تبلیغات

تبلیغات

چگونه فردی را اینستاگرام دنبال کنیم؟

How-to-follow-someone-on-Instagram

خوشبختانه، فالو کردن افراد در اینستاگرام به یک ویژگی ساده بدل شده است، به گونه ای که می توان تنها با استفاده از چند مرحله ساده حساب کاربری خود را توسعه دهید و با سایر کاربران اینستاگرامی ارتباط برقرار کنید.

اگر همواره علاقه‌مند به ارتباط با سایر افراد بوده اید، ما در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه اکانت های اینستاگرامی را با استفاده از روش های گوناگون دنبال کنید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

چگونه حساب کاربری افراد را با استفاده از یک پست پیشنهادی دنبال کنیم

محیط کاربری اینستاگرام

اینستاگرام با انتشار آخرین نسخه از به روزرسانی خود در سال 2021 تغییراتی را در نرم افزار به وجود آورد که نحوه برقراری ارتباط کاربر با پست را تغییر می داد. در چنین شرایطی، اینستاگرام پست ها و ریلزهای پیشنهادی را در صفحه فید شما به نمایش می گذارد تا در کنار پست های ثابت اصلی شما را از ورود به بخش اکسپلور بی نیاز کند.

اگر، سازنده ای را از روی پست هایی که اینستاگرام نشان می دهد بشناسید، و یا به بررسی بیشتر ویدیو های آن علاقه داشته باشید، می توانید با انتخاب گزینه Follow در بخش بالای هر پست (کنار نمایه کاربر) ضربه بزنید. با استفاده از این روش، اطمینان حاصل خواهید نمود که به تمامی پست های کاربر دسترسی داشته باشید.

چگونه حساب کاربری پیشنهاد شده را دنبال کنیم

حساب کاربری افراد در اینستاگرام

اگر شما در بخش Feed اینستاگرام پیمایش کنید، با چهره هایی رو به رو خواهید شد که آنها را نمی شناسید. با این تفاوت که این بار، پست های پیشنهادی وجود ندارد، بلکه نمایه ای از کاربران قابل ارائه است.

در این بخش، می توانید با کشیدن انگشت خود به سمت چپ نمایه های پیشنهادی بیشتری را مشاهده کنید. اگر هر یک از کاربران را می شناسید، می توانید با کلیک بر روی گزینه Follow آنها را به جمع دوستان خود اضافه کنید. استفاده از این روش را می توانید تا زمانی که لیست کاملی از دوستان و آشنایان خود داشته باشید ادامه دهید.

همچنین، می توانید برای بررسی نمایه های بیشتر، بر روی یکی از پیشنهادات ضربه بزنید. هنگامی که در نمایه آن فرد هستید می توانید پیشنهادات بیشتری از حساب های کاربری افراد را مشاهده کنید.

چگونه حساب کاربری افراد را با استفاده از پروفایل آنها دنبال کنیم

نمایه کاربر اینستاگرام

این روش یکی از برجسته ترین و محبوب ترین گزینه ها برای فالو کردن اکانت اینستاگرام محسوب می شود. شاید پستی را در صفحه فید و یا اکسپلور خود مشاهده کرده باشید که آنقدر جالب بوده است تا شما را ترغیب به مشاهده از نمایه کاربر کند.

همچنین بخوانید  نحوه مشاهده تاریخچه تغییر نام کاربری افراد در اینستاگرام

اگر به نظر شما محتوای منتشر شده در نمایه کاربر به قدری جذاب است که شما را وادار به دنبال کردن آن می کند، می توانید با انتخاب گزینه Follow همواره به نمایه مورد نظر دسترسی داشته باشید.

به همین سادگی، اینستاگرام به اکانتی که دنبال می کنید اطلاع خواهد داد که یک حساب کاربری جدید شما را دنبال می کند. این امر باعث می شود، کاربر مقابل نیز به نمایه شما مراجعه کند و در صورت علاقه شما را در لیست دوستان خود قرار دهد.

نکات مهم در فالو کردن اکانت های اینستاگرامی

همانطور که در ابتدای مقاله ذکر شد، الگوریتم اینستاگرام حساب ها و پست های افراد غریبه را به شما نمایش می دهد که فکر می کند دوست دارید. این ویژگی نشانه هایی را از فعالیت شما در حین کار با برنامه می گیرد و سپس پیشنهاد هایی را مطابق با نیاز شما ارائه می دهد. به این ترتیب، با در نظر گرفتن این موضوع به دقت در مورد اکانت هایی که دنبال می کنید فکر کنید، زیرا اینستاگرام بیشتر شبه به آنها را نمایش می دهد.

در این صورت، قبل از هر اقدامی، از خود بپرسید “آیا علاقه ای به بازدید از چنین محتوایی را دارم؟” و “آیا این حساب با اهداف من در اینستاگرام مطابقت دارد؟”. اگر پاسخ به این سوالات منفی است، هیچ یک از حساب های کاربری مورد نظر را دنبال نکنید. اما اگر پاسخ شما بله است بر روی گزینه Follow ضربه بزنید.

حساب کاربری خود را در اینستاگرام رشد دهید

ما در این مقاله سعی کرده ایم با استفاده از چند روش ساده نحوه فالو کردن افراد در اینستاگرام را مورد بررسی قرار دهیم. از این رو اگر شما نیز همچنان به دنبال افرادی برای اضافه کردن به لیست خود دارید، توصیه می کنیم این مقاله را از ابتدا مورد بررسی قرار دهید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *