تبلیغات

تبلیغات

تاثیر فوق العاده زعفران در زندگی من

zaferon2

بسیاری از مردم به دنبال راهی برای رسیدن به درآمدهای صدهزار دلاری یا سرمایه‌گذاری‌های مختلف برای بازنشستگی بهتر هستند. برخی نیز دوست دارند به یک کارآفرین تبدیل شوند اما من باورود به عرصه تجارت در زمینه زعفران توانستم با سک تیر دونشان بزنم هم ثروتمند شوم و هم کارآفرین موفق.

زعفران سرگل سحر خیز

در کشور ما زعفران سرگل سحر خیز با لقب طلای سرخ در کنار ارزش غذایی بالایی که دارد دارای خاصیت درمانی می باشد.

بخش انبوهی از زعفران سرگل در استان خراسان رویش پیدا می کند.

این زعفران از گونه های نایاب و مرغوب زعفران می باشد که به آن ممتاز نیز می گویند.

زعفران سرگل سحر خیز دارای طبع بسیار گرمی است که به جهت برطرف نمودن بسیاری از مشکلات که ریشه در سردی دارند می توان استفاده نمود.

عطر و طعم بسیار خوب زعفران سرگل سحر خیز موجب گردیده است که در تهیه نوشیدنیها و همچنین کیکها و شیرینیها به کار گرفته شود.

زعفران دارای انواع متفاوتی می باشد که از انواع آن زعفران سرگل می باشد این نوع زعفران از انواع زعفرانهای شناخته شده است و کیفیت بالایی دارد.

این نوع زعفران را می توان که در مدت زمان طولانی نگهداری نمود بدون اینکه ویژگیهای اصلی خود را از دست دهد.

حجم انبوهی از از این محصول به دلیل کیفیت بالایی که دارد که کشور های مختلف صادر می شود و موجب کسب در آمد وسود فراوان می شود.

زعفران

 زعفران نگین صادراتی

زعفران نگین صادراتی درجه یک: این زعفران کلاله ها از هم جدا می باشند و فرخوردگی ندارند و کلاله ها از ضخامت برخوردار هستند. زعفران سوپر نگین: از بهترین زعفرانها در مراکز به حساب می آید که به نوعی شناسنامه زعفران در ایران می باشد و دارای ظاهری زیبای می باشد و همچنین زعفران نگین از زعفران سرگل کاملا صاف می باشد.

زعفران نگین پرسی: این نوع زعفران نگین از سر کلاله زعفران توسط فشار فیزیکی یا هوا به صورت شمشیری خارج شود زعفران نگین پرسی به وجود می آید.

اگر دقت کرده باشید انواع زعفران نگین در قیمتهای مناسبی خرید و فروش می شوند.

طرز تولید کردن زعفران نگین به این صورت می باشد که کشاورزان و افراد قبل از طلوع خورشید به مزارع زعفران می روند و گلهای زعفران را می چینند و بعد از انتقال گلها به مکان دیگر ریشه را از گل جدا می کنند و در مرحله ی بعد رشته های کلاله قرمز را از یکدیگر جدا می کنند و این کلاله هایی که جدا می کنند به محلی که برای خشک کردن زعفران نگین وجود دارد انتقال می دهند تا خشک شوند.

همچنین بخوانید  هیتر | قیمت جدیدترین انواع جت هیتر برقی کم مصرف نیکاسان

زعفران

زعفران نگین قائنات

زعفران نگین قائنات رنگ بی نهایت قشنگی از خود تولید می کند و عمدتا بخش زیادی از تولید آن صادر می شود ناگفته نماند به سبب مراحل سختی که زعفران به هنگام برداشت تا بسته بندی دارد و نتیجه محصول برداشتی به میزان زحمت آن کم می باشد از این رو قیمت بسیار بالا و گران بها می باشد در زعفران نگین تربت حیدریه سه شاخه کاکل بصورت مجزا هستند و شاخه بهم متصل در آن وجود ندارد. همانطور که در بالا ذکر نمودیم زعفران نگین قائنات بر پایه روال و مراحل برداشت به نوعهای مختلفی تسهیم می شود که مشتمل از: نگین برتر، نگین سان، نگین پرسی و نگین درجه یک می باشد.

زعفران سرگل یکی دیگر از شاخه های معروف و شناخته شده زعفران است زعفران ممتاز، زعفران نگین قائنات، زعفران ممتاز قائنات،  و زعفران سر قلم از اسامی مختلف زعفرانهای سرگل می باشند معمولا از این زعفرانها به جهت مصارف آشپزی، درمانی، صنعتی بیشتر استفاده می شود در مدل زعفران نگین قائنات شاخه های کاکل بصورت کاملا مجزا از یکدیگر هستند رنگ زعفران نگین قائنات کاملا قرمز و سرخ است اندازه شاخه های کاکل زعفران نگین کاملا ضخیم و قطور می باشد.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *