تبلیغات

تبلیغات

با خرما به گنج دست پیدا کردم

powederkhorma2

یکی از مواردی که باعث ثروتمند شدن افراد می‌ شود، این است که به صورت مداوم در حال یادگیری هستند. من یادگیری را شروع کردم و وارد بازار خرما شدم و توانستم به یک فرد ثروتمند تبدیل شوم و چیزی که مرا به این ثروت رساند یادگیری حرفه ای بود که از طریق آن به ثروت رسیدم. میخواهم این سکوی پرتاب به سمت ثروت را به شما هم نشان دهم.

پودر هسته خرما در مشهد

بهتر است بدانید قند طبیعی که از طریق پودر هسته خرما در مشهد به این ترکیب اضافه شده برای بهبود روند بارداری زنان باردار بسیار مفید است و توصیه می شود زنان در دوران بارداری حتما این ترکیب را در رژیم غذایی خود قرار بدهند، البته این ترکیب برای آقایان هم بسیار مفید است و مصرف مرتب آن می تواند نقش تاثیر گذاری در بهبود روابط جنسی مردان ایفا کند.

لازم به ذکر است که بهترین زمان برای مصرف شیر و خرما در شروع روز و وعده صبحانه می‌ باشد زیرا در آن زمان میل به خوردن غذا در افراد کمتر است و این نوشیدنی می ‌تواند به ‌راحتی سلولهای عصبی مغز که در اثر خواب غیر فعال شده ‌اند را به روند طبیعی خود باز گرداند و آنها را فعال کند.

اما این موضوع دلیل بر منع مصرف آن در زمانهای مختلف نمی باشد و شما می ‌توانید آن را در هنگام شب و پیش ‌از خواب هم مصرف کنید تا کیفیت خواب خود را بهبود ببخشید و آرامشی بی نظیر را تجربه کنید.

پودر هسته خرما

شیره خرما چکه ای

مصرف مداوم آن در طول دوران بارداری باعث باز شدن دهانه رحم می شود و کمک به زایمان آسان می کند. شیره خرما چکه ای برای ضعف بدن و خستگی بسیار مناسب می باشد. 

می توان بجای شکر در طبخ بیشتر کیک سیب و شیرینی ها و حتی شربت و اسموتی ها استفاده کرد. شیره خرما برای افراد ضعیف بنیه بسیار مناسب است که هر روز و به طور مداوم از آن استفاده کنند.

البته به شرطی که از شیره خرما خوب و اصل استفاده کنند، چون اگر شیره خرما نامرغوب باشد کلی به بدن و سیستم ایمنی آنها ضرر می رساند.

برای کم خونی شیره خرما همراه با  شیره انگور و شیره توت مخلوط کرده و روزانه یک قاشق از این معجون فوق العاده عالی را استفاده کنند که باعث رفع کم خونی و سرگیجه در افراد می شود، در کتب طب سنتی بشدت در مورد استفاده از شیره خرما سفارش و تاکید شده است.

همچنین بخوانید  طراحی سایت اشکان

پودر هسته خرما

خرمای مضافتی بسته بندی

صادرات خرما مضافتی در بسیاری از کشور های عربی همچنین ایران انجام می شود و بسیاری از کشورهای اروپایی خواهان این محصول می باشند. خرمای مضافتی بسته بندی عالی است و سرشار از آنتی اکسیدان قوی است.

 بخاطر طبع گرم آن، تسکین دهنده ی بسیار از بیماری ها می باشد. تا کنون شش استان از کشور به تولید و کشت خرمای مضافتی پرداخته اند.

از جمله ی این شهرها می توان به هرمزگان، بوشهر، خوزستان، سیستان و بلوچستان،  کرمان و فارس اشاره کرد و هزاران تن از این محصول، تولید و در داخل و خارج از کشور صادر می شود.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *