تبلیغات

تبلیغات

خدمات سئو با آنالیز کامل سایت

seodanan

همه شما به خوبی می‌دانید که هر آنچه در عصر تکنولوژی امروز به توسعه و پایداری می‌رسد، تنها با هدف رفع نیازهای بشر است. کسب و کارهای امروزی به خوبی دریافته‌اند که رشد و موفقیت آن‌ها، در گرو اینترنتی شدن است. از طرفی به خوبی آگاهند که راه‌اندازی یک کسب و کار آنلاین با وجود تمام مزایایی که برای آن تعریف شده‌است، یک مسئله چالش‌برانگیز است. برای تمام سایت‌هایی که در بستر اینترنت فعالیت می‌کنند، قوانین خاصی تعریف شده‌‌است. توجه به این قوانین، به کسب و کارهای اینترنتی و تجارت آنلاین معنا و مفهوم می‌بخشد. این قوانین از سوی موتور جست و جوی گوگل تعیین می‌شود و پیاده‌سازی خدمات سئو، لازمه اجرای این قوانین است. خدمات سئو را می‌توان تنها راه رشد کسب و کارهای آنلاین دانست. تمامی سایت‌ها برای دیده شدن و افزایش فروش به این خدمات نیاز دارند.

خدمات سئو

خدمات سئو چیست؟

برای آشنایی با این نوع خدمات لازم است ابتدا به دقیقی از سئو برسیم. سئو در واقع به معنای بهینه‌سازی سایت برای موتور جست و جوی گوگل است و تمامی صفحات وب یا همان سایت‌های کسب و کار، صرف نظر از نوع فعالیتشان به خدمات بهینه‌سازی نیاز دارند. خدمات سئو سایت سایت به مجموعه‌ استراتژی‌هایی اطلاق می‌گردد که پیاده‌سازی آن‌ها مطابق با نیاز سایت، صفحه را به صدر جدول نتایج جست و جو می‌رساند. سئو مفهومی کاملا تخصصی است و اجرای خدمات آن به دانش خاصی نیاز دارد. این در حالی است که تمامی کارفرمایان این دانش را در اختیار ندارند و به ناچار خدمات بهینه‌سازی سایت خود را به صورت برون سپاری به شرکت‌های سئو یا سئوکاران دیگر می‌سپارند. وقتی از بهینه‌سازی سایت صحبت می‌کنیم، منظور سازگاری و تطابق المان‌های تشکیل‌دهنده یک سایت با قوانین و الگوریتم‌های از پیش تعریف شده گوگل است. نکته اینجاست که گوگل برای هیچ یک از سایت‌های کسب و کار، محدودیتی قائل نشده و تنها سایت‌هایی را در صدر جدول جست و جو قرار می‌دهد که فعالیت خود را بر اساس الگوریتم‌های این موتور جست و جو دنبال کنند. بهتر است بگوییم در کسب و کارهای اینترنتی، مرزهای جغرافیایی و زمان معنایی ندارند؛ بنابراین پیاده‌سازی خدمات سئو در تهران یا هر شهر دیگری که کسب و کار خود را در آن بنا نهاده‌اید، لازم و ضروری است. گوگل به دنبال آن است که نیاز کاربران خود را مرتفع سازد و به همین خاطر قوانینی وضع کرده که سایت‌های کسب و کار بر اساس آن بهترین خدمات را به کاربران هدف خود ارائه دهند. با توجه به این که تنها سه نتیجه اول جست و جو بیشترین بازدید را در بین کاربران دارند، سایت‌های مختلف ناچارند برای افزایش ترافیک و افزایش فروش، به پیاده‌سازی استراتژی‌های سئو خود را به صدر جدول جست و جو برسانند.

همچنین بخوانید  چه چیزی در اینستاگرام بفروشیم؟

انواع خدمات سئو

سئو خدمات بسیار متنوعی دارد. از انواع خدمات بهینه‌سازی* می‌توان به سئو محتوا و انتخاب کلمات کلیدی پرسرچ و قدرتمند، سئو تکنیکال، سئو داخلی و خارجی سایت اشاره کرد. هر یک از این خدمات، خود استراتژی‌های مختلفی را شامل می‌شوند. آنچه در پیاده‌سازی خدمات بهینه‌سازی اهمیت دارد، انتخاب درست استراتژی کارآمد و نحوه اجرای خدمات مربوط به آن است. همان‌طور که گفتیم، پیاده‌سازی تکنیک‌های سئو اهمیت بسیار زیادی در رشد سایت دارد. این در حالی است که اگر در انتخاب استراتژی سئو اشتباه کنید، تنها زمان و هزینه خود را از دست داده‌اید. به همین خاطر است که همواره توصیه می‌شود، این بخش از خدمات مربوط به سایت را به متخصص آن بسپارید. سئوکاران حرفه‌ای با آنالیز کامل سایت و شناخت نیازهای آن، بهترین خدمات سئو را ارائه می‌دهند‌. با توجه به لزوم کیفیت خدمات بهینه‌سازی به صورت برون سپاری، مشاغل آنلاین با سه نوع خدمات بهینه‌سازی مواجه هستند.

خدمات سئوخدمات سئو از لحاظ کیفیت در سه دسته سئو کلاه سیاه، کلاه سفید و کلاه خاکستری تقسیم می‌شوند. سئو کلاه سفید، در واقع به خدماتی گفته می‌شود که کاملا مطابق با قوانین موتور جست و جوی گوگل پیاده‌سازی شده‌است. سایت‌هایی که به این شکل بهینه‌سازی می‌شوند، برای همیشه در صفحه اول گوگل باقی می‌مانند. این در حالی است که برخی از سئوکاران، به شکل‌های مختلفی گوگل را دور زده و در اجرای قوانین آن تخلف می‌کنند. این سایت‌ها پس از مدتی توسط گوگل شناسایی شده و برای همیشه از دور رقابت خارج می‌شوند. سئو کلاه خاکستری مطابق با قوانین گوگل است؛ اما استراتژی آن به درستی انتخاب نشده‌است. در مورد کیفیت خدمات بهینه‌سازی سایت و انتخاب درست استراتژی، یک نکته مهم ‌جود دارد و آن هم آنالیز حرفه‌ای سایت است. برای این که بتوانید یک استراتژی اصولی و کارآمد برای افزایش ترافیک سایت انتخاب کنید، طبیعتا باید از وضعیت سایت اطلاع داشته‌باشید.

آنالیز سایت و نقش آن در سئو

آنالیز سایت نیز جزئی از خدمات سئو است و می‌توان آن را زیربنای سئو دانست. آنالیز و تجزیه و تحلیل سایت به کارفرما کمک می‌کند که با بررسی رفتار کاربران هدف، نقاط قوت و ضعف سایت را شناسایی کرده و بر اساس وضعیت صفحه وب، تکنیک مناسبی را پیاده‌سازی کند‌. آنالیز سایت معمولا در ابتدای پروژه بهینه‌سازی انجام می‌شود و هدف از آن، ارتقا رتبه سایت است. تجزیه و تحلیل بخش‌های مختلف سایت، به کارفرما امکان می‌دهد که بازخورد مناسبی در فعالیت تجاری خود دریافت کند‌. برای آنالیز سایت، از ابزارهای تحت وب متنوعی استفاده می‌شود. کسب و کارهای آنلاین می‌توانند ضمن تجزیه و تحلیل وضعیت خود، با آنالیز سایت رقبا رفتار آن‌ها را پیش‌بینی کرده و در نهایت با جلب رضایت مشتریان خود، به پیشرفت قابل توجهی در حوزه آنلاین برسند‌. تحلیل هر سایت فعال، چالش‌های سئو آن را مرتفع می‌سازد.‌

همچنین بخوانید  برترین کشورها برای مهاجرت کاری از نظر درآمد، امنیت شغلی و فرایندهای مهاجرتی

خدمات سئو

جمع‌بندی

خدمات بهینه‌سازی به آن دسته از خدماتی گفته می‌شود که سایت‌های کسب و کار، با پیاده‌سازی آن‌ها فروش خود را افزایش داده و در نهایت به برندسازی می‌رسند. با توجه به رقابت سنگینی که بین کسب و کارهای مشابه آنلاین جاری است و تأثیری که خدمات بهینه‌سازی بر رشد این سایت‌ها می‌گذارد، می‌توان اهمیت آموزش و خدمات سئو را توجیه کرد. اجرای خدمات بهینه‌سازی سایت، یک پروسه کاملا تخصصی است. از این رو بهتر است خدمات بهینه‌سازی در تهران را به یک شرکت معتبر و متخصص  مثل شرکت سئودانان بسپارید. شرکت‌های متخصص علاوه بر ارائه خدمات سئو، خدمات پشتیبانی از سایت را نیز ارائه می‌دهند و تا زمانی که سایت به رشد کافی برسد، همراه شما هستند.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *