم کاربر در مورد خرید محصول حاضر، بازگردانده میشوند و در واقع فرقی با لپ تاپ نو نداشته و صرفا به دلیل باز شدن جعبه، قیمت کمتری دارند. لپ تاپهای استوک نمایشگاهی نیز برای نمایش در فروشگاه مورد استفاده قرار گرفته اند و پس از مدتی به عنوان لپ تاپهای استوک نمایشگاهی به فروش میرسند. تمام لپ تاپهایی که در این دسته بندیها قرار میگیرند، اصطلاحا لپ­ تاپ استوک نامیده شده و پس از تست فنی، خریداری شده و به کاربران جدید ارائه میشوند.

خرید اینترنتی کامپیوتر استوک

امروزه با توجه به گسترش فعالیت کسب ­و کارها در فضای اینترنت، افراد حتی خریدهای روزمره خود را نیز از طریق فروشگاه های اینترنتی انجام میدهند. اگر شما نیز جزو آن دسته از افراد هستید که برای خرید خود زمان زیادی را صرف بررسی ویژگیها، قیمت، کیفیت، اصالت، گارانتی و … مینمایید، توصیه میکنیم که مقوله خرید اینترنتی کامپیوتر را جدی بگیرید. اما چه ویژگیهایی باعث میشوند که تعدادی از سایتهای فروش کیس استوک یا لپ تاپ استوک، قابل اعتماد واقع شوند؟ در ادامه با ما همراه باشید.

محصولات متنوع از برندهای مطرح

برای بهترین تجربه خرید اینترنتی از وبسایتهای فروشنده لپ تاپ استوک، اولین ویژگی، تنوع محصولات و اصالت آنهاست. کاربران علاقه مند به خرید کامپیوتر استوک، برای تصمیم گیری نسبت به آنچه که نیاز دارند و محصولات موجود، تمایل دارند با بررسی بین مدل ها و برندهای معتبر، خرید خود را انجام دهند. بنابراین، یک فروشگاه حرفه ای لپ تاپ استوک، با فراهم نمودن طیف وسیعی از محصولات و پیشنهاد کالاهای مشابه، به کاربران خود این نوید را میدهد که در هر زمینه ای، محصولات متنوعی برای ارائه دارد و تمام نیازهای مختلف افراد را پوشش میدهد.

فراهم کردن اطلاعات موردنیاز

درست است که کاربران کامپیوترها، معمولا اطلاعات موردنیاز خود را از طریق سایتهای مرجع به روز میکنند، اما امکان مقایسه بین گزینه های موجود با توجه به میزان بودجه نیز از سایر مواردی است که باید به آن توجه شود. فروشگاه اینترنتی کامپیوتر استوک، برای رفع این نیاز، علاوه بر فراهم نمودن اطلاعات هر محصول، محتوای مرتبط و امکان مقایسه را نیز فراهم می آورد تا کاربران قادر به انتخاب بهترین محصول برای خود باشند.

همچنین بخوانید  شیائومی از لپ تاپ های Mi NoteBook Pro و ultra رونمایی کرد

ضمانت سلامت و مهلت تست

کامپیوتر استوک جزو کالاهایی است که علی­رغم تستهای چندباره و دقیق در مراحل مختلف، باید مدتی را تحت تست کاربر قرار گیرد تا در صورت بروز مشکل، رفع مشکل نیز انجام شود. بنابراین، اگر قصد خرید از فروشگاه اینترنتی لپ تاپ استوک را دارید، بهتر است به مهلت تست لپ تاپ یا کیس استوک دقت نمایید تا پس از بروز مشکل، امکان پیگیری نیز داشته باشید. همچنین برای آن دسته از کاربرانی که نسبت به محصول خریداری شده خود، حساس ترند و نیاز به خدمات پشتیبانی نیز دارند، بهره مندی از خدمات گارانتی، الویت بسیار بالایی خواهد داشت و فروشگاه اینترنتی دارای چنین خدماتی نیز جایگاه بسیار بهتری در میان کاربران، کسب خواهد کرد.

کسب نماد اعتماد الکترونیکی

سایت فروش آنلاین کامپیوتر استوک، بایستی با موافقت خود با حقوق خریدار و قوانین حاکم بر خریدوفروش در فضای مجازی، فعالیت خود را شروع کند. به همین دلیل، بهتر است خرید خود را از سایتهای قانونی انجام دهید تا در صورت بروز مشکل، قابلیت پیگیری نیز وجود داشته باشد.

 

خرید لپ­ تاپ استوک

ثبت سفارش سهل و سریع

علاوه بر پوشش دهی تنوع محصولات، روند ثبت سفارش کامپیوتر استوک، بایستی سهل و سریع بوده و امکان پیگیری سفارش در ساعات مختلف نیز فراهم باشد. همچنین، یک فروشگاه اینترنتی قطعا از قالب استاندارد فروشگاهی استفاده می­نماید تا کاربران مختلف، چه مبتدی و چه حرفه ­ای، در کار با امکانات وبسایت دچار مشکل نشوند.

معرفی چند وبسایت معروف در زمینه خرید کامپیوتر استوک

در ادامه به معرفی وبسایت­های معتبر فروش کامپیوتر استوک در ایران و جهان می­پردازیم. تمام این وبسایت­ها از اعتبار بسیار بالایی برخوردارند و با توجه به ویژگی­های گفته شده نیز از نظر سرویس­دهی، در سطح عملکرد بسیار خوبی قرار دارند.

وبسایت Amazon

اولین فروشگاه اینترنتی که در بسیاری از نقاط جهان دارای انبار و سرویس­دهی است، وبسایت Amazon است. در وبسایت آمازون، پس از ثبت ­نام و تاییدیه، می­توانید از طریق منوی اصلی، بخش Computers و سپس زیرمجموعه  Server،Computer and  Tablet و …، لیست محصولات کامپیوتری را مشاهده نمایید. برای انتخاب محصول مورد نیاز خود، می­توانید با ویژگیهایی همچون برند، محدوده قیمت، وضعیت کالا ­(­نو یا استوک­) و انتخاب فروشنده، فیلترهای موردنظر خود را اعمال کرده و خرید نمایید. خرید از سایت آمازون به طور مستقیم از ایران امکان­پذیر نمی­باشد.

وبسایت Ebay

دومین فروشگاه اینترنتی بزرگ دنیا که اشخاص و شرکت­ها، قادر به فروش محصولات خود از طریق پلتفرم آن هستند، وبسایت ebay است. برای مشاهده محصولات، علاوه بر جستجوی نام و مدل، می­توان از طریق منو نیز به لیست کالاها دست یافت و از میان پیشنهادهای مختلف، کامپیوتر مناسب را خریداری نمود. برای انتخاب وضعیت نو یا استوک بودن محصول، زمینه کارایی، محدوده قیمت، خرید با قیمت اصلی یا حراج و …، می­توانید از فیلترهای نتایج جستجوی آن استفاده نمایید. متاسفانه خرید مستقیم از ebay نیز امکان­پذیر نمی­باشد.

همچنین بخوانید  ابزار و لوازم مورد نیاز تعمیرات موبایل چیست؟[لیست کامل ابزار تعمیرات موبایل]

وبسایت Alibaba

در وبسایت Alibaba نیز هم کالای نو و هم کالای استوک به فروش می­رسد. برای انتخاب محصول موردنظر خود، می­توانید از طریق جستجوی مدل یا انتخاب دسته­ بندی، کالای موردنظر خود را بیابید. محصولات استوک Alibaba نسبت به سایت­های قبلی، کمتر هستند و قوانین بازگردانی کالا نیز نسبت به دو سایت قبلی، اندکی تفاوت دارند و با سخت­گیری بیشتری انجام می­شود. خرید مستقیم از Alibaba همچنان از داخل کشور میسر نمی­باشد.

جایگزین خرید از وبسایتهای فروش جهانی

وبسایتهایی که در بخش قبل معرفی کردیم، معروف­ترین و قابل اعتمادترین پلتفرمهای خرید آنلاین در اقصی نقاط دنیا محسوب میشوند که متاسفانه امکان خرید مستقیم از آنها و به مقصد ایران میسر نمیباشد. بنابراین، برای خرید کامپیوتر استوک، سایتهای داخلی در خدمت کاربران و مشتریان خواهند بود. مهمترین ویژگی خرید از وبسایت­های داخلی، علاوه بر راه­های ارتباطی بهتر، کاهش قیمت نهایی کالاست. البته برخی سایت­های واسطه نیز وجود دارند که با تهیه کالای موردنیاز کاربران از سایتهای مذکور، محصول را به دست مشتری می­رسانند؛ اما با چه شرایط و هزینه ­ای؟ در ادامه با ما همراه باشید تا نمونه ­ای را بررسی نماییم.

 

خرید لپ­ تاپ استوک

خرید از فروشگاه­ های اینترنتی واسطه

فروشگاه ­های اینترنتی واسطه، سفارش مشتریان از وبسایت­های Amazon، Ebay، ترکیه ای، اماراتی و … را ثبت می­نمایند و با محاسبات مربوط به وزن، تراکنش ارزی و حمل ­ونقل، پس از مدت­ زمان قابل ­توجهی، کالا را تحویل میدهند. هزینه کالاها، براساس قیمت روزانه ارز محاسبه شده و درنهایت، کاربر باید هزینه حمل ­ونقل، گمرک و کارمزد را نیز همراه با هزینه خرید دستگاه موردنظر خود بپردازد و اگر کالای مذکور در داخل انبار شرکت واسطه موجود نباشد، مدتی را منتظر دریافت محصول موردنظر خود بماند.

بنابراین، خرید از سایت­های واسطه، علاوه بر هزینه بالاتر، موجب افزایش زمان تحویل کالا نیز خواهد شد. به این موضوع، نداشتن زمان تست و بازپس ­نگرفتن کالا در صورت بروز مشکلات را نیز اضافه نمایید. شرکت­های واردکننده مستقیم کامپیوتر استوک، به ­راحتی با پرکردن جای خالی امکاناتی که بالاتر اشاره شد، گزینه ­های قابل اعتمادتری برای خرید لپ ­تاپ هستند.

خرید لپ­ تاپ استوک از فروشگاه اینترنتی استوکالا

فروشگاه اینترنتی استوکالا، با بیش از ده سال سابقه در واردات محصولات کامپیوتری استوک اروپایی و امریکایی، با بهترین قیمت و کیفیت، رضایت­ خاطر بسیاری از مشتریان را جلب نموده است. فرایند خرید از استوکالا بسیار آسان است؛ پس از انتخاب کالای موردنظر، محصول سفارش داده­ شده با پیکربندی موردنظر کاربر، تست، بسته ­بندی و ارسال می­گردد تا در اسرع وقت و با حفظ سلامت کالا، به دست مشتری برسد. پس از تحویل کالا، جهت حفظ حقوق کاربران، با وجود انجام شدن تست­های فنی پیش از ارسال، ده روز فرصت تست نیز به کاربر داده می­شود تا در صورت بروز مشکل، مسئله به­ وجودآمده رفع گردد. همچنین با توجه به اینکه شرکت مذکور، خود واردکننده کامپیوتر استوک است، می­توانید از جهت هزینه تمام­ شده و اصالت کالا، اطمینان کامل داشته باشید.

همچنین بخوانید  حقایقی که باید در مورد نمایشگر OLED در لپ تاپ ها بدانید!

خرید از سایت واسطه یا واردکننده لپ­ تاپ استوک

خرید از سایت­های فروشگاهی خارجی، گرچه ترجیح عده ­ای از کاربران است، اما نکات گفته شده را به ­یاد داشته باشید و پیش از انجام خرید به این سوالات پاسخ دهید؛ هزینه­ به ­فایده خرید از سایت­های واسطه، چه میزان است و با توجه به خطرات بالقوه ­ای که در حمل ­ونقل برای کالاها به ­وجود می ­آید، آیا چشم ­پوشی از مهلت تست و خدمات گارانتی، عقلانی است؟ همچنین پیش از اقدام به خرید، صرف پایین تر بودن قیمت تمام شده، در نظر داشته باشید که کیفیت کالای استوکی که تحویل خواهید گرفت تا چه حد با انتظارات شما هماهنگی خواهد داشت.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *