تبلیغات

تبلیغات

چرا در هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول اقامت کنیم؟

stanbulhotel

بشکیتاش نه تنها بهترین نقطه استانبول برای گردش بلکه بهترین منطقه برای رزرو هتل است! بشکیتاش محله ای است که اروپا و آسیا از هم جدا می شوند و دریای سیاه به دریای مرمره می رسد. تنگه بسفر که یکی از زیباترین نماها از دریا است، در منطقه بشکستاش قرار دارد و کاخ دلما باغچه یا بزرگترین کاخ ترکیه در قلب این محله قرار گرفته است. بشکیتاش یعنی جایی که شب ها بیدار و روزها پر جنب و جوش است و حال و هوای شرقی با زندگی مدرن دارد. اما اگر هنوز جواب این که چرا باید هتل خود را در منطقه بشیکتاش استانبول رزرو کنید برایتان گنگ است، باید با هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول بیشتر آشنا شوید.

هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

هیچ چیزی باشکوه‌تر از اقامت در یک کاخ عثمانی آن هم درست وسط استانبول نیست. هتل چراغان پالاس در اصل یک کاخ مربوط به زمان عثمانی بوده که بعد از بازسازی آن را به یک هتل پنج ستاره تبدیل کرده‌اند. اما اقامت در این هتل درحالی‌که از تراس به تنگه بسفر چشم دوخته‌اید به شما این حس را می دهد که در این لحظه یک پادشاه عثمانی هستید. اگر در این موضوع شک دارید بد نیست بیشتر با این هتل آشنا شوید.

فرض کنید که از در ورودی کاخ وارد شدید، چمدان هایتان را از دستتان گرفته‌اند و بعد از عبور از راهرو و حیاط کاخ حالا باید وارد اتاقتان بشوید. همه چیز درست مثل یک رژه شاهانه یا قدم زدن در یکی از فیلم های تاریخی ترکی است. حالا در اتاقتان را باز کرده‌اید و از دیدن تصویر مقابل خود شوکه می‌شوید.

 

هتل چراغان پالاس

اتاق های هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

شما پایتان را در یک پنت هوس گذاشته اید. پنجره از سقف تا دیوار کشیده شده و نمای تنگه بسفر روبرویتان قرار دارد. همان‌طور که به محل تلاقی دریای مرمره و دریای سیاه خیره هستید، می توانید روی تخت لوکس هتل دراز بکشید. تلویزیون را روشن کنید، یا در وان حمام لوکس یک دوش آب گرم بگیرید. بعد از آن می‌توانید از قهوه ساز یا مینی بار اتاق برای خوردن یک نوشیدنی روی تراس استفاده کنید.

البته باید گفت که شما با یک تراس معمولی روبرو نیستید. تراس شاهانه و آفتاب‌گیر این هتل مبله است و علاوه بر این فضای برای روشن کردن آتش دارد. البته اگر قصد باربیکو کردن یا خوردن سیب‌زمینی تنوری در تراس را هم داشته باشید، همه امکانات برای شما مهیا شده است. اما اگر بیشتر از این گرسنه باشید، می توانید از رستوران های افسانه‌ای هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول دیدن کنید. جایی که تمام غذاهای دنیا برایتان آماده شده‌اند.

همچنین بخوانید  خرید یوسی پابجی موبایل از سایت خارجی با قیمت ارزان

هتل چراغان پالاس

 

رستوران های هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

صبحانه رستوران لاله دان به معنای واقعی کلمه یک صبحانه شاهانه است. شما نه تنها در استانبول بلکه هیچ کجای دیگری از خاورمیانه چنین صبحانه‌ای را پیدا نمی‌کنید. صبحانه این هتل از 250 نوع خوراکی مختلف تشکیل شده است. البته از موادی که همه‌ آن‌ها ارگانیک هستند.

رستوارن این هتل در تمام روز باز است و می‌توانید هر زمانی که خواستید برای صرف ناهار یا شام به این رستوران بروید. مهم نیست که دلتان یک کباب ترکی بخواهد یا خورشت عربی یا سوشی ژاپنی. این رستوران بهترین غذاهای آسیایی را سرو می‌کند.

اما اگر دلتان غذایی به سبک و سیاق عثمانی‌ها می‌خواهد باید به رستوران توگرا در هتل چراغان پالاس بروید. این رستوارن علاوه ‌بر موسیقی زنده سنتی غذاها را به سبک عثمانی سرو می‌کند.

از این گذشته اگر عاشق خوردن میان وعده، باقلوای ترکی یا قهوه هستید، بهتر است کافه های هتل چراغان پالاس را از دست ندهید. اما گذشته از غذا و استراحت در اتاق، یکی از لذت‌های اقامت در هتل چراغان پالاس کمپینسکی اسپا و استخر روباز این هتل است.

باشگاه و استخر هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

باشگاه هتل چراغان استانبول یکی از مجهزترین باشگاه‌های بدنسازی است. اگر باید تحت نظر مربی ورزش کنید جای نگرانی نیست. شما می‌توانید در باشگاه این هتل با کمک متخصصان بدنسازی و تحت نظر مربی ورزش کنید. اما اگر بیشتر از هرچیزی به دنبال تجربه آرامش در استانبول هستید، هرگز استخر این هتل را از دست ندهید. شما در هتل چراغان پالاس استانبول زیباترین نمای ممکن را می‌بینید. استخر روباز این هتل نمایی از تنگه بسفر و دریای مرمره را به نمایش می‌گذارد.

بعد از آب تنی بهترین کار ماساژ گرفتن در اسپا است. اسپا و ماساژ در هتل چراغان پالاس کمپینسکی تحت نظر ماهرترین ماسورهای ترک انجام می‌شود. از این مهم‌تر شما این شانس را دارید که از حمام ترکی در این هتل استفاده کنید. تجربه‌ای منحصر به فرد در یک کاخ عثمانی که کمتر جایی در جهان تکرار می‌شود.

هتل چراغان پالاس

 

موقعیت جغرافیایی هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

‏قرار گرفتن این هتل در محله بشکیتاش به شما این فرصت را می دهد که از تراس اتاق نقطه تلاقی اروپا و آسیا، دریای زیبای مرمره و دریای سیاه را یک جا ببینید. بشکیتاش دروازه ورود به بخش آسیایی استانبول محسوب می‌شود؛ بخشی که زیباتر، لوکس‌تر و البته دیدنی‌تر است. اما مهم تر از همه اینکه هتل چراغان پالاس فقط 2کیلومتر با میدان تکسیم فاصله دارد و شما می‌توانید در کمترین زمان به خیابان استقلال، برج گالاتا، مسجد آبی و خیلی دیگر از جاهای دیدنی استانبول بروید.

همچنین بخوانید  ویروس کرونا چیست ؟ خطر دستگاه‌های حضور غیاب در شیوع کرونا

هتل چراغان پالاس

 

فلای تودی، ارزان ترین سایت رزرو هتل های استانبول

بودجه محدودی دارید و دوست دراید بهترین جای ممکن را رزرو کنید؟ بهتر است سری به فلای تودی بزنید. شما با یک جست‌وجو کوتاه متوجه می‌شوید رفتن به کشورهای خارجی و رزرو هتل آنقدرها هم سخت یا غیرممکن نیست. چقدر می‌توانید هزینه کنید؟ چه نوع اقامتگاهی می‌خواهید؟ هتل آپارتمان، هاستل یا هتل پنج ستاره ؟ چندنفر هستید یا در چه نقطه‌ای از شهر می‌خواهید اقامت داشته باشید؟ همه چیز برای رزرو اقامتگاه مناسب شما در فلای تودی فیلتر شده است.

اگر به دنبال بهترین سایت رزرو هتل های استانبول هستید، ما به شما فلای تودی را پیشنهاد می‌دهیم. این سایت هتل ها را بر اساس ارزان ترین قیمت دسته‌بندی می کند. به دنبال فیلترهای دیگری هستید؟ فلای تودی فیلترهای متنوعی دارد که به شما اجازه می‌دهد هتل مورد نظرتان را بدون جست‌وجو کردن‌های طولانی پیدا کنید.

و از همه مهم تر شما می‌توانید رزرو هتل خارجی را در هرکجایی از جهان با ارز ایرانی انجام دهید. مهم نیست مقصدتان کجاست. کافی است در فلای تودی اسم شهر یا کشور مورد نظرتان را جستجو کنید. می‌خواهید بلیط پرواز استانبول و اقامتگاهتان را به راحتی و در چند دقیقه بخرید؟ فلای تودی ارزان ترین بلیط پرواز را به شما ارائه می‌دهد.

منتظر هستید تا قیمت بلیط کاهش پیدا کند؟ کافی است به سایت فلای تودی بروید و آدرس ایمیلتان را وارد کنید. حالا با فعال کردن گزینه اطلاع از آخرین قیمت ها، آخرین قیمت بلیط استانبول بدون آنکه به سایت سر بزنید، برایتان پیامک و ایمیل می‌شود.

علاوه‌براین در هرکجای پروسه خرید بلیط یا رزرو هتل که به مشکل بربخورید، پشتیبانی بیست‌وچهارساعته فلای تودی در خدمت شماست. فرقی نمی‌کند که چه ساعتی از شبانه‌روز یا چه روزی از هفته باشد. فلای تودی به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی است.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *