تبلیغات

تبلیغات

از قله ثروت با خوراکی بالا رفتم

siahdane-arad2

بیشتر چیزهایی که انسان را خوشحال و با انگیزه می ‌کند، می‌ توان به وسیله‌ پول تهیه نمود. بنابراین افرادی که ارزش پول را درک می‌ کنند، می ‌توانند بیشتر از دیگران به موفقیت مالی برسند. من در کسب و کار های مختلفی وارد شدم و قله موفقیت را در هر کدام از آنها فتح کردم و به ثروت رسیدم. شاید به نظر غیر ممکن بیاید اما برای من اتفاق افتاده است و میخواهم به شما هم این مسیر را نشان دهم.

جویدن سیاه دانه صبح ناشتا

صبح ناشتا، جویدن سیاه دانه چه با عسل و چه به تنهایی خیلی خواص دارد. اگر از سردرد و سرگیجه های گاه و بی وقت رنج می برید فقط کافیه تا چند روز جویدن سیاه دانه صبح ناشتا را امتحان کنید تا سردرد تان درمان بشود. روغن سیاه دانه شامل اسید هایی است که برای بدن ما لازم هستند. سیاه دانه از ترکیباتی مانند کلسیم که برای استخوان ها و دندان ها لازم است و پتاسیم که برای شادابی بدن تاثیر دارد و آهن که برای سلامتی پوست و مو و… مفید است را دارا می باشد.

این دانه پر خواص و اعجاب انگیز برای افرادی که دچار بیماری کبدی هستند خوردن هر روز صبح ناشتا یک قاشق چایخوری سیاه دانه و یک قاشق عسل همراه با آبجوش می تواند خواص زیادی داشته و کمک بکند. مصرف سیاه دانه با سکنجبین برای درمان تب مفید است. علاوه بر خوردن سیاه دانه، بخور آن برای کسانی که سینوزیت یا درد های جمجمه ای دارند موثر است.

سیاه دانه

تن ماهی چند دقیقه باید بجوشد

دلیل جوشاندن تن ماهی چیست؟ تن ماهی چند دقیقه باید بجوشد؟ باکتریهای متفاوتی ممکن است در کنسرو های متفاوت از جمله کنسرو ذرت به خصوص کنسرو تن ماهی وجود داشته باشید که با جوشاندن آن از بین می روند، اگر این سم با جوشاندن از بین نرود ممکن است منجر به فلج شدن کل بدن انسان شود.

افراد زیادی درباره مدت زمان جوشاندن، روشهای نگهداری و اصول نگهداری کنسرو تن ماهی تبادل نظر کرده اند که شخصهای دیگری می توانند بروند و آنها را ببینند تا از آنها برای کار خودشان کمک بگیرند.

سیاه دانه

ترشی گل کلم

در درست کردن ترشی گل کلم اگر به سیب زمینی ترشی علاقه ندارید می توانید از آن استفاده نکنید پس مواد ترشی گل کلم با توجه به سلیقه هر فرد میتواند تغییرات کوچکی نیز داشته باشد.

اما برای مصرف لوبیا و کرفس سعی کنید از انواع تازه و جوان آن استفاده کنید زیرا که باعث خوش طعم شدن ترشی شما می شود.

همچنین بخوانید  دستگاه پرکن مایعات ثقلی چیست و چه کاربردی دارد؟

سبزی ترشی را هیچ گاه فراموش نکنید زیرا یکی از رازهای خوشمزه شدن ترشی گل کلم وجود همان مزه ترخون گشنیز نعناع تازه در ترشی می باشد.

نیمی از فلفل سبز های تند را در ترشی ریز ریز کرده تا مزه آن وارد ترشی شود و نیمی را سالم در ترشی می ریزیم.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *