تبلیغات

تبلیغات

همه کسب و کارها به مشاوره دیجیتال مارکتینگ نیاز دارند!

digital-moshaver

این روزها اکثر کسب و کارها در فضای آنلاین در حال کسب درآمد هستند. بسیاری از کسب و کارها پس از دوران کرونا و تاثیراتی که این ویروس بر روی کسب و کارهای سنتی گذاشت، پا به عرصه دیجیتالی شدن گذاشتن و به دنیای دیجیتال مارکتینگ ورود کردند.

چرا الزاما همه کسب و کارها به مشاوره دیجیتال مارکتینگ نیاز دارند؟

بهتر است تعریفی اولیه از مشاوره دیجیتال مارکتینگ داشته باشیم که دقیقا چیست؟

مشاوره دیجیتال مارکتینگ فرد یا سازمانی است که در حوزه بازاریابی آنلاین و توسعه کسب‌وکار در فضای مجازی دارای تخصص است. شما به کمک مشاوره دیجیتال مارکتینگ می توانید چشم اندازی کلی برای آینده کسب و کارتان داشته باشید و بتوانید بهترین روش برخورد با مشتری را پیدا کنید. مشاوره دیجیتال مارکتینگ یک شرکت با شناخت توانایی‌ها و پتانسیل شرکت می‌تواند نقش موثری در رسیدن به اهداف مورد نظر ایفا کند.

حال تمامی کسب و کارهایی که می خواهند در فضای آنلاین به درستی گام بردارند و در این مسیرها متضرر نشوند بهتر است مشاوره بگیرند.

کدام کسب و کارها به مشاوره دیجیتال مارکتینگ نیاز دارند؟

شاید می توان گفت تمامی کسب و کارها امروزه برای بقای خود نیاز به دیجیتالی شدن دارند. در عصر حاضر در سال 2022 – 2023 اکثر فعالیت هایی مانند خرید یک کالای ساده از اینترنت برای عموم جوامع کاری عادی محسوب میشه و تمامی افراد علاقمند به خرید اینترنتی هستند.

کسب و کارهایی مانند :

  • آنلاین شاپ های اینستاگرامی
  • آموزشگاه و موسسات آموزشی
  • شرکت های صنعتی و عمرانی
  • شرکت های خصوصی
  • شرکت های تولیدی و صنعتی
  • افراد مشهور و اشخاص حرفه ای

صاحبین کسب و کارهای بزرگ به مشاوره دیجیتال مارکتینگ نیازمند هست!

بسیاری از کسب و کارهای بزرگ با قدمتی چندین سال، حتی به عنوان برند مطرح در مارکت خود، بر این باور هستند که احتیاجی به ورود به دنیای دیجیتال مارکتینگ نداریم و در واقع فروش ما از بخشی دیگر تامین می شود. این دیدگاه و استراتژی کاملا اشتباه است. چراکه بسیاری از رقبای همین برندها امروزه با داشتن وب سایت و پیاده سازی فرآیند سئو امروزه در بخش خرده فروشی سهم بازار قابل توجهی را به خود اختصاص داده اند.

مزایای مشاوره دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ به دلیل داشتن اثرگذاری بالا در جلب نظر مشتریان و همچنین سادگی استفاده بین روش‌های بازاریابی موجود، به سرعت در حال به دست آوردن محبوبیت نزد صاحبان کسب و کارها می باشد. رشد روز افزون بازار به سمت دیجیتالی شدن با تغییر و تحول روزانه تکنولوژی‌ها امری سوپرایز کننده نیست. مشاوره با افراد متخصص در زمینه دیجیتال مارکتینگ یکی از کارهای ضروری برای کسب و کارها می‌باشد.

همچنین بخوانید  ساده ترین راه میلیونر شدن با خشکبار

در دنیای امروزی رقابت شدیدی بین کسب و کارهای مختلف وجود دارد که دیگر فرصت برای آزمون و خطاهای ساده و پیش پا افتاده وجود ندارد. مشاوره دیجیتال مارکتینگ می‌تواند با برنامه ریزی‌های دقیق و درست در زمینه بازاریابی دیجیتال و تبلیغات، بازدهی کسب و کار را به شکل باورنکردنی افزایش دهد. به کمک مشاوران متخصص می توانید یک چشم انداز کلی نسبت به آینده کسب و کارتان داشته باشید تا بهترین روش برای پیشرفتتان را انتخاب کنید.

  •  برنامه‌ریزی جامع برای بازاریابی در فضای مجازی
  • برآورد زمان و هزینه برای فرایند دیجیتال مارکتینگ

ویژگی های یک مشاور دیجیتال مارکتینگ خوب

سطح علمی : یکی از مهم ترین ویژگی های یک مشاور خوب دیجیتال مارکتینگ، دارا بودن سطح علمی بالا در زمینه علوم بازاریابی و بازاریابی اینترنتی می باشد.حتما رشته تحصیلی وی مرتبط بوده و یا در رشته های مرتبط مارکتینگ تحصیل کرده باشد. دانش علوم دیجیتال مارکتینگ تنها به دوره های کوتاه مدت ختم نمی شود. خوب دقت کنید حداقل وی باید 3 سال سابقه علمی در این مورد را دارا باشد.

سابقه تجربی : یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های یک مشاور دیجیتال مارکتینگ، دارا بودن سابقه کافی در سطح اجرایی می باشد. این به این معناست که مشاور، حداقل باید 5 الی 10 سال سابقه تجربی اجرایی از پروژه های مختلف را دارا باشد. حتما در انتخاب مشاور خود، سابقه اجرایی و مدت زمان آن و نتایج مشاوره را ارزیابی کنید.

آشنایی با امیرحسین امیری مشاور ارشد دیجیتال مارکتینگ

داشتن یک مشاور دیجیتال مارکتینگ، این روزها امری مهم و حیاتی برای کسب و کارها می باشد.

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

امیرحسین امیری، مشاور و مدرس دیجیتال مارکتینگ اکثر شرکت ها و استارتاپ های مختلف می باشد که می تواند کسب و کار شما را متحول کند. وی بنیانگذار مجموعه آموزشی هلپ مارکتینگ می باشد که با راه اندازی این مرکز به کسب و کارها خدمات مشاوره ارائه می کند.

امیرحسین امیری، کارشناس ارشد دیجیتال مارکتینگ با سابقه 13 ساله در زمینه وب برندینگ، مدرس و مشاوره دوره های بازاریابی اینترنتی، مشاور سئو، گوگل ادوردز، بازاریابی اینترنتی در ایران می باشد.
فعالیت امیرحسین امیری در وب از سال 1383 تا کنون بوده و دارای مدارک Google Adwords و Google Analytics می باشد.

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

کارشناس ارشد مدیریت کارآفرینی کسب و کارهای جدید

13 سال سابقه وب برندینگ و فضای مجازی

مشاور ارشد دیجیتال مارکتینگ

مدرس دوره های بازاریابی اینترنتی

دارای مدرک Google Ads

دارای مدرک Google Analytics

دارای مدرک Google Sales

 

جهت دریافت مشاوره دیجیتال مارکتینگ می توانید با مراجعه به سایت هلپ مارکتینگ درخواست خود را ارسال نمایید.

همچنین بخوانید  تفاوت های اصلی منبع کویل دار با منبع دوجداره + راهنمای خرید مستقیم از تولید کننده

www.Helpmarketing.ir

 

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *