تبلیغات

تبلیغات

مراحل شارژ حساب پی پال با نوین پرداخت

paypal-charghe

پی پال یک سیستم پرداخت آنلاین جهانی است که برای خرید، فروش، ارسال و دریافت پول به شکل امن و سریع استفاده می‌شود. شارژ حساب پی پال انتقال پول به این حساب است.

وقتی حساب بانکی، کارت اعتباری یا کارت نقدی خود را به حساب PayPal پیوند می‌دهید، یا با استفاده از ووچر پرفکت مانی حساب پی پال یا کارت‌های متصل به آن را شارژ می‌کنید، می‌توانید از PayPal برای خرید آنلاین بهره ببرید. پی پال در حقیقت به‌عنوان یک واسطه بین بانک شما و بازرگانان عمل می‌کند و اطلاعات پرداخت شما را از دید بقیه مخفی می‌کند. به عبارت دیگر، می‌توان گفت که پی پال یک کیف پول بین‌المللی است که شما هم می‌توانید آن را شارژ کنید و مستقیما از طریق آن خرید کنید و هم به واسطه پی پال، مستقیما از طرق بانک خود خرید و و نقل و انتقال پول را انجام دهید.

 

پی پال

همچنین می‌توانید از PayPal برای ارسال امن پول به دوستان، خانواده و همچنین دریافت پول از افراد استفاده کنید.

اگر حساب پی پال داشته باشید، شارژ آن، یا به عبارت دیگر افزایش اعتبارِ مستقیمِ این کیف پول از ایران ناممکن است. دلیل آن هم این است که بانک‌های ایرانی همگی تحریم هستند و در سیستم تجارت بین‌المللی جایی ندارند. پس نمی‌توانید پول خود را از بانک مبداء به پی پال انتقال دهید.  همین موضوع سبب می‌شود که افرادی که در ایران ساکن هستند و دارای پی پال می‌باشند، نتوانند از این کارت برای خرید‌های برخط خود استفاده کنند.

با این حال، خوشبختانه هنوز برای شارژ پی پال راه‌هایی وجود دارند. یکی از این راه‌ها استفاده از خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت است. این شرکت به شما کمک می‌کند تا در مدت زمان کوتاهی پی پال خود یا دیگران را شارژ کنید.

برای شارژ حساب پی پال مورد نظر در نوین پرداخت، لازم است مراحل زیر را در پیش بگیرید.

مراحل شارژ حساب پی پال با نوین پرداخت

مراحل شارژ حساب پی پال با نوین پرداخت بسیار ساده است. کافی است در این سایت یک حساب بسازید. سپس وارد حساب کاربری خود شده و به قسمت سفارشات و سپس شارژ حساب پی پال بروید. در آنجا مبلغ و ایمیل پی پالی را که می‌خواهید آن را شارژ کنید وارد کنید. پس از این کار شما به درگاه اینترنتی هدایت می‌شوید و با پرداخت پول به ریال، حساب پی پال را به واسطه نوین پرداخت شارژ می‌کنید. این بدان معنا است که نوین پرداخت ریال شما را دریافت می‌کند و دلار، یورو یا پوند را از طریق بانک‌های خارجی به پی پال مورد نظر شما واریز می‌کند.

همچنین بخوانید  شرایط ثبت شرکت در دبی

مراحل ذکر شده را با دقت بیشتری در قسمت زیر با هم بررسی می‌کنیم تا دقیقا بدانید برای مراحل شارژ حساب پی پال با نوین پرداخت چه اقداماتی را در پیش بگیرید. 

پی پال

 

ثبت نام در نوین پرداخت

قبل از همه‌چیز لازم است در نوین پرداخت یک حساب کاربری باز کنید. این کار خیلی راحت است. کافی است به سایت نوین پرداخت مراجعه کنید و در بالا و قسمت چپ صفحه، روی گزینه «ثبت نام» کلیک کنید. شما به صفحه‌ای راهنمایی می‌شوید که لازم است اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی، شماره موبایل، ایمیل، کد ملی و رمز خود را در آن وارد کنید. با قبول کردن «شرایط و قوانین سایت» و کلیک بر روی گزینه «ثبت نام»، یک کد تایید به موبایل شما ارسال می‌گردد که می‌توانید با استفاده از آن به حساب کاربری نوین پرداخت خود وارد شوید.

پی پال 

ثبت سفارش

برای شارژ پی پال مورد نظر کافی است به قسمت سفارش‌ها بروید. برای این کار روی سه خط افقی بالا و سمت راست صفحه کلیک کنید. نواری مشکلی در سمت راست باز می‌شود. روی آیکون مربوط به «سفارشات» بروید و بر روی «ثبت سفارش جدید» کلیک کنید. با این کار شما به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که در آن همه خدمات نوین پرداخت قابل مشاهده است. علاوه بر خدمات پی پال، شما با لیستی از خدمات دیگر مثل پرفکت مانی، وب مانی، اسکریل، ویزا و بیت کوین نیز مواجه می‌شود. با این حال، با توجه به اینکه قرار است پی پال خود را شارژ کنید، لازم است به باکس پی پال بروید و روی گزینه «شارژ حساب پی پال» کلیک کنید.

ورود اطلاعات لازم

تا اینجا اکثر مراحل شارژ حساب پی پال با نوین پرداخت را به انجام رسانده‌اید. شما می‌تواید تا 400 دلار به شکل روزانه پی پال مورد نظر را شارژ کنید. پیش از ثبت، اطلاعات درج‌شده در صفحه را به‌دقت بخواهید و سپس اقدام به ثبت سفارش کنید.

مبلع مورد نظر را به دلار، یورو و یا پوند مشخص کنید. سپس ایمیل پی پالی را که قرار است شارژ گردد، وارد کنید. این ایمیل ممکن است مربوط به حساب پی پال خود شما باشد و یا بخواهید پولی را به یکی از دوستان و آشنایان و یا فروشنده‌ای منتقل کنید.

اگر توضیحات خاصی دارید و یا قرار است فایلی را آپلود کنید، در قسمت توضیحات و زیر آن، این امکات برای شما فراهم شده است.

پیش فاکتور در قسمت پایین صفحه قابل مشاهده است و در آن مبلغ کارمزد و به‌طور کلی پولی که به ریال قرار است پرداخت کنید مشخص می‌گردد.

همچنین بخوانید  شرکت طراحی سایت و سئو لاگ

پس از اطمینان از درست‌بودن مطالب، سفارش را ثبت کنید.

در مرحله بعد، سایت شما را به یک درگاه اینترنتی هدایت می‌کند و یا به شما اجازه می‌دهند که مبلغ ریالی را به شکل حواله یا کارت‌به‌کارت به نوین پرداخت واریز کنید.

وقتی پول واریز شد، کار تمام شده است. شما می‌توانید مطمئن باشید که تا 72 ساعت بعد، حساب مورد نظر شما شارژ شده است.

چرا نوین پرداخت؟

نوین پرداخت یک پلتفرم است که امکان خرید و فروش ارز دیجیتال، شارژ و افتتاح حساب پی پال و پرفکت مانی و صدور آنی ووچر پرفکت مانی را مهیا می‌کند. خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت به شما کمک می‌کند تا با گذر از تحریم‌ها، با بازارهای بین‌الملل مراوده داشته باشید. خرید و فروش کنید و پول انتقال دهید. نوین پرداخت توسط با سابقه‌ترین و مجرب‌ترین افراد در حوزه پرداخت‌های بین‌المللی تشکیل شده است و هدف آن این است که کمبودهای موجود در حوزه پرداخت بین‌الملل را برطرف سازد. شما می‌توانید به‌آسانی‌ِ زدن چند کلید، از خدمات نوین پرداخت بهره‌مند شوید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *