تبلیغات

تبلیغات

با تغییر در شیوه کسب و کارم درآمدم چند برابر شد

nokhodbastebandi2

سبک لباس پوشیدنتان را تغییر دهید. لباس های شاد و امروزی بپوشید. اگر قبلا در جمع های خاصی حاضر نمی شدید، اکنون آنها را تجربه کنید. با افراد جدید آشنا شوید. عادات غذاییتان را تغییر دهید. حتی ساعت مچی تان را به دست دیگرتان ببندید. این کارهای کوچک باعث می شود آمادگی تغییر در افکارتان را نیز داشته باشد و باور کنید که تغییر باورها غیر ممکن نیست. من کسب و کارم را در خصوص صیفی جات زیر شاخه نخود فرنگی شروع کردم و اکنون به ثروت بالایی دست پیدا نمودم.

نخود فرنگی بسته بندی

یکی از مشخصات بارز نخود فرنگی بسته بندی شده این که کاملا بهداشتی و باکیفیت است، همچنین می توان آن را در وزن های مختلف و به اندازه نیاز روزانه تهیه کرد.

این نخود فرنگی ها کاملا پاک شده و بدون پوست هستند و دارای بهترین بسته بندی که همین موضوع سبب شده تا بسیاری از بانوان این محصول را انتخاب کنند.

یکی از ویژگی های خوب نخود فرنگی بسته بندی شده این است که می توان آن را با مقدار زیاد تهیه کرد و در مدت زمان زیاد در فریزر نگهداری کرد.

این محصول معمولا هم به صورت منجمد و هم به صورت تازه قابل تهیه است و منجمد بودن آن هیچ تاثیری بر کاهش کیفیت و خواص آن ندارد.

نخود فرنگی

نخود فرنگی محلی

بیشتر افراد نخود فرنگی محلی را در رژیم غذایی خود قرار می دهند زیرا مشخصات لاغر کننده دارد و با کالری کم فرد را زمان زیادی سیر نگه می دارد.

کافی است آب پز شده آن را با سیب زمینی پخته شده ترکیب کنید و کمی هم هویج و سبزیجات تازه اضافه کنید تا سالاد مخصوص آن آماده شود.

و برای سس آن می توان آب باقی مانده در حین پختن آن با روغن زیتون و کمی نمک و ادویه لازم مخلوط کرد و میل نمود.

همچنین می توان از چرخ شده آن یک کوکوی خوشمزه درست کرد کافی با چند عدد تخم مرغ ترکیب نمود و در روغن زیاد سرخ کرد.

نخود فرنگی

نخود فرنگی کیلویی

نخود فرنگی کیلویی دانه خوراکی شبیه به نخود است که رنگی سبز داشته و به صورت تازه مصرف می شود و برای آن که بتوان به مدت طولانی تری از آن نگهداری کرد شرکت های تولیدی مواد غذایی نخود فرنگی را در دمای زیر صفر منجمد می کنند و اگر آن را در فریزر و به صورت یخ زده قرار دهید تا یک سال ماندگاری خواهد داشت‌.

همچنین بخوانید  حمل بار دریایی از امارات و چین | راهنما و نکات کلیدی

برای خرید نخود فرنگی با کیفیت و دستچین شده شما مشتریان عزیز بهتر است محصول را از یک فروشگاه معتبر سفارش دهید که هم قیمت مناسب تری دارند و هم این تازگی محصول خود را تضمین می کنند. اگر شما محصول را مستقیم از تولید کننده خرید کنید بدون‌ شک قیمت آن ارزان تر از بازار بوده چون دیگر دست واسطه ها برای افزایش قیمت کوتاه شده است.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *