تبلیغات

تبلیغات

جعبه کفش آماده از کجا تهیه کنم؟

jabekafsh1

جعبه کفش آماده از کجا تهیه کنم

جعبه‌های مقوایی سه لایه یا همان جعبه کفش خام در انواع و اقسام وجود دارند و معمولاً برای ارسال مرسولات مورد استفاده قرار می‌گیرند. کیفیت در این گونه لوازم فوق‌العاده دارای اهمیت است و به طور کلی بنا به استفاده‌ای که قرار است از این نوع کارتن پستی قهوه‌ای شود به شکل‌های مختلف مانند درب و زیره جدا، درب دارویی و حتی کارتن ساده چهار درب تولید و مورد استفاده قرار می‌گیرد. گفتنی است که اندازه‌ی جعبه کفش آماده به گونه‌ای تعریف شده است که کاملاً مناسب برای بسته‌بندی این محصول بوده که البته ممکن است در کسب و کار‌های مختلف برای دیگر موارد نیز استفاده شود. حال ممکن است که با این دغدغه مواجه شده باشید که به چه صورت می‌توان کارتن پستی سه لایه تهیه کرد که ما در ادامه به این موضوع می‌پردازیم. 

جعبه کفش آماده

 

نیاز به جعبه کفش در کسب و کار‌ها

اگر چه ممکن است با اسم جعبه‌ی کفش گمان کنید که فقط برای بسته‌بندی کفش مورد استفاده قرار می‌گیرد اما اکثر کسب و کار‌هایی که نیاز به بسته‌بندی محصولات‌شان دارند، بدون کمترین دغدغه می‌توانند از این محصول بهره‌مند شوند. در واقع شرکت‌ها بنا به نیاز و البته بودجه‌ای که دارند، می‌توانند از خدمات این‌چنینی استفاده کنند. همانطور که می‌دانید جعبه کفش مقوا از جنس ایفلوت سه لایه استاندارد است که به دلیل کاهش هزینه‌ها و بسته‌بندی راحت‌تر محصولات در اکثر مجموعه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین بکارگیری از این نوع جعبه‌ها کاملاً مرسوم است و اگر در حال حاضر شما هم نیاز به تهیه این نوع لوازم بسته‌بندی دارید، باید از طریق مراکز معتبر که در ادامه به یکی از بهترین‌ها در این زمینه اشاره می‌کنیم، اقدام نمایید.

بررسی کارتن اختصاصی آماده

همانطور که عرض کردیم استفاده از جعبه کفش رفته رفته در اکثر کسب و کار‌ها به یک کار روتین تبدیل شده است اما موضوع بااهمیت اینجاست که هر شرکت یا کسب و کار علاقه به استفاده از کارتن پستی قهوه‌ای اختصاصی دارد. حتماً می‌دانید که در نظر گرفتن این موضوع چه مزیت‌هایی برای رونق کسب و کار‌ها دارد که مهم‌ترین آن‌ها شامل موارد زیر است:

– ایجاد حس اعتماد بیشتر. وقتی خریداران با کارتن اختصاصی کسب و کار‌ها روبرو می‌شوند، مسلماً احساس خوبی خواهند داشت چرا که به یقین می‌رسند که مدیران مجموعه در تلاش هستند تا بهترین‌ها را برای کاربران مهیا کنند.

– بازاریابی بهتر. وقتی لیبل اختصاصی بر روی جعبه کفش خام‌زده می‌شود به صورت غیرمستقیم تبلیغات هدفمند انجام خواهد شد. در واقع ممکن است از این طریق افرادی که جعبه‌ی کفش ارسالی را به طرق مختلف مشاهده می‌کنند، امکان آشنایی آن‌ها با شرکت ارسال‌کننده بسته افزایش می‌یابد.

همچنین بخوانید  تاثیر تغذیه در بدنسازی (وقتشه مصرف مکمل رو کمتر کنید)

– بصرفه بودن. استفاده از کارتنهای پستی قهوه‌ای که کاملاً اختصاصی هستند از هزینه‌ی مناسبی برخوردار بوده و به هیچ عنوان هزینه‌تراشی برای کسب و کار تلقی نمی‌شود. در واقع اگر از یک مرکز معتبر برای چاپ اختصاصی استفاده کنید، با هزینه‌های معقول صاحب بهترین کیفیت جعبه کفش آماده خواهید بود. 

جعبه کفش آماده

 

جعبه کفش از کجا تهیه کنیم

تهیه جعبه‌ی کفش خام یا آماده باید از بهترین مجموعه انجام شود. اما پر واضح است که برای انتخاب شرکت چاپ کارتن مخصوصاً به صورت اختصاصی باید به بررسی برخی موارد پرداخته شود که ما در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم:

·       شفافیت قیمت

همیشه باید شرکتی را برای تهیه کارتن پستی انتخاب کنید که شفافیت قیمتی داشته باشد. در واقع اگر مدنظر داشته باشید اکثر شرکت‌ها قیمت بسته‌ای جعبه کفش یا کارتن پستی قهوه‌ای را درج می‌کنند اما بهتر است که قیمت واحد کارتنها لحاظ شود تا حساب و کتاب برای خریداران راحت‌تر شود. نگران نباشید در انتهای مقاله به یک شرکت معتبر اشاره می‌کنیم که دارای چنین ویژگی است.

·       ارسال فوری

همانطور که می‌دانید از جمله دغدغه‌های خریداران جعبه‌ی کفش، نحوه بسته‌بندی و ارسال کارتنهاست. اما پر واضح است که اگر از مجموعه‌های معتبر بهره‌مند شوید ارسال در تهران در همان روز و ارسال برای شهرستان، نهایتاً تا فردای ثبت سفارش خواهد بود. در واقع مراکز معتبر به هیچ عنوان تأخیری در ارسال محصولات خریداری شده نخواهند داشت.

·       چاپ تیراژ پایین

ممکن است کسب و کارتان را به تازگی راه‌اندازی کرده‌اید و علاقه‌ای به خرید تیراژ بالای جعبه کفش ندارید. به همین منظور باید از مراکزی استفاده کنید که چنین قابلیتی را برای خریداران در نظر گرفته‌اند. گفتنی است که احتمالاً بیشتر مراکزی که چاپ کارتن اختصاصی دارند، به دلیل عدم صرفه از چاپ تیراژ پایین خودداری می‌کنند که این موضوع اصلاً جالب نیست. بنابراین حتماً از مجموعه‌ای استفاده کنید که چنین خدماتی را برای مشتریان در نظر گرفته است.

·       تخفیف مناسب

یکی از ویژگی‌های یک بستر معتبر به جهت ارائه جعبه کفش خام یا آماده تخفیف‌ایده‌آل است. پر واضح است که هر چه خرید با حجم بیشتری ثبت شود تخفیف نیز افزایش می‌یابد. به طور کلی حتماً در نظر داشته باشید که مرکزی که برای این منظور انتخاب می‌کنید حتماً دارای تخفیف ویژه باشد تا بتوانید هزینه‌تان را به طرز چشم‌گیری کاهش دهید.

·       کیفیت چاپ

طبیعتاً انتخاب و استفاده از یک مرکز معتبر به جهت چاپ کارتن اختصاصی کفش از مهم‌ترین مواردی است که باید در نظر گرفته شود. به طور کلی بهتر است از مجموعه‌هایی استفاده شود که کارتنهای اختصاصی به شکل فلت و تسمه کشی شده انجام می‌دهند. ضمن اینکه پر واضح است که هر چه کیفیت چاپ بر روی جعبه کفش بهتر باشد، ارزش بیشتری داشته و بازاریابی موفقیت آمیزتری شکل خواهد گرفت.

همچنین بخوانید  اهمیت سفارش غذا آنلاین بر کسب و کارها

 

جمع‌بندی

حال با توجه به موارد عنوان شده در این مقاله، ممکن است با این سؤال مواجه شده باشید که از طریق چه مجموعه‌ای می‌توانید به خرید جعبه کفش خام یا آماده اقدام کنید که توصیه‌ی ما استفاده از شرکت زودپک است. در واقع همه‌ی مواردی که در این مقاله به آن‌ها پرداخته‌ایم در مجموعه‌ی زودپک وجود دارد و مدیران این شرکت تمام تلاش‌شان را بکار گرفته‌اند تا بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهند. به طور کلی قیمت فوق‌العاده عالی و کیفیت چاپ کارتن پستی قهوه‌ای دو مزیت فوق‌العاده‌ی این مجموعه است که متقاضیان خرید این محصول را با خیال راحت به استفاده از این مرکز معتبر ترغیب می‌کند. 

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *