تبلیغات

تبلیغات

با اینترنت به درآمدی که همیشه آ‌رزو داشتم رسیدم

goshvare2

امروزه محبوبیت اینترنت از کسی پوشیده نیست و تنها افراد هوشمند در این زمینه فعالیت میکنند. من نیز به کمک مختصصین این امر محصولاتم در زمینه زیورآلات، گل و گیاه و لانه خفاش در اینترنت به نمایش همگان قرار دادم که باعث شد نه تنها از شهر خود بلکه از سراسر کشور عزیزم ایران مشتری و فروش داشته باشم.

گوشواره طلا

از بهترین و پر زرق و برق ترین زیورآلات می توان به گوشواره طلا و انگشتر زنانه اشاره کرد که معمولا به طور جفتی در هر دو گوش مورد استفاده قرار می گیرد.

بسیاری از خانمها در انتخاب گوشواره به مدل لباسهایشان نیز دقت می نمایند اما چه لباسهای مهمانی گرانبها و چه لباسهای معمولی، گوشواره های طلای زیبای شما ممکن است با استفاده روزانه یا حتی در حین ماندن در جعبه جواهرات شما به مرور زمان آسیب ببینند.

آنها می توانند لایه ای از عرق، چربی پوست، آرایش یا کثیفی را انباشته کنند که می تواند برای پوست مضر باشد و در نهایت درخشندگی خود را از دست بدهد، برخی از گوشواره های طلایی که به شدت آسیب دیده اند نیز می توانند باعث تحریک پوست شوند و همچنین می توانند خطر عفونت در لاله گوش را افزایش دهند اما اصلا جای نگرانی نیست و راههای سریع و آسان زیادی وجود دارد که از طریق آنها می توانید گوشواره های خود را تمیز کرده و دوباره درخشان کنید که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

گوشواره طلا

گل رز آبی

این نوع گل که در طبیعت نیست یکی از سوالاتی که مطرح می شود این است که چطور می شود که در گل رز آبی و قرمز در مغازه های گل فروشی بسیار زیاد در معرض فروش قرار داده می شود. برای جواب این سوال در ادامه با ما همراه باشید تا جواب این سوال را بگیرید که با وجود اینکه این نوع گل در طبیعت وجود ندارد ولی در مغازه ها به تعداد زیادی می توانید مشاهده کنید. این نوع گل به دلیل رنگدانه هایی که دارد آبی تا بنفش می شود که در واقع می توان گفت که شما نمی توانید این نوع گل را در طبیعت پیدا کنید اگر در مغازه ای مشاهده کردید فقط به دلیل این است که به کمک ژنتیکی متخصصان گل رز را پرورش می دهند. این نوع فرایند در سال 2004 به کمک محققان از طریق گل رز آبی، رنگدانه دلفینیدین را گرفتند و بر این موفقیت دست یافتند که با رنگ آمیزی گل رز سفید آن را پرورش دهند.

همچنین بخوانید  ترفندهای تولید محتوا محصول نویسی که تا به حال نمی دانستید!

گوشواره طلا

لانه خفاش

خبرهای بسیاری در رابطه با جیوه لانه خفاش وجود دارد که یک سری افراد بر این باور هستند که جیوه ی خفاش شفا بخش و دارای خواص بسیار زیادی است. همان طور که در بالا اشاره شد، خفاش ها لانه ندارند و در یک سری غارها که از زمان های گذشته خفاش ها در آن بودند چیزی پیدا کردند که شباهت زیادی به تخم مرغ داشته است.

زمانی که آن را تخلیه می کردند مایعی مثل جیوه از آن بیرون آمده و همین موضوع باعث شده تا افراد زیادی به این غارها بروند و برای دستیابی به جیوه محل زندگی آن ها را خراب کنند که امروزه این مایع که جیوه خفاش نام دارد با قیمت های میلیونی به فروش می رسد. جیوه ی نقره ای در بسیاری از داروها، وسایل پزشکی، صنعت و غیره بسیار استفاده می شود.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *