تبلیغات

تبلیغات

طراحی وب سایت گردشگری خلاقانه

tarahisite

زمانی که یک کسب و کار تازه شروع شده است، جلب نظر مشتریان یک نقطه کانونی است. اگر وب‌سایت شما دعوت‌کننده، حرفه‌ای و منحصربه‌فرد باشد، مردم مایلند از آن بازدید کنند و زمان خود را در سایت شما سپری نمایند. برای اینکه وب‌سایت خود را به مکانی مناسب تبدیل کنید، فقط باید مقداری ملاحظات متفکرانه را در نظر بگیرید و طراحی سایت را به یک فرد خرفه‌ای و کاربلد بسپارید.
به عنوان مثال طراحی سایت گردشگری  مفید و جذاب میل به سفر را ایجاد می‌کند و اطلاعاتی را برای انجام این کار در اختیار کاربران قرار می‌دهد.  شامل تصاویر زنده و جذاب است، یک چیدمان مرتب، قابل درک و کاربرپسند دارد و …  یا طراحی سایت مهاجرتی علاوه بر اینکه باید با ویژگی‌های پیشرو در صنعت همراه باشد، همه ویژگی‎های ضروری مختص یک وبسایت مهاجرتی را دارا باشد. مشتریان شما برای سفر مهاجرتی خود به یک مشاور مهاجرتی قابل اعتماد نیاز دارند. هنگامی که مشتریان شما به دنبال مشاوران مهاجرت قابل اعتماد به صورت آنلاین هستند، سعی می‌کنند شرکت شما را از نظر قابلیت اطمینان همانطور که از طریق وب سایت شما منعکس می‌شود قضاوت کنند.

وب سایت گردشگری

 

مزایای طراحی و ساخت سایت گردشگری در جاب تیم

ما در جاب تیم ما، وب‌سایت‌های حرفه‌ای برای مشاوران و شرکت‌های مهاجرت ایجاد می‌کنیم که به ایجاد فاکتور اعتماد با مشتریان احتمالی و مشتریان شما کمک می‌کنند. با ایجاد وب سایت‌های متعدد برای مشاوران مهاجرت، ما ترکیب مناسبی از ویژگی‌هایی را که شرکت شما برای موفقیت آنلاین نیاز دارد، می‌دانیم.
به عنوان مثال آخر، طراحی سایت خودرو را در نظر بگیرید، نحوه طراحی وب‌سایت خودرو می‌تواند نمایندگی شما را سر زبان‌ها بیاندازد یا آن را خراب کند! همه چیز به میزان ویژگی‌های غنی وب‌سایت بستگی دارد. مانند هر چیز دیگری در زندگی، کیفیت در اینجا بر کمیت ارجحیت دارد. دلیل اصلی استفاده مردم از فروشندگان آنلاین خودرو قبل از بازدید از نمایشگاه واقعی، سهولت استفاده از چنین سیستمی است. اگر یک وب‌سایت خودرو فقط مسائل را پیچیده کند، این امر به هدف اصلی داشتن وب‌سایت خیانت می‌کند. ما  در ادامه فهرستی از تمام ویژگی‌هایی که وب‌سایت شما باید داشته باشد تا جذاب و کاربردی باشد، گردآوری کرده‌ایم.

یک وب‌سایت خلاقانه و جذاب چه ویژگی‌هایی دارد؟

استقبال کننده است 

به طراحی خانه یا فضا فکر کنید. شما می‌خواهید بازدیدکنندگان وقتی از در ورودی شما عبور می‌کنند احساس خاصی داشته باشند، درست است؟ شما می‌خواهید آنها احساس آرامش  داشته باشند، تحت تاثیر قرار بگیرند و به فکر الهام گرفتن از شما باشند؛  بنابراین، هنگام تزئین، اینها مواردی است که باید در نظر داشته باشید. مقداری صندلی اضافی برای استراحت اضافه می‌کنید یا برای الهام گرفتن، دیواری را به رنگ صورتی داغ رنگ می‌کنید، یا آثار هنری اصلی را برای تاثیرگذاری خوب آویزان می‌کنید. وقتی این کارهای خلاقانه را انجام می‌دهید، بازدیدکننده مجبور می‌شود بنشیند یا نزدیکتر نگاه کند یا سؤال بپرسد. وب سایت‌های کسب و کار کوچک و بزرگ نیز همین معامله را دارند. شما می‌خواهید آن را با احساس خاصی در ذهن ایجاد کنید. در اصل، شما فضا یا وب‌سایتی طراحی می‌کنید که نه تنها بازدیدکننده را جذب می‌کند، بلکه آنها را برای مدت زمان بیشتری در سایت نگه می‌دارد. 

همچنین بخوانید  بهترین شرکت سئو در ایران ❤️ | لیست +18 شرکت برتر سئو

حرفه‌ای بودن را نشان می‌دهد

آیا تا به حال از سایتی بازدید کرده‌اید که فضای آن با اشتباهات املایی و گرامری، فونت‌های کوچک و … همراه باشد؟ آیا این سایت برای شما “حرفه‌ای” است؟ قطعا خیر. وقتی وب‌سایتی تمیز و به خوبی طراحی شده باشد، نشان می‌دهد که به کاری که انجام می‌دهید ارزش قائل هستید، روی خود و کسب‌وکارتان سرمایه‌گذاری کرده‌اید و احتمالاً به مشتریان خود اهمیت می‌دهید

سبک را نشان می‌دهد

اگر می‌خواهید با افراد خلاق دیگر کار کنید یا برند شما بر اساس سبک و محصولاتی با ظاهر عالی است، وب‌سایت شما باید آن را به نمایش بگذارد. در واقع این طرح شماست – مال هیچ کس دیگری نیست.
رنگ‌ها، لوگو و طراحی برند شما همگی نقشی دارند که کسب و کار شما را منحصر به فرد می‌کند. افزودن طراحی سفارشی، خلاقیت و برندسازی سفارشی باعث می‌شود که وب‌سایت کسب‌وکار کوچک شما و هر چیزی که در آن وجود دارد، بی‌نظیر به نظر برسد.

هدف روشن

هر سایت باید هدف خاصی داشته باشد و این هدف باید در چند ثانیه اول ورود به وب سایت برای بازدیدکنندگان مشخص باشد.هدف وب‌سایت شما با اقدامات خاصی که می‌خواهید بازدیدکنندگان انجام دهند و هدف شما به‌عنوان یک نام تجاری، دست به دست می‌شود. برای مثال، اگر هدف وب‌سایت شما فروش یک محصول است، می‌خواهید بازدیدکنندگان را به سمت افزودن کالا به سبد خرید و تکمیل پرداخت سوق دهید.


طراحی ساده و جذاب

یک وب سایت برای اینکه خوب به نظر برسد لازم نیست پر زرق و برق باشد. در واقع، طرح‌ها و چیدمان‌های ساده و تمیز اغلب موثرترین هستند. یک وب سایت ساده می‌تواند در عین ارائه محتوای مناسب و تجربه کاربری عالی، حرفه‌ای  و جذاب به نظر برسد.اگر به دنبال الهام گرفتن هستید، مجموعه طراحی‌های خلاقانه وب سایت ما را برای نمونه‌های خوب ببینید.

منحصر به فرد

موفق‌ترین وب‌سایت‌ها از همه متمایز خواهند شد. چندین راه وجود دارد که می‌توانید وب سایت خود را متمایز کنید: طراحی بهتر، مقالات با کیفیت بالا، یک وبلاگ، یک خبرنامه. چیزی را بیابید که برای بازار هدف شما جذاب باشد و مطمئن شوید که وب سایت شما دلیل قانع کننده ای برای بازدید آنها ارائه می دهد.

محتوای با کیفیت

در نهایت، بازدیدکنندگان به دلیل محتوا به وب سایت شما می‌آیند. در بیشتر موارد، آنها به دنبال چیزی خاص هستند. آنها بسته به نوع وب سایت ممکن است به دنبال پاسخی برای یک سؤال، محصولی برای خرید، سرگرمی یا چیز دیگری باشند.
محتوای وب سایت شما می‌تواند در قالب متن، صوتی یا تصویری (یا همه موارد فوق) باشد. جزئیات مربوط به محتوای باکیفیت بسته به نوع وب‌سایت و محتوای خاصی که ارائه می‌دهید متفاوت خواهد بود، اما در هر صورت، محتوای خوب باید نیازهای بازدیدکنندگان شما را برآورده کند و هر آنچه را که به دنبال آن هستند را در اختیار آنها قرار دهد. 
محتوای خوب مهمترین عنصر هر وب سایت موثر است. اگر می‌خواهید یک سایت با کیفیت داشته باشید، باید تمرکز خود را بر ارائه بهترین محتوایی که نیازهای بازدیدکنندگان را برآورده می کند، داشته باشید. اجازه ندهید طراحی وب سایت، بهینه سازی موتور جستجو یا هر جنبه دیگری از وب سایت بر محتوا اولویت داشته باشد.

همچنین بخوانید  استراتژی لینک بیلدینگ در سئو

نظرات نهایی درباره طراحی یک وب‌سایت خلاقانه

هنگامی که یک وب سایت ایجاد می کنید، چه برای کسب و کار خود یا برای یک مشتری، موارد زیادی را باید در نظر بگیرید. در مورد آنچه وب سایت شما می‌گوید عمیقا فکر کنید، نه در کلام، بلکه به صورت بصری. آیا دعوت کننده است؟ آیا حرفه ای است؟ آیا چشم انداز منحصر به فرد شما را برای کسب و کارتان نشان می‌دهد؟ طراحی وب سایت مانند مد خوب صحبت می‌کند. بیانگر قصد و شخصیت شماست. این را در نظر بگیرید: شما با شلوار ورزشی به مصاحبه شغلی نمی روید. شما می‌خواهید بهترین نسخه ممکن از خودتان را به مصاحبه کننده نشان دهید.
گاهی اوقات یک طراح سایت حرفه‌ای را استخدام می‌کنید تا به شما نشان دهد که چگونه خود را به بهترین شکل معرفی کنید که کاملا هوشمندانه به نظر می‌رسد. اگر برای ایجاد یک وب سایت کسب و کار نوپا مانند طراحی سایت گردشگری، طراحی سایت مهاجرتی، طراحی سایت خودرو و … کمک می‌خواهید که کارآفرینی شما را جلو ببرد، ما در جاب تیم  می‌توانیم ایده‌های جذابی برای طراحی سایت شما ارائه دهیم.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *