تبلیغات

تبلیغات

بادام درب های ثروت و خوشبختی را به رویم گشود!

bad-am2

راز موفقیت در واقع استفاده از موهبتهایی است که خداوند در اختیار تمام افراد قرار داده است. با این تفاوت که افراد ثروتمند این موهبتها را دیده‌ اند و از آنها استفاده کردند. اما قشر عظیمی از مردم سرگرم روزمرگیهای زندگی خود شده‌ اند و از امیدها و آرزوهای خود دست برداشته ‌اند. من بعد از آشنایی با یک مسیر پر سود و قدم گذاشتن در مسیر هموار و صحیح، همچنین فعالیت در حوزه انواع بادام سنگی توانستم درآمد زیادی را کسب کنم و موفقیتهای زیادی را تجربه کردم. در ادامه با انواع بادام سنگی بیشتر آشنا شوید.

بادام سنگی شیرین

لازم به ذکر است بادام سنگی شیرین دارای فواید بسیار بالایی است که قیمت عمده آن شاید برای کسانی که به این نوع خشکبار علاقه دارند جای سوال باشد.

محصول بادام به طور کلی دارای فواید بسیار بالایی است، مانند دارا بودن انواع ویتامینها فیبرها و کلسیم است و مصرف این محصول به صورت ناشتا در طب سنتی نیز توصیه شده است.

بادام سنگی به طور کلی به سه نوع مورد استفاده قرار می‌گیرد یا به صورت شیر بادام یا به صورت کره و یا به صورت خام.

همچنین بسیاری از افراد این محصول را به عنوان یک میان وعده نیز مصرف می‌کنند.

نمونه های فله ای هیچگونه هزینه سورت را ندارند و با قیمت ارزان تری به دست مشتریان می رسند.

بادام

بادام سنگی ایرانی

ار ویژگی های این محصول می توان به پوست سخت بادام سنگی ایرانی اشاره کرد.

همچنین یکی دیگر از ویژگی های این محصول این است که برای کسانی که قصد کاهش وزن دارند یا می‌خواهند میان وعده سالمتری مصرف کنند، می ‌تواند یک میان وعده خوب با کالری کم باشد که مدت طولانی افراد را سیر نگه می‌دارد.

این نوع محصول همچنین برای تقویت و لطافت مو بسیار مفید است، به ریشه مو نفوذ می‌کند و باعث انتقال انواع ویتامین ها به ریشه مو می‌شود.

زیبایی پوست برای همه ما اهمیت زیادی دارد و برای رفع جوش و آکنه می توان از این مغزها استفاده کرد.

رفع چین و چروک نیز با کمک این محصولات امکان پذیر است و از همین رو افراد زیادی از این طریق به شادابی پوست خود کمک می کنند.

بادام

بادام سنگی تلخ

افرادی که برای خرید بادام سنگی تلخ اقدام می کنند باید اطلاعات دقیقی در این زمینه داشته باشند تا بتوانند بهترین را انتخاب نمایند.

بادام سنگی با توجه به نامی که دارد از پوست سختی برخوردار می باشد که شکستن آنها را دشوار می کند و به این منظور باید حتما از ابزار خاصی استفاده کرد.

همچنین بخوانید  اسپاتیفای و پلن های آن : کدام یک ارزش خرید دارد؟

این مشخصه باعث می شود بتوان آنها را نسبت به دیگر بادامها با قیمت ارزان تری تهیه کرد، با این تفاسیر روز به روز بر سطح تقاضای خریدارن افزوده می شود.

نکته ی دیگری که می‌توانیم در خرید می‌توانیم در نظر بگیریم، نمونه های بسته بندی شده قیمت بالاتری دارند زیرا هزینه های سورتینگ را متحمل می شوند.

معمولا بسته بندی بادامها در نایلونهای پلمپ شده ای می باشد که با این وجود راه نفوذ میکروبها و عوامل بیماری زا به آنها بسته می شود.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *