تبلیغات

تبلیغات

لیوان کاغذی بهترین جایگزین لیوان های مضر پلاستیکی

livanekaghazi

لیوان کاغذی بهترین جایگزین لیوان‌های مضر پلاستیکی

استفاده از لیوان در موقعیت‌های مختلف مانند وقتی که به طبیعت می‌رویم؛ وجود دارد و اینجاست که جابجایی لیوان‌های شیشه‌ای اذیت‌کننده خواهد بود. از طرفی بکارگیری از لیوان جنس پلاستیک نیز ممکن است در اثر ر‌ها شدن، آسیب‌پذیری طبیعت را افزایش دهد. به همین دلیل در حال حاضر استفاده از لیوان کاغذی بیشتر رواج دارد و ما هم توصیه به خرید و بکارگیری از این نوع لیوان را داریم. البته دلایلی که عنوان کردیم تنها بخشی از مشکلات استفاده از دیگر لیوان‌های عرضه شده در بازار است که در ادامه سعی می‌کنیم با موارد کامل‌تر بکارگیری از لیوان کاغذی را ترویج دهیم. 

 

لیوان کاغذی

مضرات لیوان پلاستیکی

قبل از اینکه در خصوص فواید استفاده از لیوان‌های کاغذی صحبت کنیم، اجازه دهید از مضرات لیوان پلاستیکی بگوییم. حتماً می‌دانید که در پلاستیک ماده‌ای سمی به نام بیسفنول وجود دارد که قاتل سلامتی بدن است و ناهنجاری‌های زیادی را بوجود می‌آورد که مهم‌ترین آن‌ها موارد زیر هستند: 

  • بلوغ زودرس بخصوص در دخترخانم‌ها و افزایش بیش از اندازه سینه.
  • تأثیر منفی بر عملکرد هورمون‌ها بخصوص کاهش ترشح تستوسترون.
  • تأثیر منفی بر عملکرد اسپرم مردان.
  • تأثیر منفی بر خلق‌وخو.
  • بروز چاقی و همچنین دیابت.
  • ایجاد بیماری‌های خطرناک مانند سرطان.

همانطور که مشاهده می‌کنید سعی کردیم دلایل منع استفاده از لیوان‌های پلاستیکی را به طور شفاف شرح دهیم تا شما عزیزان روی به استفاده از لیوان کاغذی بیاورید. احتمالاً برای این توصیه نیز دلیل منطقی نیاز دارید که در ادامه به آن می‌پردازیم.

اهمیت بکارگیری از لیوان‌های کاغذی

این روز‌ها چاپ انواع لیوان‌های کاغذی به جهت استفاده در بازاریابی و تبلیغات است. اما این موضوع تنها دلیل بکارگیری از این نوع لیوان نیست. به طور کلی برای بهره‌مندی از لیوان‌های کاغذی نیاز به دلایل محکم‌پسندتری وجود دارد که مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

– تنوع فوق‌العاده عالی این نوع لیوان‌ها. (تنوع در شکل و اندازه).

– هزینه‌های مناسب برای ساخت این نوع لیوان‌ها.

– افزایش ایمنی به جهت استفاده کودکان (برعکس لیوان‌های شیشه‌ای).

– بهداشتی بودن کامل لیوان کاغذی به نسبت سایر لیوان‌ها.

– قابلیت چاپ تبلیغاتی بر روی لیوان‌های کاغذی.

– عدم نفوذ حرارت و یا نوشیدنی به پوشش درون لیوان.

– کاملاً سازگار با محیط زیست و عدم آسیب جدی به آن.

– وزن سبک این نوع لیوان‌ها و جابجایی آسان‌تر.

– قیمت فوق‌العاده عالی خرید این نوع لیوان. 

 

لیوان کاغذی

چرا انتخاب لیوان کاغذی مناسب بازاریابی است

ابتدا عرض کنیم که از این نوع لیوان‌ها به راحتی می‌توان در موقعیت‌های مختلف استفاده کرد. برای نمونه می‌توان به جهت پذیرایی در جشنواره‌ها و مواردی از این دست از لیوان‌های کاغذی بهره‌مند شد. مهمانی‌ها، جشن‌ها و… مثال دیگری از بکارگیری از لیوان کاغذی هستند که هر روزه در اطراف ما اتفاق می‌افتند. اما انتخاب این نوع لیوان به خوبی می‌تواند نوعی از تبلیغات هدفمند باشد. برای این منظور همه‌ی کسب و کار‌ها اعم از هتل‌ها، غرفه‌ها، رستوران‌ها و… به راحتی می‌توانند برندشان را از طریق چاپ عکس روی لیوان کاغذی به افراد بیشتری معرفی کنند.

همچنین بهداشتی بودن این نوع لیوان‌ها موضوع بااهمیتی است که استفاده از لیوان‌های کاغذی را بیش از پیش جذاب‌تر کرده است و این موضوع به یک بار مصرف بودن لیوان بر می‌گردد و اصلاً به همین دلیل است که از کیفیت بالایی برخوردار است. ضمناً در مراکز معتبر برای تولید لیوان‌های کاغذی از مواد پلی‌اتیلین بکارگیری می‌شود که فوق‌العاده بهداشتی بوده و حتی برای استفاده از نوشیدنی گرم نیز مانعی ندارد چرا که مواد شیمیایی تولید نخواهد کرد.


نکات مهم در چاپ لیوان کاغذی


همانطور که گفتیم کسب و کار‌های مختلفی می‌توانند از طریق این روش به بازاریابی فکر کنند. اما به طور حتم در نظر گرفتن بعضی از موارد رنگ و بوی بهتری به این نوع تبلیغات خواهد داد که مهم‌ترین آن‌ها شامل موارد زیر هستند:

– انتخاب طرح و لوگو مناسب. پر واضح است که برای یک بازاریابی موفق، حتماً باید طرح و لوگوی در نظر گرفته شده‌ایده‌آل باشد. از این روی ممکن استفاده از یک تیم طراحی شانس موفقیت‌تان را در این زمینه افزایش دهد.

– انتخاب اندازه مناسب. برای چاپ عکس روی لیوان کاغذی باید سایز مناسبی را در نظر گرفت. معمولاً در شرکت‌های معتبر اندازه‌های این نوع لیوان به صورت متوسط و بزرگ خواهد بود و کسب و کار‌ها با توجه به نیازشان می‌توانند از سایز دلخواه بهره‌مند شوند.

– انتخاب رنگ مناسب. برای اینکه بازاریابی بهتری داشته باشید، باید درباره‌ی انتخاب رنگ مناسب لیوان، عملکرد‌ایده‌آل‌تری بر جای بگذارید. برای این منظور دو راه‌حل پیش روی شماست. ابتدا اینکه از رنگ سازمانی بعنوان پس‌زمینه استفاده کنید و یا اینکه فقط لوگو مد نظرتان را بهمراه پس‌زمیه سفید درج کنید.

– متن مناسب. برای چاپ متن روی لیوان کاغذی، اگرچه انتخاب با شماست اما بهترین کار استفاده از متن کوتاه است. البته اگر لوگو انتخابی‌تان به گونه‌ای است که کاملاً منظور را می‌رساند، شاید بکارگیری از متن ضرورتی نداشته باشد. با این حال ممکن است درج آدرس سایت، اینستاگرام و… مهم تلقی شود که بسته به نظر مدیران کسب و کار‌ها خواهد بود.

– انتخاب بهترین مرکز چاپ. نهایتاً برای اینکه بتوانید هر عکس دلخواه را بر روی این نوع لیوان‌ها چاپ کنید، نیاز به بهترین شرکت در این زمینه دارید که البته برای این منظور ما در انتهای مقاله به یک مرکز معتبر اشاره کرده‌ایم که سال‌هاست در این زمینه دارای تجربه است و کیفیت و اصالت چاپ عکس روی این نوع لیوان‌ها از مهم‌ترین مزایای بکارگیری از این مجموعه به حساب می‌آید.

لیوان کاغذی

 

جمع‌بندی

این روز‌ها چاپ لیوان کاغذی بیشتر از گذشته شده است؛ چرا که مزیت‌های جذابی نسبت به لیوان‌های پلاستیکی دارد. در هر حال اگر شما هم قصد دارید از این امکان بهره‌مند شوید، کافی است که در گوگل عنوان تیک پرینت را جستجو کنید تا با این شرکت آشنا شوید. از مزیت‌های بکارگیری از این مجموعه می‌توان به کیفیت چاپ عکس روی لیوان‌ها و همچنین قیمت عالی چاپ اشاره کرد که به صورت رقابتی در نظر گرفته شده است. ضمن اینکه اگر با سؤال یا ابهامی مواجه شده‌اید، کافی است که در سایت تیک پرینت به درج کامنت اقدام کنید تا در سریع‌ترین زمان ممکن به شما عزیزان پاسخ داده شود. 

 https://tikprint.ir/

http://bychap.ir/

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *