تبلیغات

تبلیغات

با سرعت نور توانستم در حوزه الکل کارآفرین شوم

alchohl2

وقتی هربار می‌ خواستم کسب ‌و کار تازه ‌ای راه بیندازم، نبود سرمایه را بهانه می کردم و دست از تلاش کردن بر می داشتم وهیچ اتفاق خاصی هم در مسیر درآمدم رخ نمی داد تا اینکه با روش نوینی آشنا شدم که من را بدون سرمایه در حوزه الکل به درآمد بسیار خوبی رساند. اکنون میخواهم تجربیاتم را در این زمینه  در این مقاله با شما به اشتراک بگذارم.

الکل سفید طبی

الکل های سفید از جمله الکل سفید طبی، دارای انواع مختلف و مشخصاتی هستند که در تولید الکل های مخصوص ضدعفونی کننده مورد استفاده قرار می گیرند.نوع دیگر از این الکل ها به عنوان ضد یخ در تولید ضد یخ خودرو استفاده می شوند و برخی دیگر از این محصولات، به عنوان مواد نگهدارنده در نمونه های آزمایشگاهی کاربرد دارند.

انواع متعدد از این الکل ها توسط متخصصین شیمی با رعایت استانداردهای بهداشتی تولید می شوند و جزء مرغوب ترین الکل ها برای استفاده در صنعت پزشکی هستند.

حفظ زیبایی و سلامتی پوست مسئله حائز اهمیت برای بیشتر افراد است و برخی از افراد درگیر بیماری های پوستی مثل جوش و آکنه هستند.

الکل

الکل سفید یک لیتری

الکل برای ضد عفونی پوست سالم استفاده می شود و علاوه بر این از این الکل سفید یک لیتری برای ضدعفونی تجهیزات پزشکی کوچک (ابزار پزشکی، تجهیزات تشخیصی و غیره) و سطوح استفاده می گردد.

در ستون پاک کننده ها و ضدعفونی کننده های خانگی، الکل 70% را به عنوان یک ضدعفونی کننده قوی می شناسند. در واقع، الکل یک ضدعفونی کننده بسیار خوب است و چندین ویروس را غیرفعال می کند.

که برخی از ضد عفونی کننده ها نمی توانند آنها را غیرفعال کنند، این همان جزء اسپری ضد عفونی کننده بدون عطر می باشد و بسیار ارزان تر است. این ضد عفونی کننده سریع الاثر، میکروارگانیسم ها (ویروسها، باکتریها، مخمرها و غیره) را از بین می برد، بنابر این از ورود این میکروبهای مختلف در بدن جلوگیری می کند و این الکل اصلاح شده 70 درصد است.

الکل

الکل سفید 96 درصد

انواع قیمت الکل سفید 96 درصد یک لیتری به دلیل تولیدات انبوه با قیمتهای مناسب در بخشهای مربوطه، بهداشت و درمان به عنوان میکروب کش های بسیار موثر قابل خریداری است.

برای رعایت نکات بهداشتی و آنتی باکتریال کردن مکانها و اجسام گوناگون از مواد مختلفی استفاده می‌ شود اما در این بین الکلهای طبی 70 درصد یک لیتری بهتر از هر محصول دیگر می توانند عمل کنند.

همچنین بخوانید  طراحی سایت تخصصی ؛ لازمه پیشرفت هر کسب و کار در سال 1401

این ماده را نه تنها برای ضدعفونی کردن مکان زخم و قسمتهایی که امکان عفونت آنها وجود دارد بلکه برای ضدعفونی کردن اجسام و اماکن دیگر نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

بیشترین کاربرد این محصول را در دوران منحوس کرونا مشاهده کردیم که برای ضدعفونی کردن دستان خود روزانه چندین مرتبه از این محصول استفاده می‌ کردیم.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *