تبلیغات

تبلیغات

کسب درآمد دلاری راه حل مشکلات مالی ام بود

lobia-arad2

در دوره کنونی تنها راه نجات از فقر و مشکلات مالی را می توان یافتن مسیری برای کسب درآمد دلاری دانست و من توانستم با تولید برخی محصولات و ارائه آن در بازار جهانی به این موفقیت برسم و در ادامه این مقاله پر طرفدارترین محصولات را بررسی خواهیم کرد.

لوبیا چیتی

لوبیا چیتی محلی به روش های سنتی برداشت می شود و در مقادیر انبوه و عمده خریداری می گردد و در سایت حبوباتی موجود است.

تولید این محصول به صورت سنتی و با کمترین میزان استفاده از سموم و کود های کشاورزی شکل می گیرد، از این رو خرید و فروش لوبیا چیتی اعلا عمدتا در سطوح کیفی و با ارزش غذایی بالایی تولید می شود.

این محصول به دلیل پروتئین و ارزش غذایی بالایی که دارد می تواند در پایین آوردن وزن بسیار مناسب باشد، البته در نظر داشته باشید قیمت لوبیا چیتی محلی از لوبیا چیتی غیر محلی متفاوت تر می باشد.

کسب درآمد دلاری

غذا با لوبیا چیتی

غذا با لوبیا چیتی یک ایده بسیار مناسب برای آشپزی در فصول سرما و زمستان بوده و به عنوان یک صبحانه خوشمزه انگلیسی به شمار می آید که همواره کوچک و بزرگ از طرفداران این وعده غذایی می باشند.

خوراک لوبیا چیتی با قارچ سیب زمینی گوشت کدو حلوایی مجلسی یک غذای ایرانی داغ و خوشمزه با پیاز و رب گوجه فرنگی بوده که با قارچ و بدون قارچ طبخ می گردد که اتفاقا بسیار لذیذ می باشد.

یکی از غذا های معروف ایرانی خوراک لوبیا چیتی با قارچ می باشد که مانند انواع آش،حلیم گوشت و عدسی به طور معمول در وعده صبحانه سرو می شود در کشور ما، این خوراکی به حد قابل قبولی در بین مردم دارای محبوبیت می باشد که در کارخانجات تولیدی این غذا را به صورت کنسروی تولید و در فروشگاه ها به فروش می رسانند.

به راحتی می توان به این نتیجه رسید که پخت این غذای خوشمزه آسان بوده و اگه در منزل طبخ شود بسیار مقرون به صرفه می شود

کسب درآمد دلاری

غذای ماهی

برای پرورش قزل آلا باید شفافین تا کف استخرها به گونه ایی باشد که قابل رویت باشد و خرید غذای ماهی قزل آلا را تحت عنوانهای مختلف تسهیل کند و رسیدن غذاها و مواد معلق در آب با چشم ماهی سازگاری داشته باشد و بتوانند غذاها را به راحتی در آب استخرها ببینند. البته این نکته نباید فراموش شود که میزان مواد معلق غذای ماهی کوی در آبها باید کمتر از 30 میلی گرم در لیتر باشد و از این مورد تجاوز نکند. اما ماهیان قزل آلا در شرایط طبیعی از ماهیان ریز حشرات آبزی و لارو حشرات آبزی و همچنین حشرات پروازی در سطح آب که گیر آب می افتند یا کرمها و سخت پوستان مورد استفاده قرار می گیرند و از این شرایط استفاده می کنند.

همچنین بخوانید  بهترین راهنما برای خطوط فعال مترو تهران

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *