تبلیغات

تبلیغات

باطری و زندگی پر از خوشبختی

battrymash2

رسیدن به استقلال مالی شانسی نیست، برای رسیدن به استقلال مالی باید نهایت تلاش خود را بکنید. فراموش نکنید که نابرده رنج گنج میسر نمی شود. اگر بخواهید که به ثروت برسید باید مسیر پرپیچ و خمی را سپری کنید. باطری را برای تلاش خود و موفقیت هایتان انتخاب کنید.

باطری ماشین توربو

باطری ماشین توربو در آمپرهای مختلف نیاز به معرفی کامل دارند که در این مطلب به این موضوع اشاره شده است. تمامی قطعات جانبی و تجهیزات انواع خودروهای سواری یا سنگین در عملکرد نهایی آن ها تاثیر مستقیم داشته و باید براساس یک سری از فاکتورهای مشخص انتخاب شوند. باطری ماشین توربو طیف گسترده ای از محصولات شامل آمپراژ 55 تا 200 را دربر می گیرند و تمامی محصولات اصل از ضمانت نامه های معتبر برخوردار هستند.

باطری

باطری ماشین 24 ولت

تمامی خودروهای سواری از باطری ماشین 12 ولت استفاده می کنند اما آمپراژ چنین باطری هایی می تواند تا 200 هم متغیر باشد. اما انواع کامیون ها و تریلرها نیازمند استفاده از باطری ماشین 24 ولت بوده و از اساس با برق 24 ولت کار می کنند. البته موارد مصرف باطری ماشین 24 ولت فقط به کامیون و تریلر محدود نمی شود زیرا انواع ماشین آلات کشاورزی، ادوات و تجهیزات راه سازی و امثال آن هم به چنین باطری نیاز دارند. اغلب مدل های باطری ماشین 12 ولتاز نوع اسیدی هستند و شکل ظاهری آن ها دارای شش خانه بوده و می توان بر روی هر خانه یک درب با یک پیچ را مشاهده کرد.

باطری

باطری ماشین دولتی

مشخصه های باطری ماشین دولتی با دیگر انواع باطری تفاوت چندان زیادی ندارد و فقط قیمت این محصول پایین تر است. از لحاظ کیفیت نیز این محصول دارای کیفیت مناسبی است پس با اطمینان خاطر می توانید آن را خریداری کنید و از عملکرد صحیح آن مطمئن باشید در خرید باطری ماشین دولتی حتما باید چند نکته خاص را مد نظر بگیرید تا خرید بی نقص و درجه یکی داشته باشید. قبل از خرید ابتدا میزان ظرفیت و ولتاژ باطری را مورد بررسی قرار دهید تا مطمئن شوید که باطری مناسب خودروی شما است. حتماً تاریخ تولید باطری ماشین دولتی را بررسی کنید اگر مدت زمان زیادی از ساخت محصول گذشته باشد بعد از استفاده ممکن است کارایی چندان زیادی نداشته باشد. متقاضیان خرید باطری ماشین دولتی حتماً باید این محصول را از مراکز اصلی فروش تهیه کنند تا بتوانند بهره لازم را از آن ببرند. مراکز اصلی فروش این باطری را با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار خواهند داد و با خرید از آن ها از اصل بودن محصول اطمینان خاطر حاصل خواهید کرد.

همچنین بخوانید  چه تبلیغاتی مناسب گروه تلگرامی است ؟ + ارایه راهکار

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *